Geslaagd!!!! :) :)

FiReFoX

Die hard MF'er
30 aug 2001
736
0
Zwolle
Vandaag 22-11 ben ik gelukkig geslaagd voor mijn motorrijexamen :) . Echt jammer dat het verschrikkelijk pokkeweer was. Juist vandaag moest het dus weer regenen en de wind was helemaal erg. Motor kwam op de snelweg niet eens boven de 107 km/h uit plus dat ik bijna niks zag door de regen. Maar het ging gelukkig allemaal goed. Bijzondere verrichtingen gingen ook goed afgezien van de eerste remproef toen blokkeerde mijn achterwiel en de hele achterkant van de motor schoof weg, tweede keer ging die gelukkig wel goed.

Ik heb er 10 lessen over gedaan (50 minuten per les), en ben blij dat ik geslaagd ben want dat scheelt weer wat centjes. Nu nog een mooie motor vinden en dan kan ik :] .

gegroet Bas (die nu heeeeel blij is!)

[edit]

Was vergeten te vermelden dat het jammergenoeg 25 Kw is ;(

[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd man :)
Was dan wel pokkeweer, maar voorlopig heb je het wel... En met dit weer kriebelt het toch wat minder om meteen te rijden (heel vervelend als je nog geen fiets thuis hebt staan)...

En nu nog effe rustig een leuke fiets uitzoeken... Ook heel leuk om te doen... :)
 
Bedankt voor de felicitaties. Terugweg van CBR was trouwens ook erg leuk. De man waarvan ik les had zat in de auto en ik reed achter hem aan terug naar de lesschool. Hij stond voor het stoplicht en voor hem kwam nog even een (opgevoerde) scooter te staan, dus ik krijg te horen van ga even naast hem staan en trek maar een sprintje. Dus even flink aan het gas gezeten toen het groen was en de scooter er dik uit gereden. Ik weet het scooter tegen motor is niet eerlijk, maar ja het gaf me een super smile op mijn gezicht :)
 
Bedankt voor de felicitaties. Terugweg van CBR was trouwens ook erg leuk. De man waarvan ik les had zat in de auto en ik reed achter hem aan terug naar de lesschool. Hij stond voor het stoplicht en voor hem kwam nog even een (opgevoerde) scooter te staan, dus ik krijg te horen van ga even naast hem staan en trek maar een sprintje. Dus even flink aan het gas gezeten toen het groen was en de scooter er dik uit gereden. Ik weet het scooter tegen motor is niet eerlijk, maar ja het gaf me een super smile op mijn gezicht :)

Gefeliciteerd, maaruh slechte instructeur, om je meteen een sprintje te laten trekken zonder je rijbewijs. Je hebt je rijbewijs nog niet (pas als je je handtekening op het roze papiertje hebt gezet), en nu al laat ie je wedstrijdjes doen. Een verzekering keert niet eens uit als bleek dat het om een wedstrijd ging.

Maar je hebt het erg snel gedaan.. 10x50 minuten, ik deed het in 14x1 uur :)
 
Gefeliciteerd man nu nog die motor en gaan met die bannaan (dat was de laaste les van die instructeur)
 
was trouwens vanmorgen even weg wat dingen gekocht ik had m\'n motor weer in de box gezet 15min later kwam er hagel uit de lucht vallen
was ik even blij dat ik die hagel niet op m\'n pan kreeg kan pijn doen aan je handen.
 
was trouwens vanmorgen even weg wat dingen gekocht ik had m\'n motor weer in de box gezet 15min later kwam er hagel uit de lucht vallen
was ik even blij dat ik die hagel niet op m\'n pan kreeg kan pijn doen aan je handen.
]
Handschoenen willen wel eens helpen :P :P

Ook nog gefeliciteerd en veel crashvrije :P :P :P :P :P kilometers
 
]
Handschoenen willen wel eens helpen :P :P

Ook nog gefeliciteerd en veel crashvrije :P :P :P :P :P kilometers

wat dacht je van dat hagel bijna door je winterhandschoenen heen gaan
een keer gehad in de zomer kwamen van die grote regen druppels naar beneden midden op de snelweg alleen met zomer handschoenen aan dat deed wel pijn alsof ze met kiezelstenen aan het gooien waren
 
bigok.gif
luxhello.gif
dance2.gif
beerchug.gif
ylsuper.gif


En nou niet teveel
drinka.gif
want anders ga je
puke.gif
 
Hulde voor die rijinstructeur :}
gefeliciteerd trouwens.

Juist niet man, instructeur hoort het juiste voorbeeld te geven, tenslotte rijd je nog steeds zonder je motorrijbewijs, je hebt wel het papiertje wat je mag inleveren bij die luie ambtenaren, maar als het mis was gegaan had ie wel een probleemke ;)

(laat ik maar niet zeggen dat ik met lessen gewoon ook 170km/u reed op een 80km/u weggetje)
 
Juist niet man, instructeur hoort het juiste voorbeeld te geven, tenslotte rijd je nog steeds zonder je motorrijbewijs, je hebt wel het papiertje wat je mag inleveren bij die luie ambtenaren, maar als het mis was gegaan had ie wel een probleemke ;)

(laat ik maar niet zeggen dat ik met lessen gewoon ook 170km/u reed op een 80km/u weggetje)

niet zeuren joh, hij was btw nog steeds onder begeleiding van de instructeur. :)
 
niet zeuren joh, hij was btw nog steeds onder begeleiding van de instructeur. :)

Das waar ;) Al plannen voor een motor Firefox (zo ja, welke?), of wacht je nog even tot de gladheid voorbij is ? (die er nu nog niet is, maar er wel aan gaat komen)
 
Op donderdag 22 november 2001 19:35 schreef JK het volgende:Juist niet man, instructeur hoort het juiste voorbeeld te geven.
Sinds wanneer gaat JK de moraalridder uithangen :?
Die instructeur leert zijn leerlingen de voordelen van een motor optimaal te benutten.
 
Nah heb dus net even mijn slagen gevierd en ga nu maar even slapen. Ik zat perssonlijk te denken aan cbr600f als motor. maar ik gfa nu slapen
 
Sinds wanneer gaat JK de moraalridder uithangen :?
Die instructeur leert zijn leerlingen de voordelen van een motor optimaal te benutten.

Sinds ik agent ben!
Optimaal benutten vind ik niet scootertjes eruit rijden, eerder filerijden en voordringen bij het stoplicht. :)
 
JK heeft zijn eerste note binnen... De eerste stap naar een BAN })

Agent, ga GVD je mond spoelen... :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan