Geslaagd !!!

Unit106

Die hard MF'er
11 mrt 2003
513
0
Vlaardingen
Weliswaar met de hakken over de sloot maar ook ik ben vandaag geslaagd!!! Slalom Een achtje rijden in z'n 2 is niet zo prettig ... zeker niet op je examen ... 1e poging ging dus mis .. 'k reed gelijk terug en deed de oefening nog een keer. En jawel ... nix geleerd van de 1e fout en dus weer in z'n 2de versnelling |( |( |( Zelf had ik geen flauw idee wat ik verkeerd deed totdat de examinator vroeg of het mischien makkelijker ging in z'n 1e versnelling. 'k Mocht de oefening nog een keer over doen :} :} :} :} :} En toen ging het dus een stuk beter *D .

Verders nog een paar foutjes gemaakt maar ook een paar goede dingen laten zien. Uiteindelijk zou ik gezakt zijn. Mn rijleraar en de examinator bleven nog even een paar minuten in de auto zitten. Achteraf hoorde ik dus dat mijn leraar wat postieve woordjes had uitgesproken. Het gevolg -> de examinator heeft z'n oordeel 180 graden omgedraaid :} :} :} :} :} :} :} :} :}

Nu proefritjes gaan maken. Morgenochtend gelijk naar het stadhuis. Hopelijk is mn rijbewijs klaar voor vrijdag. Even nog een vraagje: is het normaal dat je een borg van 700 Euro moet betalen als je een proefritje gaat maken? Vind het nogal een hoog bedrag voor een eigen risico!
 
Laatst bewerkt:
Gefeli. :) Enne... die borg zou ik niet accepteren. Je bent potentiele klant en als ze bij mij met zoiets aankwamen zou ik lekker naar de buurman dealer stappen.
 
Gefeliciteerd en veel rijplezier!!!
Als ik jou was zou ik ergens anders een proefritje gaan maken hoor!das nou niet bepaald goede service!!
 
Van harte gefeliciteerd met je roze pampiertje....

Veel rijplezier en veilige kilometers

Tot :] :] :]
 
Van harte gefeli en veel rij plezier.

maaruh ik moest de slalom in zijn 2de versnelling altijd doen
 
borg van 700 euro is niet normaal. Had net een week me rijbewijs en kon zonder iets gewoon een proefrit maken alleen effe rijbewijs afgeven.
enne slalom moet toch echt in de 2e :)
 
Gefeliciteerd en veel rijplezier toegewenst; wees je bewust van je kwetsbaarheid, maar geniet volop van het motorrijden!! :]
 
Borg klinkt mij niet zo vreemd in de oren. De motorzaak wil een beetje betaalbare verzekering afsluiten omdat JIJ een proefrit wil maken. Dat doen ze door een zo hoog mogelijk eigen risico te nemen.
 
Gefeliciteerd! Ik heb net m'n theorie gehaald vandaag, 46 van de 50 goed, ook net dus.

Heb meteen praktijk laten aanvragen. Iemand een idee hoe lang dat duurt? Ik ga afrijden in/bij CBR in Bussum.
 
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!! :} Ik mag zelf vrijdag eindelijk beginnen met m'n lessen.KAn haast niet wachten.Veel motorplezier!
 
Heee gefeliciteerd.
En wat de slalom betreft, ik moet over 13 dagen afrijden en vandaag nog gereden, moest dus ook de slalom doen en gewoon in zijn 2, lekker tussen die pionnen door rijden, super.

en die borg.....
vraag eens aan die kerel of zijn mond niet verder open gaat.
Tip: ga lekker ergens anders kijken.
Normaal is je rijbewijs ff afgeven en rijden maar.

veel veilige km
 
Congrats!

mijn instructeur vertelde dat ik dit soort oefeningen altijd in de tweede versnelling moest doen, dan is de motor minder nerveus dan in de 1.

WHO CARES, rijden met die hap!!
 
Nu de zenuwen zijn gaan liggen ontdek ik een foutje in mijn post. Waar het woordje slalom staat moet je lezen: een achtje rijden :z

Weet je al wat voor een motor je wilt gaan kopen ?
Ik wil de fiets gaan gebruiken voor woon-werk verkeer en ik hou niet van poetsen. Vandaar dat ik dus een fiets wil met cardan aandrijving. Wil gaan proefrijden op de Honda NT650 en de Yamaha BT1100.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan