Geslaagd !!!

gefeliciteerd met het behalen van je roze papiertje!!Nu begint pas het ware leven! :] Ik ben ook iemand die met enige foutjes het welbegeerde papiertje heb behaald *D .Ben eenmaal door rood gereden en ben met het invoegen op de snelweg gelijk tussen 2 vrachtauto's(met minimale afstand 8-) )doorgescheurt,oeps.Maar had een behoorlijke afstand genomen van de auto met de examinator,zodat ie de afstand niet goed kon inschatten!lol.
 
gefeliciteerd. Weer 1-tje erbij!!
Borg is m.i. niet nodig, ik heb er een stuk of 10 uitgeprobeerd en nooit borg betaald. Je hebt mu toch je rijbewijs. Verzekering is risico van de dealer.
 
Gefeliciteerd en nu lekker gaan :]

Gefeliciteerd! Ik heb net m'n theorie gehaald vandaag, 46 van de 50 goed, ook net dus.

Heb meteen praktijk laten aanvragen. Iemand een idee hoe lang dat duurt? Ik ga afrijden in/bij CBR in Bussum.

ongeveer 6 a 8 weken..
Ik heb al mn lichte motorrbw, maar kan echt niet meer wachten dus ik ga nog een keer examen doen voor zwaar..
zaterdag mn eerste les en gelijk aanvragen, dus hopen dat ik eind mei aan de beurt ben
 
Zojuist even met Toon van Motoport Rotterdam gebeld ... afspraak gemaakt voor aanstaande vrijdag!

Het plan:
Vrijdag - Proefrijden op twee motoren
Zaterdag - Een rondje Zuid Holland om te kijken wie de leukste prijs biedt
Zondag - Keuze maken
Maandag - Motor aanschaffen

Hopelijk is het een reeel plan want dan kan ik over een paar weken al lekker :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan