Geslaagd!!!!

Gefeliciteerd met het felbegeerde
deal.gif
papiertje.
 
Gefeliciteerd!

Moet volgens mij ook maar een topic "Mensen die geslaagd zijn voor het motorrijbewijs kunnen zich HIER melden!" (zelfde idee als http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=2605 (Nieuwe gebruikers kunnen zich HIER voorstellen!)).
 
Toppie, nu nog effe dat papiertje voor het weekend ophalen. En dan...........

Succes !!
 
Gefeliciteerd!

Moet volgens mij ook maar een topic "Mensen die geslaagd zijn voor het motorrijbewijs kunnen zich HIER melden!" (zelfde idee als http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=2605 (Nieuwe gebruikers kunnen zich HIER voorstellen!)).
:^
proficiat trouwens met het behalen van je roze papiertje
 
ook gefeliciteerd!!!

ik was net 2 dagen eerder!!!
tjach, het verschil moet er zijn.

Nou gaan we lekker met z'n allen

:] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]
 
Gelukkig geen 25kw ... was al oude en groot genoeg voor een 'echte' motor :9

Welke motor weet ik nog niet precies. Maar wel dat het niet teveel geld mag gaan kosten, want dat heb ik als studentje gewoon niet.
Zat wel te denken aan een Suz. GS500e. En een tijdje geleden stond ik op het punt een Tamaha FZ750 te kopen, maar die was helaas al net verkocht '(

Dus tips over motors zijn welkom :]
 
Gelukkig geen 25kw ... was al oude en groot genoeg voor een 'echte' motor :9

WZat wel te denken aan een Suz. GS500e.
Dus tips over motors zijn welkom :]
Als je geen 25 KW moet zou ik geen GS 500 nemen, maar een echte motor :9
D`oh daar rij ik ook op.. 8-)
 
Ik heb 4 halve dagen les gehad. En dat deden we met zijn 3-en. Twee die reden en 1 in de zijspan van de instructeur. Dus 4 x 4 uur x 2/3 = 10 2/3 uur ongeveer.

En helaas kan ik geen rijbewijs halen vandaag. Stadhuis was al gesloten :(

Euh.. btw rijdt de GS500e dan zo slecht ofzo? of vind je dat ie gewoon te weinig vermogen heeft?
 
Ik heb 4 halve dagen les gehad. En dat deden we met zijn 3-en. Twee die reden en 1 in de zijspan van de instructeur. Dus 4 x 4 uur x 2/3 = 10 2/3 uur ongeveer.

En helaas kan ik geen rijbewijs halen vandaag. Stadhuis was al gesloten :(

Euh.. btw rijdt de GS500e dan zo slecht ofzo? of vind je dat ie gewoon te weinig vermogen heeft?

Precies, erg veel PK`s heeft ie niet.
Voor de rest ben ik erg tevreden over deze motor daar niet van, alleen ja, als je een beetje sportief wil toeren lijkt het mijn verstandig om ook naar andere motoren te kijken voordat je een besluit neemt wat voor motor je gaat kopen.
 
Hij heeft idd niet veel PK's meer dan een 25kw fiets... maar ze zijn vaak wel redelijk goedkoop te krijgen (en das toch belangrijk voor een studentje :) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan