Geslaagd!

TB-YZF-R6

Die hard MF'er
14 jul 2004
289
0
Zuid Holland
Gelukkig in een keer geslaagd voor m'n motorrijbewijs gisteren. Gemeenthuis natuurlijk dicht, dus vandaag rijbewijs gehaald en de eerste km's op m'n R6 2004 gemaakt (die al stond te wachten). Wat rijdt dat verschrikkelijk goed zeg. Is ook heel makkelijk rustig mee te rijden. En ja, snel ook maar moet 'm nog goed inrijden de eerste 1000 km.

:] :] :]

Groeten Tom.
 
Gefeliciteerd....Hoelang stond je bike al op je te wachten??
Ik had hem namelijk al 3 maanden in de garage staan voordat ik me rijbewijs haalde.....
Rij voorzichtig!

Pic??????
 
Gefeliciteerd....Hoelang stond je bike al op je te wachten??
Ik had hem namelijk al 3 maanden in de garage staan voordat ik me rijbewijs haalde.....
Rij voorzichtig!

Pic??????


Hier ook 3 maanden precies op de dag af! In de tussentijd lekker kunnen shoppen voor goede en ook voordelige motorkleding en niks overhaast gekocht. Maar wel in stijl van de motor allemaal.
 
Gefeliciteerd!!!!!!!!!! :} ik heb hem ook sinds kort voelt goed he ;) :9
Je begint ook meteen goed zeg met een R6 2004 :9~ :9~ en inderdaad GOED inrijden laat je niet verleiden door zn vermogen ;) gewoon even die 1000km en dan heb je er de rest van de R6 zijn leven profeit van :) :) heel veel plezier ermee! :}
 
Dat is het allerleukste, meteen na je rijbewijs te hebben kunnen rijden op een splinternieuwe fiets :9 Meteen 1000 km zo snel mogelijk rijden *D

Jammer dat het weer niet meezit maar dat mag de pret niet drukken.

Gefeliciteerd :}
 
Van harte gefeliciteerd. Beter als zakken in iedergeval (zoals ik dee).

Hopelijk volgen er nog een paar mooie zonnige weekenden.
 
full


Van harte gefeliciteerd,

Elly
 
Terug
Bovenaan Onderaan