Geslaagd!!!!!

GEFELICITEERD

En goed blijven uitkijken, er zijn al zat malloten op de weg die niet kunnen rijden.
Die rijden jou anders voor je flikker.

stupid.gif

Inderdaad ja, reed vanmiddag op de snelweg op een invoegstrook die erna uitvoegstrook werd, was er een of andere koekblikbestuurder die beetje sliep en wilde gaan uitvoegen terwijl ik aan zn binnenkant reed!! |( alleen door luid toeteren van mij (en een welgemeende :j ) wachtte ie toch maar ff om erna op een beetje aan mijn achterkant te gaan kleven!
moraal van het verhaal: "...... uhhh... nou... DOOD AAN ALLE KOEKBLIKKEN!"

OH JA ook nog gefeliciteerd!
 
Van harte gefeliciteerd! de 27ste augustus mag ik, ik hoop dat het bij mij dan net zo goed gaat als bij jou.

8-)
 
thx mensen. Zeker lekker dat het de eerste keer meteen goed gig. Ben btw de jongste bij de rijschool die slaagde. 18 jaar en 25 dagen. Vandaag ff het roze papiertje opgehaald bij het gemeentehuis. Wat ziet dat er toch mooi uit in je portefeuille :) :) :+
 
dit was btw mijn lesmotor:
gn250.jpg


In vergelijking met mijn voorgaande brommers is deze Suzuki GN250 speelgoed. Er zat geen kracht in en hij pakte zeer klote op. Het gas was niet normaal te doseren. Erg lastig met de speciale verrichtingen en de motor kwam niet boven de 120 km/h uit ;( . Dit zal dus never nooit mijn motor worden. Er zat geen enkele uitdaging in.
 
Join the club, gefeliciteerd, en probeer niet te snel overmoedig op de weg te worden aub.
Dit voor je eigen (en anderen) zelfbehoud.

Groeten paul.
 
Terug
Bovenaan Onderaan