geslaagde rondrit friesland -groningen

De rit was zeker geslaagd. Dit was de 2e keer dat ik deze route reed, maar het is zeker de moeite waard.

Nog een keer!!! :)

Op de terugweg trouwens pokkeweer gehad..
 
Ja was idd een leuke rit...

Ook een leuke groep mensen iig.
Jammer dat het einde een beetje "in het water" viel, maar ach, een kleinigheidje hou je toch.

Thanx dudez (and girlz), het was weer gezellig.
 
Laatst bewerkt:
Voor het eerst dat ik met zo'n groep ben gaan rijden.
En als jullie denken dat ik het leuk vond?

biggrin3.gif

ER GAAT NIKS BOVEN HET NOORDEN :)

ALleen zou nog mee gaan naar klaverblad in Heerenveen maar dat liep beetje anders.
Verkeerde afslag '(
Maar mijn samenvatting: Bere gezellig en hele leuke club.
Zijn er nog foto's genomen met de meegenomen Digi-Cam?

P.S. Auke -> :}
 
Laatst bewerkt door een moderator:
>> WIWTD

Auke bedankt alleen blijf ik het een naaistreek vinden dat je nooit het laatste stukje met Gertjan, Sander en mij meerijdt. :P })
 
Het was een leuk bochtig parcour. Ik denk dat wij die route deze zomer sowieso weer een keer gaan rijden.

Wij hebben vandaag toch maar weer een dikke 400 km op de klokken gezet :}
 
Ook ik vond het een zeer geslaagde rit, leuke club mensen en veel gezelligheid. De kroeg was ook erg gezelli. Jammer dat ik toch een keer naar huis toe moest weer.
Sander en Wouter: "Bedankt voor eerste en tweede ;) "

Gelukkig hebben we enorme mazzel gehad wat het weer betreft. Terug heb ik geen regen gehad, maar wel erg veel wind. ach, wor ik groot en sterk van haha.

Haal thuis me tanktas achter weg en kontje bekrast. Stom natuurlijk!!! Tas bestaat uit twee delen en onderste deel zat op de tank. De rits van het bovenste heeft dus kraswerk geleverd.
Morgen maar is ff aan de poets.

Raging...Haal die haakies ff weg bij GIRLZ ;) Wij hebben net zo hard ons best gedaan hoor }) ;)

Matzwarte motor met lekkage nog thuis gekomen zonder problemen :?

Eska en heren...Was gezellig en zeker voor herhaling vatbaar.

Hier onder belevenis terugweg :(
ff copied van MSN > geen zin in opnieuw tikken :)


RoadRunster zegt:
wat een flikkers......

Wouter zegt:
???

RoadRunster zegt:
mom

RoadRunster zegt:
telefoon

Wouter zegt:
geen rbw kwijt mag ik hope?

RoadRunster zegt:
nee, kat en muis spelletje

RoadRunster zegt:
vertel zo

RoadRunster zegt:
oke, ik ree 150 bij zwolle na de wegwerkzaamheden...zie in me rechterooghoek een klpd wagen binnen bebouwde kom rijden. Dus maar ff gas eraf en naar 100 toe...komen de weg op en hangen paar kilometer achter me...halen me in en passagieragent kijkt achterom. Dus ik maar netjes 100 blijven rijden. Gaan ze eraf bij Zwolle centrum...ik vertrouwde het niet in geval ze gewoon de snelweg weer ergens op

RoadRunster zegt:
zouden duiken. Ja dus. Bleven ze voor me rijden. Gas erop en gas eraf en zigzaggen. Toen deden ze het gas erop en ik ook weer ff later. Ree 140 en bijna bij pompstation. Dacht wederom dat ze daar wel zouden staan oid. Rijden ze daar stapvoets op parkeerterrein. Ik er voorbij netjes 120. Heb me de rest van de rit maar aan de snelheid gehouden want ik ben er bijna zeker van dat ze ergens achter me

RoadRunster zegt:
reden verscholen achter auto's. Ze hebben me twee keer ingehaald en beide keren zowat recht in me smoeltje gekeken. De eerste keer heb ik ff gezwaaid. Heb sterk de indruk dat ze het wederom op een motorrijder hadden voorzien

RoadRunster zegt:
dat was het wouter hoor!!!

(450 op de klok vandaag)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Goed :z Dan post ik het hier nog wel een keer :)

Was dus (weer) een geslaagde rit. Leuk dat er mensen van verder kwamen :}

Van lekkage e.d. heb ik niets meegekregen..

Voor herhaling vatbaar uiteraard.
Ik had begrepen dat Rev een nieuwe tocht in elkaar gaat zetten :? Denk aan mijn tip :)

Was wel even vreemd dat ik met Rev en GJ over bleef en dat wij samen terug reden via Heerenveen-Joure-Sneek..Soort van herhaling.
 
Goed :z Dan post ik het hier nog wel een keer :)

Nouw hoor...ik bedoelde alleen maar dat je hier leesvoer heb over vandaag })

Lekkage was iets met slangetje koelvloeistof ofzo geloof ik. Was die jongen die met Ruben mee was.
 
De rit is mij zeer goed bevallen.
Heb op de terugweg nog ff een nat pak gehaald.

Met zulke tochten ga ik zeker weten vaker mee :}
 
Ben blij dat ik mee ben gegaan ,wel voor herhaling vatbaar ,misschien een keer ergens anders zo'n tochtje organiseren ?
B.V in Apeldoorn of Lelystad?
Verder was het misschien wel makkelijker geweest om de route wat duidelijker op papier te zetten ,bijvoorbeeld erop zetten ...ewr, of vk li(eerste weg rechts,voorrangskruising links enz.
Zo gaat dat straks ook met die andere toertocht in Frieschepalen,misschien hebben die jongens die de route uitstippelen de vorige 5 route's nog wel ergens op papier ,kunnen we die ook wel eens rijden ,waren een paar leuke route's bij. :]
Zal binnenkort wel eens informeren .
Groeten allemaal van Mr Bol'dor en misschien tot een volgende keer . mzzl.
 
Zo gaat dat straks ook met die andere toertocht in Frieschepalen,misschien hebben die jongens die de route uitstippelen de vorige 5 route's nog wel ergens op papier ,kunnen we die ook wel eens rijden ,waren een paar leuke route's bij. :]

Wel alle vijf dan en met aansluitend een bbq... })
Net als bij de "echte" Frieschepalentocht :+
 
Alleen vond Lage CB het soms volgens mij niet echt meer een toertocht, haar definitie van toertocht was iets anders had ik soms het idee. ;)
 
Alleen vond Lage CB het soms volgens mij niet echt meer een toertocht, haar definitie van toertocht was iets anders had ik soms het idee. ;)

Dat heb je mooi goed })
Ik vond het soms meer een "racetocht"
Vond ik eigenlijk alleen van de terugweg.
Daar lag het tempo toch aardig wat hoger als met de heenweg. Kan ik me trouwens wel wat bij voorstellen in de zin dat iedereen ook wel weer een keer terug wil.
Maar komt bij dat ik gierend van de pijn ook niet echt meer zin heb om me best te doen en er schijt aan heb.

Heen kon ik aardig bij blijven al zeg ik het zelf haha.
Maar gelukkig kreeg ik terug gezelschap van een aantal aardige heren.
(alle anderen zijn ook aardig hoor!!!)

Gelukkig was ik niet onderuit gegaan wat Auke dacht bij laatste pompstation.

En de kroeg hebben we gehaald en dat was ook erg gezellig. Al met al heb ik goed naar me zin gehad.
 
Tja, toertocht of niet, als ik mooie bochten zie ga ik niet als een bejaarde daardoor heen met m'n supersport :9 , heeft nix te maken met vroeg thuis willen zijn of niet.

Dan maar geen toertocht. Vond het tempo wel lekker zo, al heb ik de 2e helft voornamelijk achterin gereden, anders was het zo lullig voor Sander, Eska en LCB. :)
 
Tja, toertocht of niet, als ik mooie bochten zie ga ik niet als een bejaarde daardoor heen met m'n supersport :9 , heeft nix te maken met vroeg thuis willen zijn of niet.

Dan maar geen toertocht. Vond het tempo wel lekker zo, al heb ik de 2e helft voornamelijk achterin gereden, anders was het zo lullig voor Sander, Eska en LCB. :)

Dan maar geen tourtocht?
:? :?
 
Tja, toertocht of niet, als ik mooie bochten zie ga ik niet als een bejaarde daardoor heen met m'n supersport :9 , heeft nix te maken met vroeg thuis willen zijn of niet.

Dan maar geen toertocht. Vond het tempo wel lekker zo, al heb ik de 2e helft voornamelijk achterin gereden, anders was het zo lullig voor Sander, Eska en LCB. :)

Ik zou me nog bijna schuldig gaan voelen voor me tempo '(
Voor mij dan geen toertocht meer zoals gisteren.
Daarbij weet ik niet of jij/anderen mij als een bejaarde vind(en) rijden, maar erg helaas heeft dat wel ze redenen.

Op de heenweg gebeurde het overigens vaker dat de voorste groep op punten inhield zodat de achterste groep kon bijtrekken. Kan ik van de terugweg niet zeggen.
 
Dan maar geen tourtocht?
:? :?
Ik bedoel dat het niet uitmaakt hoe we zo'n tocht noemen, toer of race of weet ik wat...

Noem het voortaan maar TOCHT ofzo, blijkbaar hebben sommigen nu verkeerde associaties bij het woord toertocht. Met 90% supersport rijders weet je vantevoren gewoon dat er niet traag gereden gaat worden.
 
Laatst bewerkt:
Daarbij weet ik niet of jij/anderen mij als een bejaarde vind(en) rijden, maar erg helaas heeft dat wel ze redenen.
Dat hoor je mij niet zeggen, iedereen moet rijden zoals hij of zij zelf wil, wat ik zeg is dat IK wel sportief wil rijden.
 
Op zondag 19 mei 2002 17:48 schreef Revolution het volgende:Ik bedoel dat het niet uitmaakt hoe we zo'n tocht noemen, toer of race of weet ik wat...

Dan vindt ik persoonlijk dat er een volgende keer duidelijker vermeld mag worden wat er aan motoren mee gaat en wat het tempo zal zijn.
Als er in de vooraankondiging al duidelijk naar voren komt dat er eigenlijk alleen maar SS en S mee gaat, dan weten mensen met een ander soortig fiets waar ze op kunnen rekenen.
En dat is dan geen "bejaardentempo".

Edit: getikt tijdens de aanvulling van Rev.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan