Gesloten aanhangwagen, hoe en wat gebruiken jullie?

Begin dit jaar heb ik een Saris met een bak er op van 300L 150b 180h
Voorin heb ik een rek gemaakt waar onderin 5 wielen en 3 jerrytanks 20 L passen, hierboven kan ik alles kwijt wat ik verder nog nodig heb zoals reserve onderdelen, compresser, kleding, koelboxen enz.

Ook heb ik 1 vaste inrijklem er in gezet en één losse.
Het makkelijkst zou zijn als je de motoren in de inrijklemmen rijdt en vervolgens de motoren achteraan vastzet me 2 tyre down. dan zit je niet moeilijk te doen voorin de aanhangwagen.

Ook heb ik voor een aanhangwagen gekozen met 2 deuren achteraan. Hierdoor heb je veel minder ruimte nodig om bijvoorbeeld in je stalling in de aanhangwagen te komen. Ook zag ik de meerprijs van een zijdeur en een laadklep niet zitten.
 
Kip De Luxe 40T

Linksvoor en rechtsachter bank opklapbaar gemaakt, en een luik achterin. Gaan makkelijk 2 motoren en rest van de benodigheden in, en keuken en toilet zijn nog steeds aanwezig en werkend.

Overigens passen voor in de disselbak 2 sets regenwielen, gasfles, waterreservoir en alle kabels etc. Het is maar een idee ;)

Overigens heb je al snel rbw E nodig...

Ik stel me de vraag, is een caravan wel voorzien om zo'n gewicht te dragen?

Stel ik reken even hard door, 200 kg de moto x 2 racers= 400 kg
 
Begin dit jaar heb ik een Saris met een bak er op van 300L 150b 180h
Voorin heb ik een rek gemaakt waar onderin 5 wielen en 3 jerrytanks 20 L passen, hierboven kan ik alles kwijt wat ik verder nog nodig heb zoals reserve onderdelen, compresser, kleding, koelboxen enz.

Ook heb ik 1 vaste inrijklem er in gezet en één losse.
Het makkelijkst zou zijn als je de motoren in de inrijklemmen rijdt en vervolgens de motoren achteraan vastzet me 2 tyre down. dan zit je niet moeilijk te doen voorin de aanhangwagen.

Ook heb ik voor een aanhangwagen gekozen met 2 deuren achteraan. Hierdoor heb je veel minder ruimte nodig om bijvoorbeeld in je stalling in de aanhangwagen te komen. Ook zag ik de meerprijs van een zijdeur en een laadklep niet zitten.
die van jou werkt perfect he

ook met 2 motoren goed te doen, :Y
 
Zo een spel kost toch al gauw 3000€ ecl btw.
Ik heb een "kneusje" wat "overjarig" was. Een bovenhoek aan de voorkant moest gerepareerd worden waardoor deze niet als nieuw verkocht kon worden maar wel met volledige fabrieksgarantie.
Volgens mij heb ik er wel een goede koop aan gehad en zo'n aanhangwagen schrijft niet veel af ook.
 
Ben ook op zoek naar gesloten aanhangwagen voor 2 motoren.

Knappe foto's hier van aanhangwagens !

Niemand er ééntje te koop?


Ik heb een gesloten tandemasser van Hapert te koop, momenteel kaal van binnen, maar een inrijrek erin en je kunt hem al gebruiken voor de motor.

Gewicht 550kg
Max laadvermogen 2000kg
Binnenmaten 300x150x150

Achterdeuren, aanhanger compleet wit, geremd uiteraard.

Was van plan de binnenkant van 220v aansluitingen te voorzien, kan eventueel nog geregeld worden!

VOOR INTERESSE, MAIL NAAR daankuijpers@live.nl !!
 
Heb een Humbauer tandemasser met daarop een bak van 3x1.5x1.8 (lxbxh), achter een laadklep en voor een zijdeur. Ik heb mijn aanhanger zo ingericht dat ik em kan gebruiken voor circuitdagen, maar ook voor normaal transport. Er staan dus geen vaste dingen op de vloer.

In de vloer heb ik een aantal ankerpunten gemaakt en rondom op 2 hoogtes ladingrail. Ik heb 2 inrijklemmen zo aangepast dat deze vast zitten op de 2 voorste ankerpunten. Extra materialen, compressortje, regenbanden op velg enz zit in een rek op wielen en heb nog een gereedschap kar.

Laadklep en zijdeur kan ik je absoluut aanbevelen, geen gedoe met rijplaten en andere dingen (zoals gereedschap kar of mijn rek) duw ik er zo in. Zijdeur is weer praktisch als je ff iets in de aanhanger moet pakken zonder de klep steeds open en dicht te doen.

Rechts mijn fiets, links van een racemaatje.
[img ]http://www.com-tech.nl/images/IMAG0002.jpg[/img]

Zo ben ik naar Frankrijk gereden (Race Academy).
IMAG0015.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ow, klein detail :P

Misschien MF Oma ook laten zien wanneer er 1 recente post is ;)
 
Laatst bewerkt:
In dat geval doe ik ook maar ff mee. Mischien helpt het iemand een handje.
Heb zelf een Ifor Williams van 340x151x180 binnenmaten. (LxBxH) Mag 2300 kilo geladen worden dus kan wel aardig wat kwijt.
Ideale kar moet hem nog wel verder inrichten maar passen met gemak 2 motoren in en het nodige andere spul. Zelf aan de linkerkant een opklapbaar bed gemaak van 130 breed die over de stands heen valt. Nog wat electra inbouwen en perfect om alles mee te nemen tot de tent en stoelen aan toe. En verbruik valt redelijk mee door zijn spitse vorm.
full

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan