Gesloten aanhangwagen voor 2 motoren €350

Status
Niet open voor verdere reacties.

rowo

MF veteraan
13 mrt 2006
2.337
0
Oetjesdurpje
Door ruimtegebrek in m'n schuur, bied ik mijn gesloten (motor) aanhangertje aan.

Iedeaal voor een circuitdag, maar ook om je motor(en) mee te nemen op vakantie.

Ongeremd dus max. 750 kg (maar wel op kenteken van de auto rijden)

Eigen gewicht 225 kg, dus 2 sportmotoren kunnen zeker mee.

Lage bandjes, dus lage laadvloer met als resultaat een laag zwaartepunt en dus zeer stabiel.
En makkelijk via de achterklep te beladen (je rijd zo over de achterklep naar binnen).

Div sjor-ogen om je motor goed vast te kunnen zetten.En door middel van de steunpoten (onderstel van een vouwwagen) stabiel weg te zetten zonder dat hij aan de auto vast staat

Voorzien van extra verlichting (zie foto's).

Kom gerust eens kijken naar dit handige aanhangwagentje.

Voor foto's, hier even kijken ZeelandNet Prikbord | dé koop- en verkoopsite van Zeeland!
 
Laatst bewerkt:
staan gewoon foto´s bij hoor.

wat is het max eigen gewicht van de aanhanger. bij een vouwwagen is dat meestal 350 kilo.

heb je ook nog wat foto's van de binnenkant?
 
staan gewoon foto´s bij hoor.

wat is het max eigen gewicht van de aanhanger. bij een vouwwagen is dat meestal 350 kilo.

heb je ook nog wat foto's van de binnenkant?


:N :N Moet ik nog even doen, 't was even snel foto's maken en weer binnen zetten.
Maar binnen in liggen er 3 geleide goten waar de wielen tussen passen, dus als je 1 motor meeneemt kan hij mooi in het midden en met 2...........Afijn je snapt 't vast wel.
Het onderstel is redelijk zwaar (heb ik speciaal naar gezocht) en mag 1040 kg hebben.
Maar ja er zit geen eigen kenteken op en is ongeremd, dus mag je er max. totaal 525kg in vervoeren.
 
je hebt een aardige auto nodig om 750 kilo ongeremd te mogen trekken. ;) Just saying.
 
Laatst bewerkt:
Alleen het gaat niet om de auto van Rowo, maar om de auto van de koper.


*D *D Voor het juiste bedrag krijgt de koper er ook de auto bij hoor :Y :Y (niet dat ik er vanaf wil, maar er zijn er nog wel meer te koop hé 8-) )

Maar even zonder gekheid, met een beetje "normale"middenklasser is 750kg ongeremd geen enkel probleem hoor :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan