Gesloten Ifor williams aanhanger voor motorgebruik

R1sp knek

Die hard MF'er
7 mei 2007
574
0
Echt
Gesloten aanhangwagen van het merk Ifor Williams. Ruime aanhangwagen voorzien van een deur aan de voorzijde en een rolluik aan de achterzijde ( beiden afsluitbaar ). Aanhangwagen is voorzien van bandenrek. 220V aansluiting voor op circuits ingebouwd. Verlichting en stopcontacten ingebouwd. Aansluiting voor de stroom door te koppelen richting de bus of een kabelhaspel aan de buitenzijde ook gemaakt. Vloer is afgewerkt met vloerbedekking en 4 ogen om spullen vast te binden. Oprijplaten ( 2 stuks ) aluminium worden erbij geleverd. Slaapbankje is ook ingebouwd en een kastje voor de helmen te stallen is er ook gemonteerd. Drinkwatervoorziening is ook in de deur gemonteerd. Prijs voor de aanhangwagen is 2200 euro. Bij interesse gaarne een mail sturen naar jansen.b@gmail.com.

foto's worden zsm bijgevoegd.
 
Ik heb wel interesse, ben benieuwd naar de foto's!
 
Binnenmaten zijn: 1,5 M breed en 3 M lang en de punt vooraan deze loopt door tot 3,5 M.
Ik ben zelf 1,90 M lang en kon er goed doorheen lopen. Dus de hoogte was prima voor mij.
full
 
bandenapparaat en compressor worden niet verkocht. En op deze plek krijg je denkelijk wel nog een goldwing geplaatst. *O*
 
weegt dat allemaal wel niet?
gaat zeker niet met enkel B rijbewijs?


Als je auto zwaar genoeg is, dit technisch mag trekken en het gezamenlijk gewicht niet boven de 3500 kg komt mag het met een standaard rijbewijs ;)

p.s. Wel rekenen met de maximale belading van de aanhanger. Zal een lastig verhaal worden als ik de tandem asser zie ;)
 
@ferry

Ik heb nog diverse r1 onderdelen. Mail me even op jansen.b@gmail.com.
En een kickje voor de aanhanger ☺️
 
Prima link, nadeel is dat je op de OP komt van een paar jaar geleden. Rijbewijs technisch is het sinds 19-01-2013 heel makkelijk: bij Toegestane Maximale Massa auto + TMM aanhanger < 3500 kg is alleen B voldoende.

De TMM vindt je op het kentekenbewijs van auto resp. aanhanger.
Nieuwe regels in het boven genoemde topic: linkje
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan