Gesloten verklaring Luttenbergring

Robse

MF veteraan
8 mei 2011
1.463
289
Hengelo (ov)
Ben voor motorclubje van plan een route te maken in Overijssel.
Doe dit met Mapsource voor mijn Zumo
Nu kom ik richting Raalte, Luttenberg en Lemelerveld. Aldaar is ook het straatcircuit Luttenbergring. :]
Wie kan mij vertellen voor welke wegen aldaar een gesloten verklaring geldt voor motorrijders? :(
Het is voor mij net even te gek (ver) om dit even te checken.
Wie kan mij vertellen welke wegen gesloten zijn?
 
De blikweg is de enige die verboden is voor motoren, helaas.
 
Laatst bewerkt:
De weg met 5 of 6 (héérlijke) bochten!!!

Heel af en toe rijd ik er ook wel eens langs, maar niet meer dan 1 keertje. Ik zou persoonlijk zeker niet met een heel clubje er langs gaan ivm omwonenden, waardoor meer controle of wat anders nog meer kans op is.
Je komt vanuit Hengelo (O)? Via Holterberg nog 10 min noordelijker en je bent er...

Zelfde als een beetje het gesloten stuk in Hengelo Gld.
 
Laatst bewerkt:
Da's nog eens snel reageren! :}
Hartelijk dank hiervoor, blijkt dus dat ik de blik (of blik) weg maar moet ontwijken. Jammer maar helaas. ;(
 
Heb momenteel een wobje lopen bij gemeente Schoonhoven mbt mijns inziens onterechtegeslotenverklaring aldaar. Imho is dit een vorm van discriminatie.
 
gewoon er langs rijden, kleine kans dat je gepakt wordt.

Zolang je er niet de hele dag rondjes gaat blazen valt het allemaal wel mee met de overlast.
 
gewoon doen...spuitbusje zwarte lak mee, bord volspuiten, busje wegmieteren en gaan met die banaan. rij vaker in de ardennen, soms ook stukken weg afgesloten behalve voor bestemmingsverkeer...sorry, kan ik niet lezen op z'n frans...doorrijden... :]
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan