Gesmede velg richten noord Nederland.

ElmerYeet

Die hard MF'er
2 sep 2020
458
246
Hoogezand
Zie titel, motorvelg, kan genoeg adressen vinden voor autovelgen maar motor velgen niet.
Geen zin om naar midden Nederland te rijden of op te sturen.

Kent iemand een adres, met ervaring?

(en help mij uit de Brand ;) )
 

Bijlagen

  • IMG_20210922_202005.jpg
    IMG_20210922_202005.jpg
    250,3 KB · Weergaven: 59
  • IMG_20210922_201946.jpg
    IMG_20210922_201946.jpg
    274 KB · Weergaven: 61
  • IMG_20210922_201943.jpg
    IMG_20210922_201943.jpg
    297,5 KB · Weergaven: 58
Oplossing
Velg is naar Wheeltrim gebracht, was niet de duurste en had ik het meest vertrouwen in.
Na telefonisch overleg had meneer twijfel aan of er verkleuring in de velg zou komen omdat de velg gesmeed en toen geperst en daarna gecoat is met de gouden kleur.
Ik heb aangegeven dat hij de pro is en als hij zn best doet ik er prima mee kan leven als het iets verkleurd.
IMG_20211026_152824.jpg


Resultaat is: Bijna geen verkleuring, 153 euro met verzendkosten terug.

Ik bij, Wheeltrim blij, jullie blij.

End
Hoop dat de velgendokter in uden verbeterd is maar ik heb er bar slechte ervaringen mee een decennia geleden.
(en met mij toen vele, ben er nooit meer terug geweest in ieder geval)
Wheelcare in Zeeland is een erg goede vakman die de ellende van de velgen"dokter" op heeft kunnen lossenn
Toch zou je denken dat ze dan geen bestaansrecht hebben. Ze schijnen dus ook tevreden klanten te hebben, in dit topic al 2 tegenover 1 ontevreden klant. En alles dat in de Marcos Mantis Challenge aan velgen krom gereden werd ging daarheen maar ook voor een wiel houdt het een keer op.
 
Ik kan alleen uit eigen ervaring putten en ervaringen van mensen waarvan ik weet dat ze er ook geweest zijn.
Foutje maken kan altijd, maar bij meerdere mensen zeldzame verdwenen goed te verhandelen bbs-naafkappen, velgen die zonder te stralen zo over gecoat zijn en van die grapjes hebben mij toendertijd een wrange nasmaak gegegeven,
Daarbij al vermeld door mij dit zijn ervaringen van meer als een decennia geleden, of dat actueel is voor de huidige bedrijfsvoering ben ik na tegenvallende resutaten toendertijd nooit meer gaan proberen. Kom sindsdien alleen bij Wheelcare.
 
Velg is naar Wheeltrim gebracht, was niet de duurste en had ik het meest vertrouwen in.
Na telefonisch overleg had meneer twijfel aan of er verkleuring in de velg zou komen omdat de velg gesmeed en toen geperst en daarna gecoat is met de gouden kleur.
Ik heb aangegeven dat hij de pro is en als hij zn best doet ik er prima mee kan leven als het iets verkleurd.
IMG_20211026_152824.jpg


Resultaat is: Bijna geen verkleuring, 153 euro met verzendkosten terug.

Ik bij, Wheeltrim blij, jullie blij.

End
 
Oplossing
Terug
Bovenaan Onderaan