Gespaakte achtervelg op Honda CM400

HondaCM400

MF'er
14 aug 2019
40
15
Hallo!

Ik ben de hele dag bezig op internet te zoeken van welke type het gespaakte achtervelg op mijn Honda CM400T gaat passen.

Ik zie bijv bij de Honda cb gespaakte achtervelgen maar weet iemand of dit zo past?

Anders gesteld, welke naaf zou passen qua as dikte/lengte op de Honda CM400 , als ik een naaf gevonden heb die past met gaten kan ik er wel een passende velg met spaken bij kopen denk ik 😊
 
Laatst bewerkt:
Zomaar passen doet het bijna nooit, je kan kijken welke lagers er in de cm gaan en welke in de cb. Dan heb je iig de asmaat gelijk.
De cm heeft een trommelrem?, zorg dat dat cb naaf ook zo is .
Daarna is het een kwestie van de cb naaf centreren en nieuwe pasbussen (laten) draaien.
 
zal toch wel....
is iig sterker dan een standaard velg en de boel is in Schijndel gespaakt...

Ziet er wel degelijk uit inderdaad, zijn dit jouw velgen? Zo ja.. heb je misschien de maten van die Rvs schijven?

Ik zie dat deze met remschijf zijn, die van mij zijn met trommelrem maar zal geen verschil moeten maken gok ik
 
Laatst bewerkt:
plaatje is van t achterwiel, deze heeft trommelrem, mn voorkant (vd motor) is van ktm,
maat van die schijf moet je een beetje gokken, niet te groot, anders staan je spaken onder een te scherpe hoek.
 
Terug
Bovenaan Onderaan