Gespot, knipper achterlicht,hoe werkt dat?

kronkel

MF veteraan
13 mei 2002
1.312
1
Week-end,zag ik een R1 en een R6 rijden,zonder knippers achter.
een deel van het achterlicht knipperde,ook bij het remmen.

Vraag is dit een beetje te doen,
of moet je hogere 12v lampen electronica gestudeerd hebben?
 
Is dat niet een questie van een achterlicht met meerdere lampaansluitingen plaatsen en de desbetreffende knipperkabels ook hierop?
Moet toch niet moeilijk zijn,zeker als zo'n achterlichtgrondplaat (twee keer woordwaarde,pak een kanskaart) in de handel verkrijgbaar is. :+
 
In de 70-er jaren vernam ik ooit dat het "moduleren" van achterlichten verboden zou zijn onder andere omdat dat verwarring zou kunnen wekken met richting-signalen, vooral in druk verkeer. Is er in de wetten inmiddels iets veranderd?
 
In de 70-er jaren vernam ik ooit dat het "moduleren" van achterlichten verboden zou zijn onder andere omdat dat verwarring zou kunnen wekken met richting-signalen, vooral in druk verkeer. Is er in de wetten inmiddels iets veranderd?
Gelukkig heb ik vrijstelling op mn amerikaan ;)
 
Laatst bewerkt:
Los van het feit of het nou leuk staat of niet, het mag NIET. Mits je vrijwaring hebt van de RDW. Daarvoor moet je het voertuig opnieuw laten keuren, en komt er een aantekening op het kentekenbewijs.

Je kan het gewoon doen, maar als er een agent achter je staat zou ik mijn knipperlicht wel even uitzetten *)
 
sorry dat ik zo'n oud topic omhoog haal. Ik wil dus ook zoiets en ben langs het lokale politiebureau gegaan. De agent die over verkeerszaken ging zei dat het gewoon mag. Zelfs als het niet zou mogen het ziet er wel :9~ uit
 
Terug
Bovenaan Onderaan