Gespot nieuw soort flitspaal

O daar kan dus weer een mooi Pijltje in!

i1791134-14.jpg
 
Wel makkelijk deze dingen.. hoef je minder moeilijk te gooien met je autobanden... bij deze kun je ze er gewoon om heen leggen... ;)
 
ring rond antwerpen staat oudste van dit soort ( en ook flitsbak met meeste opbrengst in belgïe)

gent -> breda (na kndy tunnel, na afrit brussel)

FYI :p
Dat ding staat er al vele jaren in de middenberm inderdaad. Ik ben er al honderden keren langs gereden, maar ik heb hem nog nooit zien flitsen. Terwijl er toch al heel wat mensen vlak voor mijn neus veel te hard voorbij geknald zijn. Met andere woorden: er zit heel vaak geen camera in, volgens mij.
Nu met de werkzaamheden heb je er helemaal geen last van uiteraard.
Die flitser die de andere kant op staat vlak voor de Kennedytunnel is gemener. Als je al op de helling naar beneden de tunnel in zit... Dan kom je makkelijk net effe boven de toegestane snelheid uit. B|
 
Dat ding staat er al vele jaren in de middenberm inderdaad. Ik ben er al honderden keren langs gereden, maar ik heb hem nog nooit zien flitsen. Terwijl er toch al heel wat mensen vlak voor mijn neus veel te hard voorbij geknald zijn. Met andere woorden: er zit heel vaak geen camera in, volgens mij.
Nu met de werkzaamheden heb je er helemaal geen last van uiteraard.
Die flitser die de andere kant op staat vlak voor de Kennedytunnel is gemener. Als je al op de helling naar beneden de tunnel in zit... Dan kom je makkelijk net effe boven de toegestane snelheid uit. B|

Ghehe, als ik daar te hard rij flitst ie nooit. Truck mag lekker 90 en als ik al eens bult af harder ga rij ik nog langzamer dan een auto. Zal der eens een keer opknallen. Doet ie helemaal nix meer :P
 
Ik heb die kleine kastjes langs de weg in zeeland zien staan, volgens mij staan ze langs de weg van Zierikzee naar Middelburg en dan verder door naar Domburg.
Ik woon zelf niet in die buurt, misschien kan iemand uit zeeland mijn verhaal bevestigen?

Die krengen werken overigens wel hoor!

Kiek uut met die dingen!
 
Maar we houden ons toch allemaal netjes aan de snelheid????

}) }) }) }) }) }) }) }) }) })

Whahahaahaahahahaha...

Ach. verzin gewoon wat handigs voor je kentekenplaat.. dan kunnen ze die foto ook ergens stoppen, waar we hem niet kunnen zien.. 8-)
 
Hier in Antwerpen flitsen deze camera's wel degelijk, degene in walonie enkel die van de foto = E411 en aan de tunnel in luik.
Links en rechts kom je nog wel een onbemande camera tegen maar die zijn niet in gebruik.
In walonie zijn de boetes ook lager, overlaast mijne nonkel met bijna 80 door de bebouwde kom heeft hem maar 50 euroke's gekost.
 
Ik kreeg laatst ook een mailtje over deze flitskastjes.

Behalve de foto's ook de volgende tekst:

LET OP!!

Nieuwe politievideo camera’s!
Er worden video camera’s geplaatst die niet meer met het oog of op de stinger te herkennen zijn. Op grond van de nieuwe wetgeving kunnen hierdoor nog meer overtreders van de maximum snelheid worden geverbaliseerd.
Ook het dicht op de voorganger rijden en het rechts inhalen kunnen hiermee geregistreerd worden. Met deze video-beelden zullen overtreders nu nog zwaarder en sneller worden bestraft. (D.W.Z. BINNEN 4 DAGEN EEN PROCESVERBAAL IN DE BUS.)

Ze staan op de volgende plaatsen kilometerpaaltje:

A1:                        A15:                        A58:
12,3      Muiden            47,3      Botlek                   22,7      Oirschot
42,8      Hoevelaken      53,3      Rhoon                   48,1      Gilze
78,0      Ughelen            73,7      H.I. Ambacht            127,3      Kruiningen

A2:                        A16:                        A59:
31,0      Amsterdam            20,2      Brienenoord            127,3      Vlijmen
104,0      Zaltbommel            34,4      Drechttunnel
116,7      Den Bosch            59,0      Hazeldonk            A67:
146,2      Best                                           48,5      Asten
180,8      Maarheeze            A20:      
216,6      Wessem             17,8      Maassluis            A73:      
229,2      Roosteren            55,4      Lage Weide             86,7      Cuijck
245,5      Maastricht            31,3      Rotterdam-Noord
                                                A76:      
A4:                        A27:                  8,3      Hoensbroek
18,7      Burgerveen 8,8      Breda              147,4      Didam
38,7      Leidschendam      34,9      Gorinchem
72,0      Beneluxtunnel      90,2      Maartensdijk      
      
A77:      
4,7      Valkenburg

A6:                        A28:
45,0      Hollandse Brug       7,4       Zeist                  B35:
                   47,8      Harderwijk      18,7      Raalte
A7:                   88,7      Zwolle                  
30,3      Hoorn       103,8 Staphorst            B38:
141,5      Heerenveen       148,8      Spier            8,4      s-Heerenburg
157,3      Hoogkerk       188,4      De Punt
                   207,4      Groningen
A9:
8,5      Gaasperdam            A29:
24,1      Oudekerk            24,3      Heienoordtunnel      
51,6      Velsertunnel                                                                                    
A10:                         A48:             
29,3      Coentunnel            3,7      Velperbroek
85,0      Afsluitdijk

A12:                        A50:
46,6      Linschoten             18,0      Oss
87,8      Maasbergen            151,8      Heteren
                        197,0      Klarenbeek
A13:
2,1      kruithuisweg
9,7      Heinen

Wees zo sociaal om deze lijst door te sturen naar je collega’s,vrienden, bekenden, noem maar op!!!


Ik heb geen idee of dit waar is of niet.
Er staat dat er nieuwe kastjes WORDEN geplaatst maar dat ze op de hierboven genoemde plaatsen al staan. :?

Ik kan iig vertellen dat er bij de botlek niks staat *D


Kan iemand mij vertellen dat dit een grap is?
 
shit die is oud :z nee is niet waar..anders was spee nu koning door een flitscampagne gefundeerde staatsgreep ;)
 
als er een bij hazeldonk zou staan had ik hem volgens het mailtje al binnen moeten hebben geloof ik...
 
Terug
Bovenaan Onderaan