Gespot ! Op google Earth.. Krijg nou wat..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bozzma

MF veteraan
4 apr 2004
1.858
0
Utrecht
Maatje laat onze straat zien. Gaaf zeg, alles mooi in detail.

Boot ligt in de tuin, klimop is nog enorm dus het plaatje is minstens van vorig jaar voorjaar. Ik herken een hoop zaken en we kijken even rond op ons eigen huis. Zegt mijn maatje: "leuk dat die motorrijder daar net aan komt rijden!"

Okee.. Volle zon, zilvergrijze helm, zilvergrijze kuip, zilvergrijs achterdekje.. Dit kan niet missen. Ik ben gespot op Google Earth !

Mijn enige vraag is... Waar is mijn auto ?

Google Earth:

:} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

Maar ook wel scary als je wat te verbergen hebt....
 
Laatst bewerkt:
full
 
Helaas, klinkertjes, onoverzichtelijk door mijn eigen heg, te smal door geparkeerde auto's en er is nog wel eens een achtervolging gaande en dan heb je de straat vol drempelspringende halve zolen en ander volk met knipperlampjes op de auto....

Erg link bochtje...

'(
 
Helaas, klinkertjes, onoverzichtelijk door mijn eigen heg, te smal door geparkeerde auto's en er is nog wel eens een achtervolging gaande en dan heb je de straat vol drempelspringende halve zolen en ander volk met knipperlampjes op de auto....

Erg link bochtje...

'(

Die heg is wat aan te doen hoor :+
 
Ben wel jaloers op jouw foto's !


indd.. ziet er goed uit.. ik ken bij mijn buurt ook niet zover inzoomen zodat t mooi blijft..
heb mezelf wel al een beetje gezocht, beetje mijn standaard routes langs gescrolled :+ haha

heb mezelf nog niet kennen vinden, maar weet ook niet welke dag die afbeeldingen zijn
geupdate bij google earth.. beetje jammer :+ maar ik blijf zoeken.. hehehe *O* *O*
 
Hmm, tijd voor een nieuw topic, (centraal) M-F-er gespot op Google Earth ?

Big Brother komt zo toch wel dichtbij, als je wat te verbergen hebt wordt het zo wel steeds moeilijker O-)
Je zal maar ergens rijden terwijl je thuis hebt gezegd dat je ergens ander was..... O-) :+
 
FF voor de duidelijkheid. De foto's in Google Earth zijn gevlogen met een vliegtuig door het bedrijf Areodata. Ze zijn dus niet uit de ruimte gemaakt en ze worden al helemaal niet elke dag opnieuw gemaakt
 
Big Brother komt zo toch wel dichtbij, als je wat te verbergen hebt wordt het zo wel steeds moeilijker O-)
Je zal maar ergens rijden terwijl je thuis hebt gezegd dat je ergens ander was..... O-) :+

Je hebt zelfs nog meer uit te leggen als je 2x gespot bent op Google Earth.

In theorie kan dat namelijk, want niet alle foto's zijn gelijktijdig genomen ;)
 
Bij ons in de buurt is het iets minder highres...
maar wat staat daar naast de auto van mijn collega voor de school?

full


juist, de Deauville van Meissie 2!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan