Gestolen 5-12-2019 - Kawasaki ZX-10R

Hondafanboy

MF'er
21 nov 2012
120
59
Vannacht 5-12 Gestolen, uit de garage Loosduinen Den Haag
Kentekeken 44-MJ-LF
Framenr JKBZXT02CCA000142

Graag delen
Bijzonderheden:
- SE uitvoering, zijn er niet veel van in NL.
- Bonamici remschakelset en upsidedown schakelen
- Akra Evo Titanium Full Exhaust

78846142_2579349668808668_4657233463701667840_o.jpg


78542043_2579349542142014_3536087660453953536_o.jpg

78629250_2579349558808679_553996505682280448_o.jpg

78388964_2579406625469639_827874574304542720_o.jpg
 
Hou marktplaats in de gaten voor onderdelen, kan je altijd gaan kijken of je motor daar staat als je wat verdachts ziet.
 
Dammit!!! Drie weken geleden mijn Kawa, nu de jouwe. Uit je garage zeg je? Jezus... Balen man. Ik hoop voor je dat die van jou net zo goed verzekerd was als die van mij...?

(maar zelfs met verzekering: je maatje krijg je er niet mee terug. Crap.)
 
Dammit!!! Drie weken geleden mijn Kawa, nu de jouwe. Uit je garage zeg je? Jezus... Balen man. Ik hoop voor je dat die van jou net zo goed verzekerd was als die van mij...?

(maar zelfs met verzekering: je maatje krijg je er niet mee terug. Crap.)

Nee het is niet mijn motor, maar die van een vriend. Mijn CB750 wilt niemand hebben.
 
Dammit!!! Drie weken geleden mijn Kawa, nu de jouwe. Uit je garage zeg je? Jezus... Balen man. Ik hoop voor je dat die van jou net zo goed verzekerd was als die van mij...?

(maar zelfs met verzekering: je maatje krijg je er niet mee terug. Crap.)

Inderdaad uit mijn garage verdwenen, alarm, slot afgesloten, maakt geen ruk uit. Ik ben benieuwd wat de verzekering gaat doen, afwachten maar. Politie doet in ieder geval niks met deze zaak.

Thx M 4 sharing
 
Inderdaad uit mijn garage verdwenen, alarm, slot afgesloten, maakt geen ruk uit. Ik ben benieuwd wat de verzekering gaat doen, afwachten maar. Politie doet in ieder geval niks met deze zaak.

Thx M 4 sharing
Mooi klaar mee dat ze er niks mee willen.

Succes met de afhandeling
 
Wat een brutaliteit, zeg! Is het dan schier onmogelijk om iets wat je graag wilt houden veilig te houden voor het dievengilde?

Echt waardeloos voor TS. Ik denk niet dat ik in de markt ben voor (onderdelen) de motor, maar ik zal mijn oren en ogen openhouden en het je melden als er iets te koop wordt aangeboden.
 
Het is inderdaad kl...dat ze niet met hun kl...van je motor af kunnen blijven, je moet ze dan ook niet op heterdaad betrappen, maar het zijn dan ook vaak “professionele” dieven, die in opdracht jatten voor de poen. Deze motor zal in zijn geheel doorverkocht worden, in het buitenland. Aangifte doe je inderdaad alleen maar voor de verzekering, het is niet anders, hopelijk is die AR verzekerd en krijgt die maat van je er nog een mooie dagwaarde voor terug om er een andere Ninja van te kunnen kopen.
 
Het is inderdaad kl...dat ze niet met hun kl...van je motor af kunnen blijven, je moet ze dan ook niet op heterdaad betrappen, maar het zijn dan ook vaak “professionele” dieven, die in opdracht jatten voor de poen. Deze motor zal in zijn geheel doorverkocht worden, in het buitenland. Aangifte doe je inderdaad alleen maar voor de verzekering, het is niet anders, hopelijk is die AR verzekerd en krijgt die maat van je er nog een mooie dagwaarde voor terug om er een andere Ninja van te kunnen kopen.
Pas een half jaar in bezit, dus hoop nog wel een leuk bedragje terug te krijgen. We gaan het zien, 30 dagen wachttijd.
 
Pas een half jaar in bezit, dus hoop nog wel een leuk bedragje terug te krijgen. We gaan het zien, 30 dagen wachttijd.
Pff Klote man voor!
Kan je me vertellen waar ong in Den Haag je bike gestolen is?
Ben bang dat hij in onderdelen verkocht wordt of naar een oostblok land verdwijnt.
Sterkte en ik hoop dat hij terecht komt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan