GESTOLEN AMSTERDAM: 2017 BMW S1000XR 48-MH-NN

Toetsenbord helden!!! Onderstroom zetten, zal ze wel krijgen. Dan heb ik liever dat dat ding wordt gejat dan een onschuldige of kind dat gewond raakt.

Drie maal gejat is wel triest. Na de eerste en zeker na de tweede zou ik toch eerst zorgen voor een betere stalling voor ik weer een nieuwe zal kopen.

Gelukkig staan die van mij in mijn garage aan huis.
 
met genoeg mensen de motor terug halen betekent, dat de groep daar gewoon stond met de motor,
laat de dief maar bewijzen dat die motor van hem is , bij hem binnen geweest hoe zo?
jij kunt bewijzen dat de motor van jou is,

we hebben het zelfde gedaan met een fiets die gestolen was stond bij een Afghaanse familie
in de berging aan huis, netjes aan gebeld, en gevraagd fiets terug , mijn fiets verstaan geen Nederlands ok, naar binnen gestapt fiets gepakt en doei, dat was de 2 keer
dat ik daar aan de deur kwam,daar voor hadden ze mijn dochter van toen 6 jaar wat
blauwe plekken gegeven en ik was behoorlijk boos , die jonge zelf was niet tuis ,
ik had een van die mensen gezegd hij kan bij mij tuis komen en uit legen wat is gebeurd
10 minuten later stond hij aan de deur met veel sorry na dat fiets geval nooit meer
last gehad van die mensen,
zeker wat opvoedkundige correcties gehad O-)
 
Toetsenbord helden!!! Onderstroom zetten, zal ze wel krijgen. Dan heb ik liever dat dat ding wordt gejat dan een onschuldige of kind dat gewond raakt.

Drie maal gejat is wel triest. Na de eerste en zeker na de tweede zou ik toch eerst zorgen voor een betere stalling voor ik weer een nieuwe zal kopen.

Gelukkig staan die van mij in mijn garage aan huis.
Na 3 keer zou het wel een serieuze overweging zijn.
 
Toetsenbord helden!!! Onderstroom zetten, zal ze wel krijgen. Dan heb ik liever dat dat ding wordt gejat dan een onschuldige of kind dat gewond raakt.

Drie maal gejat is wel triest. Na de eerste en zeker na de tweede zou ik toch eerst zorgen voor een betere stalling voor ik weer een nieuwe zal kopen.

Gelukkig staan die van mij in mijn garage aan huis.
Je hebt een punt, maar ik denk dat een onschuldige of kind 's nachts niet aan je motor gaan zitten... :N
 
Laatst bewerkt:
Toetsenbord helden!!! Onderstroom zetten, zal ze wel krijgen. Dan heb ik liever dat dat ding wordt gejat dan een onschuldige of kind dat gewond raakt.

Drie maal gejat is wel triest. Na de eerste en zeker na de tweede zou ik toch eerst zorgen voor een betere stalling voor ik weer een nieuwe zal kopen.

Gelukkig staan die van mij in mijn garage aan huis.


Modern schrikdraad opzetten, ga je niet dood van, maar je staat wel te schreeuwen. Helpt waarschijnlijk ook wel voldoende.
 
Ik zou zeggen; meld je in Hippolytushoef bij een agent die tegen het pensioen aanzit en waarschijnlijk de '70 jaren heeft meegemaakt in actieve dienst...en doe navraag.
Volgens mij heeft mijn oom nog het bewuste artikel uit de Helderse Courant..zal eens navragen.

Maar gezonde scepsis is prima
Ik ben heel benieuwd. De motor maakt aarde via jiffy of middenbok, en als het regent ook nog wel een beetje via de banden. Dan zou er al een aardige stroom gaan lopen.
 
Hmm regenwater is niet erg geleidend? of vergis ik me er in?
De bok kun je op rubber voetje zetten..
 
Terug
Bovenaan Onderaan