Gestolen Amsterdam: Z1000 2003 oranje MV-VH-17

Thijsvr

MF veteraan
14 jan 2008
3.682
1
Leiden
De motor, een oranje Z1000 uit 2003, van William1984 is vannacht gestolen uit zijn parkeergarage aan de Hamonstraat in Amsterdam. Het zal tussen middernacht en nu gebeurt zijn.
Het kenteken moet ik jullie even schuldig blijven. Dat zal hij zo zelf aanvullen.
MV-VH-17 is het kenteken.

Kenmerken van de motor zijn de Xenon koplampen, die zie je niet zo vaak op dit model. Verder heeft hij twee Akrapovic uitlaten, een oranje duocover, zwarte shorty hendels en kleine spiegels. De grille is op de foto nog zilver, die is nu zwart.

Zie je hem rijden, reageer dan even via PB. Een kratje op z'n allerminst wie de gouden tip heeft.

PB's kunnen naar mij of naar William direct.

Bij voorbaat dank!


Actuele foto's:
mb50np.jpg


20p34mt.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dat is balen.
De Hamontstraat is in Amsterdam-west, toch?
 
Nieuw West inderdaad. Niet de beste buurt van Nederland, maar hij stond ingesloten tussen een auto en een muur in een onverlichte hoek met 2 sloten er op, in een garage die afgesloten is waar ook nog eens twee andere nieuwere motoren staan, waaronder een Monster. Ze leken te weten waar ze voor kwamen.
 
kan je mij een privebericht sturen met de volgende gegevens?
- kenteken
- meldcode (laatste vier cijfers van framenummer)
- plaats diefstal
- speciale kenmerken
- het liefst ook een foto

dan zet ik je motor op gestolenmotoren.nl
 
Nieuw West inderdaad. Niet de beste buurt van Nederland, maar hij stond ingesloten tussen een auto en een muur in een onverlichte hoek met 2 sloten er op, in een garage die afgesloten is waar ook nog eens twee andere nieuwere motoren staan, waaronder een Monster. Ze leken te weten waar ze voor kwamen.

Ze hebben goede smaak
 
tering hey, klote om zo'n mooie Z kwijt te raken!
succes met de afhandeling William.

ik rij vaak in west en omg. dus hou me ogen open!
 
Het is inderdaad diep triest, de samenleving waarin wij tegenwoordig leven.
Afgesloten parkeergarage, kettingslot, schijfremslot en dan nog...

Inmiddels aangifte ect gedaan.
 
Das is zwaar klote... Zal hier ook opletten, al zal dat helaas weinig uitmaken. Succes met de afhandeling en hopen dat je haar ooit nog mag terug zien
 
Het is inderdaad diep triest, de samenleving waarin wij tegenwoordig leven.
Afgesloten parkeergarage, kettingslot, schijfremslot en dan nog...

Inmiddels aangifte ect gedaan.
Oftewel (niks ten nadele van jou en dat weet je ;) )

Ze hebben je afgelegd.
Ze hebben gezorgd dat ze op hun gemak naar binnen konden.
Ze hebben gezorgd dat ze op hun gemak met de motor naar buiten konden

Ze hadden 99,9% zeker motormovers of hondjes bij zich!

:r

Ik hou me ogen open maat en hij staat op me FB ik hoop voor hun dat ik ze niet vind! :(
 
Uit nieuwsgierigheid, stond deze motor altijd langs het spoor parallel aan de A2? Ergens bij Breukelen..
 
Ik vraag me inmiddels af of een motor veiliger staat onder een lantaarnpaal buiten, of in een parkeergarage binnen...

Buiten ziet iedereen ze.
Binnen hebben ze alle tijd en geen pottenkijkers...

Sterkte met het verlies, en succes met het terugvinden :/
 
Ik vraag me inmiddels af of een motor veiliger staat onder een lantaarnpaal buiten, of in een parkeergarage binnen...

Buiten ziet iedereen ze.
Binnen hebben ze alle tijd en geen pottenkijkers...

Sterkte met het verlies, en succes met het terugvinden :/
Veiliger is relatief, als ze hem willen zullen ze hem krijgen.

Tijd rekken is het devies; volgende keer een U-slot gebruiken (en geen krik onder handbereik leggen).
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan