gestolen bandit,limited edition

gekkokees

MF'er
11 mei 2007
60
17
zuid-zuid-zuid
gdvrgdvrgdvrgdr, eindelijk mn nieuwe fits klaar, mooi alle roest vervangen ,een week plezier gehad en weg is ie.

Vanavond rond 10 voor half 7, klaarlichte dag, buren allemaal nix gezien..

Zet m bij vriendin voor het raam, zit achterom buiten door het raam te kijken, 3 x in 6 minuten, de 3e x was ie dus weg.

Smerige vieze pokke takkeleiers!!!

Als iemand iets hoort of ziet....... zal toch wel niet....

Gejat in Heerlen, vandaag 10 juni om 18.25u.

|(
 
Laatst bewerkt:
Misschien wel zo handig om een omschrijving van je fiets te geven of een foto te plaatsen.......
Ook wel handig als mensen weten waar ie vandaan gejat is.

Op deze manier "zal het zeker wel niet"......... :N
 
Laatst bewerkt:
deze dus, volgens mij is r maar 1 van in nederland, in Naked dan...

Gejat in Heerlen, vandaag 10 juni om 18.25u.

full
 
Laatst bewerkt:
:? op die foto staat ie met zijn kont naar achter, en hij is gestolen, waarom zou je dan je kenteken verbergen?

Mooi klote man, ik hoop dat je er nog wat van hoort.
 
:o Hoe is het mogelijk joh -O-

Echt zwaar klote :( Hoop dat je verzekering niet moeilijk gaat doen...
 
Wat ontzettend ruk. Zeker als je er al zoveel tijd en moeite in hebt gestoken om hem helemaal naar je zin te krijgen.
 
Heerlen.. is dat niet die plaats waar je zelfs gevolgd wordt als ze je motor willen jatten.. Daar helpt zelfs een grond-anker , tralies en een afgesloten schuur niet...
Tijd voor een lok-motor ?
 
Wat ontzettend ruk. Zeker als je er al zoveel tijd en moeite in hebt gestoken om hem helemaal naar je zin te krijgen.
:^
Sterkte, en ik hoop dat je er nog wat fatsoenlijks voor terugkrijgt. Ik haat het als ze zoiets doen. Je bent gegarandeerd in de gaten gehouden. Die lui hebben gewoon zitten wachten tot die fiets af was... Denk niet dat het veel zal helpen, maar je kunt proberen eens rond te vragen bij de diverse buren en verder een beetje in de gaten houden wat er rondhangt.
 
Zet m bij vriendin voor het raam, zit achterom buiten door het raam te kijken, 3 x in 6 minuten, de 3e x was ie dus weg.
(
Zwaar klote, altijd weer, zeker als je er zelf veel werk aan hebt gehad, extra zuur :(

Maar, begrijp ik nou dat ze hem op klaarlichte dag, feitelijk in een paar minuten mee hebben gekregen? Tussen de 2e en 3e keer dat je keek in die 6 minuten? Hebben ze hem dan @!@!@$%@# op klaarlichte dag in een busje geladen ofzo?
 
handen eraf, een andere oplossing is er niet! weet ik, klinkt vrij extreem, maar dit kan gewoon niet meer!
 
zuur kerel.
idd een mooie versie van de bandit...

hoop dat je hem ongeschonden terug vind.

ben je wel all risk verzkerd?
 
Je hebt net je vorige fiets verkocht.. Zijn er "geinteresseerden" langs de deur geweest, of heb je je adresgegevens aan iemand gegeven die niet is komen opdagen daarna? Mensen van wie je misschien nog contactgegevens hebt?
 
er zijn wel mensen langs geweest maar dat was bij mij thuis.
Motor is een paar km verderop gestolen bij mn vriendin, idd op klaarlichte dag binnen 5 minuten.

Verzekerd wa met diefstal.
Alleen had ik sinds een week n nieuwe polis, die had ik nog niet (geven ze bij de verzekeraar gewoon niet erbij, had ik dus zelf op moeten googlen of aanvragen, nu wel..is zwaar pakket)

Blijkt ergens dat je bij Reaal toch een ART-slot moet hebben, dus dat word 30 dgn niet slapen en dan wss zware discussie voeren....stresssssssss

Ach wat, reaal regelt het allemaal...toch?

Word nu wel moeilijk om af en toe een traantje tegen te houden.

Maar het zou me verbazen als ik m niet terugvind, al dan niet in onderdelen. Zou niet de eerste x zijn.
 
:? op die foto staat ie met zijn kont naar achter, en hij is gestolen, waarom zou je dan je kenteken verbergen?

Mooi klote man, ik hoop dat je er nog wat van hoort.

Op deze foto stond hij nog niet op NL kenteken :P Kijk maar naar het Engelse Belasting-schijfje bij de achterbrug...

Succes met de afhandeling! Ik hoop dat je de correcte waarde terugkrijgt !
 
Mooie Bandit....k*t dat ie weg is, hufters :(

Ik hou mn oogies open voor je, tis best een opvallende bike onder de Bandits dus wie weet.
 
er zijn wel mensen langs geweest maar dat was bij mij thuis.
Motor is een paar km verderop gestolen bij mn vriendin, idd op klaarlichte dag binnen 5 minuten.

Verzekerd wa met diefstal.
Alleen had ik sinds een week n nieuwe polis, die had ik nog niet (geven ze bij de verzekeraar gewoon niet erbij, had ik dus zelf op moeten googlen of aanvragen, nu wel..is zwaar pakket)

Blijkt ergens dat je bij Reaal toch een ART-slot moet hebben, dus dat word 30 dgn niet slapen en dan wss zware discussie voeren....stresssssssss

Ach wat, reaal regelt het allemaal...toch?

Word nu wel moeilijk om af en toe een traantje tegen te houden.

Maar het zou me verbazen als ik m niet terugvind, al dan niet in onderdelen. Zou niet de eerste x zijn.

Ik vrees dat je zonder zo'n slot niks terug krijgt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan