gestolen bandit,limited edition

Even een tip, kijk in de buurt van je vriendin dr huis even goed rond naar motoren onder hoezen.
Ze willen de motor wel eens een paar tientallen meters verplaatsen om vervolgens een motorhoes eroverheen te trekken. En als het dan een rustige zondagnacht is met alle gemak de motor ophalen voorzien van een valse kentekenplaat.
 
Dit is een serieus gave fiets :o. Echt balen dat ze d'r nie af kunnen blijven B|. Hoop dat je er wat van terug gaat vinden, zou wel heel erg jammer zijn als deze verloren gaat -O-
 
Gasten die om dit soort redenen met hun poten aan je fiets zitten, moeten ze niet eens oppakken, maar gewoon zachtjes in een steegje afmaken... :(

Sterkte en succes ermee. -O-
 
Ik vrees dat je zonder zo'n slot niks terug krijgt.


Ja maar, wie zegt dat je er géén slot op had als je gewoon twee sleutels inlevert? Ik wil je niet aanzetten tot....maar dat vraag ik me nou al een hele tijd af. Hoe bewijs je dan dat je motor daadwerkelijk op dat slot stond?
 
Is niet te bewijzen, maar het kan zijn dat ze gaan vragen naar de aankoopbon van het slot. Dan wordt het allemaal een stukje lastiger.


Ja oké. Stel dat je zo'n slot hebt en zo'n bon, maar hem gewoon ff niet op slot hebt gezet. Hoe kunnen ze nou bewijzen dat je de motor op slot hebt gezet of niet?
 
Ja oké. Stel dat je zo'n slot hebt en zo'n bon, maar hem gewoon ff niet op slot hebt gezet. Hoe kunnen ze nou bewijzen dat je de motor op slot hebt gezet of niet?
Niet, zou dus ook doen wat je in je vorige post suggereerde.
 
Laatst bewerkt:
Niet, zou dus ook doen wat je in je vorige post suggereerde.


Ja, dat lijkt mij ook. Ik zal eens vragen hoe ze bij ons met dit soort dingen omgaan. Ik werk bij een grote verzekeraar, dus onze afdeling schade zal wel eerder met dit bijltje hebben gehakt. Eens vragen hoe ze dat nou controleren.
 
Ja, dat lijkt mij ook. Ik zal eens vragen hoe ze bij ons met dit soort dingen omgaan. Ik werk bij een grote verzekeraar, dus onze afdeling schade zal wel eerder met dit bijltje hebben gehakt. Eens vragen hoe ze dat nou controleren.
Ik ben razend benieuwd en ik hoor het graag van je.
 
Terug
Bovenaan Onderaan