Gestolen bij Nijmegen: Suzuki GSX-R1000 K7

Kanonnen wat een mooie fiets! Echt balen voor je! Succes en hopelijk vind je hem terug
 
:r :r :r

waarom snappen sommige mensen niet dat je met je poten van andermans spullen af moet blijven??!!! Afhakke die handjes... B|


sterkte met de rompeslomp die gaat volgen...!! :X :X :X


wat'n onnoemelijke lekkere fiets jatten ze dan... :/

doet me wel afvragen of ze wisten watvoor speciale fiets dit is en dit dus geen amateurtjes waren :N .......
 
Laatst bewerkt:
:o
Damn wat kut hey :/
Enige voordeeltje misschien is dat er nogal wat uniek spul op zit, maakt hem wat minder makkelijk verkoopbaar.
Ik hoop dat je hem terug vindt. Heel veel sterkte!

Denk eerder dat zo'n fiets in onderdelen de deur uit gaat... MP in de gaten houden dus,...
 
Auw, das wel heel zuur, ik open net dat topic, zie die lijst, zie die namen en val bijna van me stoel. Van dat geld had je er 6 kunnen kopen ofzo. Echt heel kut man. Hoop dat die gasten zichzelf doodrijden met hun busje, vlak nadat ze je fiets ergens hebben neergezet waar hij zo gevonden wordt.

Succes man, hopelijk wordt ie gevonden.
 
Sodeju dat is mij nog eens een bloedmooie motor. :o

Echt echt heel zuur voor je. Ik hoop dat je hem echt terug krijgt..

Iig sterkte...en hopen..
 
Camera beelden van het tankstation opvragen.

Dat zal je dan door de politie moeten laten doen, want ze geven die beelden anders niet af...
Komt bij dat die beelden elders bekeken moeten worden, zijn geen gewone videobandjes eejjj... ben zelf al eens richting Driebergen geweest vanwege het bekijken van beeldjes...
 
waarschijnlijk heeft hij de motor normaal verzekerd, daarna alle dure zooi erop gezet (ohlins, brembo, yoshi etc.) en nog niet doorgegeven dat ze die onderdelen ook mee moeten verzekeren.

maar echt, ik baal er echt van. deze motor heb ik laatst in een topic gezien, wat een schoonheid. en nou dit! dit gaat nergens meer over. handen eraf, klaar! geen rechten, geen genade. en kom nou niet weer met commentaar over de moeilijke jeugd van de dief want die lacht zich de billen uit de string!
 
Sites zoals marktplaats goed in de gaten houden.
Heb je project gevolgd en je hebt hele specifieke onderdelen op je motor die je niet snel ziet.

Er zit verder weinig op dan te zeggen: heel veel sterkte!
Hopelijk wordt de motor gevonden!
 
'Lt. is weg!!!!!! :-(' > 'Gestolen bij Nijmegen: Suzuki GSX-R1000 K7'
 
Tering wat een machine, ik zou niet eens durven erop te rijden :O

:(
 
Het spijt me maar dat denk ik ook, heb zelf wel natuurlijk links en recht gevraagd!!! Die werkmannen hadden niks gezien...... ik vind het zooo apart!!! Snap dat ik me natuurlijk van alles in mijn hoofd haal, maar toch!!!

Jup, dat is inderdaad wat ook bij mij opkomt... Hadden ze een busje bij zich of zo...?

Heel simpel, iedereen die op dat moment in de buurt was is potentiele verdachte. Zo raar is dat niet, die hadden de gelegenheid.

Klote voor je, succes met de afwikkeling, zal ogen en oren openhouden. -O-
 
:o
Damn wat kut hey :/
Enige voordeeltje misschien is dat er nogal wat uniek spul op zit, maakt hem wat minder makkelijk verkoopbaar.
Ik hoop dat je hem terug vindt. Heel veel sterkte!

Verkopen ze hem wel in onderdelen.... B| Erg zuur dit!! -O- -O- -O-
 
Beseffen die dieven wel wat voor GSXR ze nu hebben gejat? Die onderdelen raak je echt niet makkelijk kwijt, veel teveel uniek spul.
 
Echt superk#t voor je, en hoop natuurlijk dat je hem nog terugziet. Maar was het geen idee om zo'n dure fiets uit te rusten met een tracking systeem? Had je verzekering mss uiteindelijk ook wel geeist... Maar goed, altijd achteraf gepraat -O-
 
echt erg in nijmegen kunnen niet eens met de die klauwe van andermans spullen afblijven
en het mooiste is dat je de mensen die het doen zo aan kan wijzen maar de politie
toch niks doet want indd te druk met flitsen en kut boetes uitschrijven
succes en hoop dat je wel wat van de verzekering terug kan krijgen
 
Terug
Bovenaan Onderaan