Gestolen bij Nijmegen: Suzuki GSX-R1000 K7

Alweer een tijdje terug....

Er is een schade inspecteur langs geweest, maar was natuurlijk weinig over te praten behalve dat de beste man het natuurlijk vervelend vond.

Verder kijk ik nog steeds rond maar tot op heden niks....pffff! Heb wel nog zelf links en rechts meerdere advertenties geplaatst met onderdelen gezocht ed.... maar helaas ook daarop geen reactie gehad!

....

Dat is best slim...toch wel :Y
helaas geen resultaat
 
:(

Het ergste is nog dat je machteloos staat.. het is gebeurd en vanaf dat moment kan je alleen maar hopen dat de dieven liever geld zien dan een motor. Of dat iemand dat ding herkent.

Ik verwacht ook veel Youtube filmpjes de komende jaren, waar gejatte motoren de hoofdrol in spelen ergens in kroatie ofzo.

:(


Moet er niet aan denken.... denk dat ik gelijk naar schiphol ga om het land eens te bezoeken.
 
Hoewel de kans wel niet zo groot zal zijn dat ie nog ergens in de buurt rondrijdt, zal ik in ieder geval mijn oogjes open houden op de wegen in/rond Nijmegen.

Je weet nooit hoe 'n koe een haas vangt, of hoe was de uitdrukking ook alweer?
 
Laatst bewerkt:
Hoewel de kans wel niet zo groot zal zijn dat ie nog ergens in de buurt rondrijdt, zal ik in ieder geval mijn oogjes open houden op de wegen in/rond Nijmegen.

Je weet nooit hoe 'n koe een haas vangt, of hoe was de uitdrukking ook alweer?


Ben er ook bang voor, had stiekem gehoopt dat iemand hem al gespot zou hebben.....iig bedankt.
 
Alweer een tijdje terug....

Er is een schade inspecteur langs geweest, maar was natuurlijk weinig over te praten behalve dat de beste man het natuurlijk vervelend vond.

Verder kijk ik nog steeds rond maar tot op heden niks....pffff! Heb wel nog zelf links en rechts meerdere advertenties geplaatst met onderdelen gezocht ed.... maar helaas ook daarop geen reactie gehad!

....
toen mijn motor vorig jaar gestolen werd begreep ik van de verzekeringsman die langskwam - en jarenlang rechercheur bij de politie geweest is - dat een motor voornamelijk om drie redenen gestolen wordt:
1. verkoop van de motor in zijn geheel in het buitenland
2. verkoop van de onderdelen in het buitenland
3. plegen van een misdrijf (te gebruiken als tweede vluchtvoertuig, waarna het voertuig ergens achtergelaten wordt, vaak in een rivier oid)

Dat motoren gejat worden voor joyriding, eigen (circuit)gebruik komt veel minder vaak voor.

Dit is ook wel de reden dat je je motor zelden nog - in fatsoenlijke staat - terug zal zien.

Er zijn wel nieuwe regels hier en daar die de consument beschermen tegen onderverzekering. Het kan geen kwaad eens via een tussenpersoon hieromtrent je licht op te doen of dit ook in jouw situatie van toepassing zou kunnen zijn.
 
NEEEEE!!! :( :(

Ik heb net je project topic gelezen, maar wat een motor :}
Ik zou hm echt helemaal flippen als je er achterkomt dat die motor weg is. :X

Sterkte iig.
 
Nope helemaal niks,....... '(


ben de moed ook een beetje aan het opgeven.
 
Laatst bewerkt:
In de OP van zn verkooptopic staat dat " hij weg gaat en geen nieuwe motor meer koopt."
Weg is ie, maar niet zoals de bedoeling was -O-
Echt waardeloos dit, zeker omdat ie nog niet goed getaxeerd was. Dit was echt dé motor !!
 
Dit is echt eeuwig zonde dit is echt een prachtfiets.
ze kunne tegenwoordig nergens meer van afblijven met der poten.
:(
ik zit zelf elke dag door heel nederland dus ik hou nog een oog open, just in case!

mvg
 
@ vester

je kunt nooit weten he misschien dat zo'n kl**tviool denkt ik laat m ff in de schuur staan en gaat ie d'r in t voorjaar gewoon opuit met de fiets. weinig kans misschien maar je weet nooit!
 
@ vester

je kunt nooit weten he misschien dat zo'n kl**tviool denkt ik laat m ff in de schuur staan en gaat ie d'r in t voorjaar gewoon opuit met de fiets. weinig kans misschien maar je weet nooit!
klopt, heb je gelijk in, maar als ik alle motoren die het afgelopen jaar in nijmegen gestolen zijn zou moeten onthouden/opschrijven dan heb ik aan een A4tje niet genoeg -O-
 
succes, denk niet dat je veel kans maakt na 5 maanden ;)

Je weet nooit, één van mijn motorscooters is na een jaar teruggevonden. Ze hadden ingebroken in een leegstaande flat en daar de motorscooter ingezet. Toen gingen ze de flat opknappen en verhip, een scooter. Nota bene op 500 meter van mn huis vandaan.

Kortom, de kans zal niet enorm groot zijn, maar wie weet.
 
Paar mocros uit nijmegen oost, wonen in een zijstraat van de daalseweg.. Jatten van alles en ook voornamelijk motoren. 1 broer was nog opgepakt omdat die op een gestolen scooter vluchtte voor de politie, heeft toen een opa doodgereden..
Maarja kans dat je die motor terug vind is zeer lastig!
In nijmegen zijn wel een groot aantal groepen die hiermee bezig zijn.
Vaak worden er nieuwe frames op gezet en verkopen ze ze door, vaak ook binnen nijmegen
 
Paar mocros uit nijmegen oost, wonen in een zijstraat van de daalseweg.. Jatten van alles en ook voornamelijk motoren. 1 broer was nog opgepakt omdat die op een gestolen scooter vluchtte voor de politie, heeft toen een opa doodgereden..
Maarja kans dat je die motor terug vind is zeer lastig!
In nijmegen zijn wel een groot aantal groepen die hiermee bezig zijn.
Vaak worden er nieuwe frames op gezet en verkopen ze ze door, vaak ook binnen nijmegen

Helaasch is dit topic al drie jaar oud.
 
Wel cool. En passant wat mensen beschuldigen van een diefstal van een specifieke motor zonder enige grond of aanwijzing.

_O- _O- _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan