Gestolen bij Nijmegen: Suzuki GSX-R1000 K7

Bidle

MF veteraan
22 jan 2004
5.666
9
Nou altijd hier gehuiverd voor dergelijke topics en nooit gedacht dat ik en dergelijk klote-topic zou moeten openen.... :r :r :r :r

img6663medium.jpg


Gisteren is Lt. (GSX-R1000) dus gestolen in een uur tijd in de middag (12-13:00). Hij stond eventjes geparkeerd bij een cafe en een tankstation met uitzicht. Tevens waren er mensen aan het werk die iets zouden hebben kunnen zien.

Ik was verbijsterd en kan het nog steeds niet geloven dat dit gebeurd is, maar helaas wel waar.
De politie natuurlijk direct gebeld en kwamen niet eens ter plaatse. Vervolgens nog eens gebeld en uitgelegd dat er mogelijke mensen zijn die iets gezien hebben of meer... (tja, je weet het niet). Enfin,.. nee hoor... sorry maar dat doen we niet.

Vervolgens het 0900-8844 gebeld en kan daar pas morgen terecht voor aangifte, maar werd wel verzocht of ik het niet via internet wilde doen?????????? Echt waar ongeloofelijk..... vervolgens kom ik bij mijn moeder die net een bekeuring had gehad omdat haar Jack Russel los liep op een grasveld...... Hmmmm, prioriteit is duidelijk...


Enfin, ik ben echt pissig, verdrietig, etc..... :( '( en daarbij komt ook nog dat Lt. zwaar onderverzekerd was. Was een tijdje terug nog bezig om een taxatie te regelen!!! Kortom een slechtere timing kan niet! Dus naar de centen kan ik fluiten! '(

Ben gisteren gaan bellen naar garages, motorclubs etc..... want Lt. moet gewoon terug komen. Daarnaast bestaat de motor uit spullen die je gewoon niet zo maar even kwijt kan..... dus mensen alstublieft HELP!!


Weghaald in Berg en Dal bij Nijmegen!
GSX-R1000 K7
MR-LT-84
2007
zwart

Zie hier alles van de motor: Black K7 projectje
 
Laatst bewerkt:
GVD Dat meen je niet :( :( :( :( Prachtige fiets!!!

Wat een **&(&^)%&^$()&)()(*^#^%^%* honden zijn het!

Sterkte met de afhandeling '(
 
WTF -O- -O- -O- -O- :r :r :r :r

Dat ze zo'n motor weg halen... niet normaal....

Kut voor je man, ook qua verzekering ed...

Hoop voor je dat ze hem snel vinden of iets dergelijks.
 
Nou altijd hier gehuiverd voor dergelijke topics en nooit gedacht dat ik en dergelijk klote-topic zou moeten openen.... :r :r :r :r

Gisteren is Lt. (GSX-R1000) dus gestolen in een uur tijd in de middag (12-13:00). Hij stond eventjes geparkeerd bij een cafe en een tankstation met uitzicht. Tevens waren er mensen aan het werk die iets zouden hebben kunnen zien.

Ik was verbijsterd en kan het nog steeds niet geloven dat dit gebeurd is, maar helaas wel waar.
De politie natuurlijk direct gebeld en kwamen niet eens ter plaatse. Vervolgens nog eens gebeld en uitgelegd dat er mogelijke mensen zijn die iets gezien hebben of meer... (tja, je weet het niet). Enfin,.. nee hoor... sorry maar dat doen we niet.

Vervolgens het 0900-8844 gebeld en kan daar pas morgen terecht voor aangifte, maar werd wel verzocht of ik het niet via internet wilde doen?????????? Echt waar ongeloofelijk..... vervolgens kom ik bij mijn moeder die net een bekeuring had gehad omdat haar Jack Russel los liep op een grasveld...... Hmmmm, prioriteit is duidelijk...


Enfin, ik ben echt pissig, verdrietig, etc..... :( '( en daarbij komt ook nog dat Lt. zwaar onderverzekerd was. Was een tijdje terug nog bezig om een taxatie te regelen!!! Kortom een slechtere timing kan niet! Dus naar de centen kan ik fluiten! '(

Ben gisteren gaan bellen naar garages, motorclubs etc..... want Lt. moet gewoon terug komen. Daarnaast bestaat de motor uit spullen die je gewoon niet zo maar even kwijt kan..... dus mensen alstublieft HELP!!

Zie mij sig voor details van de motor:

GSX-R1000 K7
MR-LT-78
2007
zwart

zo, dat zuigt...
weinig kans dat ik m zie passeren in België maar je weet nooit

foto van de bike?
bepaalde stickers?


en euh...sterkte man
 
GVD Dat meen je niet :( :( :( :( Prachtige fiets!!!

Wat een **&(&^)%&^$()&)()(*^#^%^%* honden zijn het!

Sterkte met de afhandeling '(


Het spijt me maar dat denk ik ook, heb zelf wel natuurlijk links en recht gevraagd!!! Die werkmannen hadden niks gezien...... ik vind het zooo apart!!! Snap dat ik me natuurlijk van alles in mijn hoofd haal, maar toch!!!
 
VReselijk...

Misschien heb ik het gemist, maar in welke regio mogen we onze ogen open houden?
 
Het spijt me maar dat denk ik ook, heb zelf wel natuurlijk links en recht gevraagd!!! Die werkmannen hadden niks gezien...... ik vind het zooo apart!!! Snap dat ik me natuurlijk van alles in mijn hoofd haal, maar toch!!!

Stond ie vast?

Je gaat van alles denken, ook over die werkmannen.....In elk geval totaal fucked up man..Plaats ff een fototje hier in dit topic..
 
Camera beelden van het tankstation opvragen.

Welk tankstation was het die onbemande bij de Sint maartenskliniek??? Bij de uitgang van de kliniek zit ook een restaurantje misschien dat die iets gezien hebben.

PS. Zal dit topic ook even bij het Nijmegen topic zetten wie weet.
 
Bah :N Wat een enorme knuppels! Maar ik wil nog wel eens in Groesbeek zijn dus dan kijk ik er zeker even naar uit.
En verder erg veel succes, en ik zou die werklui helemaal gek maken O-) Niks gezien, kom nou......
 
Klote hopelijk vind je hem nog in goede staat terug :(
BTW: Je kenteken klopt niet (is van een sv650) :N
 
Laatst bewerkt:
Kerel, heel veel sterkte. no smily!

Verdomme, wat een mooie motor, heeft daar nou echt niemand iets gezien :X

Het zal je toch maar gebeuren '( '(
 
:?


Is dit die fiets van bijna een halve ton waard ofzo...
En dan nog niet getaxeerd maar wel in de verkoop geplaatst... :X

Dan is het zeker zonde.
waar stond je geparkeerd want dat begreep ik niet uit je post.
Welk terras en welk cafe... ?
 
you've got to be kidding me..! :o

dat is echt hééél erg klote zeg, ik snap je frustratie helemaal
(afhandeling van de politie, omstanders)
hopenlijk heb je nog genoeg bonnen van de onderdelen en
foto's van van de motor zelf, misschien helpt dat wat qua verzekering..

maar hij moet gewoon teruggevonden worden!! :(
 
zwaar klote voor je. ben bang dat ie in een beste(e)lbusje getilt is ofzo en misschien wel de grens over gegaan is. geen alarm erop zitten?
echt dood en dood zonde van deze dikke fiets.
sterkte met de afhandeling
 
1 UUR!! En dat op klaarlichte dag!
Waar gaat dat heen op deze planeet. KUTwereld is het, als je het mij vraagt...
Veel sterkte en hopelijk heeft iemand wat gezien en hebben ze ook nog een hart ergens in de borst zitten!
Ik leef heeeeel erg met je mee :(
 
:o
Damn wat kut hey :/
Enige voordeeltje misschien is dat er nogal wat uniek spul op zit, maakt hem wat minder makkelijk verkoopbaar.
Ik hoop dat je hem terug vindt. Heel veel sterkte!
 
Terug
Bovenaan Onderaan