GESTOLEN: BMW S1000RR

RoenioVTR

MF veteraan
17 jan 2011
1.515
104
GESTOLEN!

ouqgsn.jpg


Dit bericht in opdracht van een vriend;

Gestolen in Apeldoorn, BMW S1000RR met kenteken 45-MB-BN
Helaas kwam hij er te laat achter, hij checkte het kenteken van de auto waar de man mee kwam, die bleek dus gestolen te zijn, toen reed de man net weg voor een proefrit en is hij hem gaan achtervolgen, maar het mocht helaas niet baten.

Het betreft een buitenlandse man, waarschijnlijk Moluks, zei dat die uit Veenendaal kwam, had brabants accent. tenger figuur, zo rond de 1.70 - 1.75m lang. Droeg een werkbroek met verf er op, droeg een blauwe trui en droeg een zwarte systeemhelm.

Zie hieronder de advertentie

http://link.marktplaats.nl/m880052157

Wie meer weet stuur een mail naar: rossi_jeroen@hotmail.com
 
Laatst bewerkt:
Dat is een bekend verhaal, die modus operandi wordt helaas vaker toegepast. Zwaar ruk, mag die t**inglijer maar gauw gepakt worden :( :( :(

Succes met de afhandeling.
 
En als ze zo iemand eindelijk gepakt hebben , wat krijgt die dan, 6 maanden voorwaardelijk ?
2 voertuigen gestolen en een hoop justitie-manuren naar de knoppen voor deze ene zaak.

Ze zouden zo iemand moeten chippen voor een jaar of 3 zodat dan iedereen kan checken of het wel o.k. is als je met zo iemand zaken doet.
 
Is het geen optie om van een ieder die een proefrit maakt een profielfoto te maken.
Heeft diegene daar problemen mee dan geen proefrit :N

full
 
En als ze zo iemand eindelijk gepakt hebben , wat krijgt die dan, 6 maanden voorwaardelijk ?
2 voertuigen gestolen en een hoop justitie-manuren naar de knoppen voor deze ene zaak.

Ze zouden zo iemand moeten chippen voor een jaar of 3 zodat dan iedereen kan checken of het wel o.k. is als je met zo iemand zaken doet.

deze hadden ze gepakt, mede door een oplettende burger.
let op de strafmaat onder in deze reactie.
werken wordt zwaarder bestraft, vissen met leven aas ook, weet ik als ervaringsdeskundige.

Arie-K100RS in "Gestolen Bakker Grizzly Anna Paulowna"
 
Is het geen optie om van een ieder die een proefrit maakt een profielfoto te maken.
Heeft diegene daar problemen mee dan geen proefrit :N

[afbeelding]

Heel goed idee. Dacht dit vanmorgen nog. Altijd duidelijk een tot maken en meer maatregelen.
Vertrouwen kan je toch niet meer en zomaar de sleutels geven voor een proefrit niet meter doen.
 
Cash geld, dan pas testen, niet akkoord geen test dan. gaan ze maar elders kopen.
Iedereen hier moet hard werken voor zijn motor te kunnen kopen/betalen.
 
Cash geld, dan pas testen, niet akkoord geen test dan. gaan ze maar elders kopen.
Iedereen hier moet hard werken voor zijn motor te kunnen kopen/betalen.

Ja absoluut. Als er ooit een dag komt dat ik mijn motor verkoop wil ik eerst het volledig bedrag cash in mijn hand hebben + rijbewijs van de persoon. Niet akkoord = een andere motor zoeken!
 
Paspoort innemen kan ook schijnveiligheid zijn, valse paspoorten zijn goedkoper dan die motor.
(Of Suzuki Swift)

Balen voor vriend van TS, hoop dat ze gepakt worden! Maar vrees van niet.
 
Laatst bewerkt:
GESTOLEN!

[afbeelding]

Dit bericht in opdracht van een vriend;

Gestolen in Apeldoorn, BMW S1000RR met kenteken 45-MB-BN
Helaas kwam hij er te laat achter, hij checkte het kenteken van de auto waar de man mee kwam, die bleek dus gestolen te zijn, toen reed de man net weg voor een proefrit en is hij hem gaan achtervolgen, maar het mocht helaas niet baten.

Het betreft een buitenlandse man, waarschijnlijk Moluks, zei dat die uit Veenendaal kwam, had brabants accent. tenger figuur, zo rond de 1.70 - 1.75m lang. Droeg een werkbroek met verf er op, droeg een blauwe trui en droeg een zwarte systeemhelm.

Zie hieronder de advertentie

http://link.marktplaats.nl/m880052157

Wie meer weet stuur een mail naar: rossi_jeroen@hotmail.com


Als de dief ook via een bieding en of email gereageerd heeft via marktplaats dan kunnen zij het IP adres van de dief doorgeven aan de Politie.

Misschien is het een bestaand IP je weet maar nooit. ;)
 
Laatst bewerkt:
Cash geld, dan pas testen, niet akkoord geen test dan. gaan ze maar elders kopen.
Iedereen hier moet hard werken voor zijn motor te kunnen kopen/betalen.
Jaja, en de koper komt na proefrit terug met de motor, en jij bent spoorloos. Staat hij daar met een gestolen motor en zijn geld foetsie. Werkt echt niet en op deze manier zal je nooit je motor verkopen.
 
Laatst bewerkt:
Jaja, en de koper komt na proefrit terug met de motor, en jij bent spoorloos. Staat hij daar met een gestolen motor en zijn geld foetsie. Werkt echt niet en op deze manier zal je nooit je motor verkopen.


Spoorloos? Je spreekt normaal gesproken toch gewoon thuis met (potentiële-) kopers af?
Ik heb al enkele motoren op deze manier verkocht, altijd van tevoren aangegeven dat een proefrit alleen mogelijk is als ik het volledige bedrag als borg krijg... Nooit een probleem geweest.
 
Laatst bewerkt:
Spoorloos? Je spreekt normaal gesproken toch gewoon thuis met (potentiële-) kopers af?
Ik heb al enkele motoren op deze manier verkocht, altijd van tevoren aangegeven dat een proefrit alleen mogelijk is als ik het volledige bedrag als borg krijg... Nooit een probleem geweest.

Ja precies. Zo zou ik het ook doen. Al is thuis afspreken ook een risico omdat ze dan weten waar je woont ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan