gestolen: bordeaux rode silverwing -> weer terug

Philia

Rookie
25 apr 2009
16
0
Hoogersmilde
beste motorrijders,

graag jullie attentie voor het volgende:
vandaag, rond 16.00 uur is mijn bordeauxrode Honda Silverwing gestolen. Het kenteken is MG-GH-53. Een foto is bijgevoegd.
Zouden jullie alsjeblieft gelijk de politie in willen schakelen als je hem ergens ziet?
De tip die leidt tot de aanhouding van dit laffe tuig, wordt beloond met €3000,-

Hopelijk kunnen we samen wat bereiken.

Groet,
full
 
Balen joh! .. worden veel fietsen op t moment gestolen of licht dat aan mij...
Hoop voor je dattie gevonden word..


wel een smakelijke advertentie onderaan de pagina erbijoverigens :


Kom bij de Politie
Word agent en zorg dat het veilig blijft op straat.
www.KombijdePolitie.nl/
 
Laatst bewerkt:
Balen joh! .. worden veel fietsen op t moment gestolen of licht dat aan mij...
Hoop voor je dattie gevonden word..


wel een smakelijke advertentie onderaan de pagina erbijoverigens :


Kom bij de Politie
Word agent en zorg dat het veilig blijft op straat.
www.KombijdePolitie.nl/

Zeker balen! En nog wel wat meer ook!

Het viel mij ook al op dat het weer erg raak is de laatste tijd. Ik denk dat het te maken heeft met feit dat de vakanties voorbij zijn (ook voor het dievegilde), maar dat het nog goed weer is voor de meeste motorrijders. Die combinatie zorgt er misschien voor dat er meer voor het grijpen is...

ps. 3000 euro vindersloon? Ik vind het prima hoor, maar de meeste zullen toch voor minder ook wel om zich heen kijken. Ik in ieder geval wel...
 
Voor 3000 Euro heb je kans dat de dief zichzelf aangeeft en de premie opeist of is het een tikfoutje ? O-)
Ik woon in Amsterdam dus hier zal ik hem vast niet zien. :N
Sterkte ik hoop dat ze je machine schadevrij terugvinden.
Danny :W :]
 
Voor 3000 Euro heb je kans dat de dief zichzelf aangeeft en de premie opeist of is het een tikfoutje ? O-) Ik woon in Amsterdam dus hier zal ik hem vast niet zien. :N
Sterkte ik hoop dat ze je machine schadevrij terugvinden.
Danny :W :]

Dat schoot ook even door m'n hoofd....

Ben je bekent met deze procedure:

"Regelmatig krijgt de crew de vraag of er niet een apart topic kan komen voor gestolen motoren. De crew heeft besloten om (voorlopig op proef) dit topic te gebruiken om links naar "gestolen motor topics" te maken.

Hoe gaat dat in zijn werk?
Stel, je motor is gestolen. Maak dan, net zoals dat altijd gebeurde, een topic aan. Stuur vervolgens een topicreport (met dat gele driehoekje rechtsboven) en vraag daarin of iemand van de crew een link naar jouw eigen topic plaatst in dit topic. Hoe sneller je dat doet, hoe beter.

MF-ers die graag willen helpen met zoeken naar gestolen motoren hoeven vervolgens alleen maar een notificatie op dit topic te zetten, en elke keer als er een gestolen motor wordt toegevoegd, krijg je hier een melding van.

In dit topic kan je uiteraard niet reageren. Dat kan wel hier:
Gestolen motoren topic"

Ik heb van de week al een stuk of drie motoren voor andere af en aangemeld, omdat ik het wat verdacht lang vond duren voordat ik de notificatie binnenkreeg...
Nu maar even zo, want de modjes zullen wel denken.... ;)
 
als ik em zie bel ik de politie NIET!
komen toch niet ,hebben het te druk met flitsen en andere onzin

die 3000 euro mage je in de zak houden

wil wel graag als ik em met dader zou vinden mn muniti betaald hebben.

dacht dat dat kutvolk het vooral gemunt had op rijstraketten en snelle enduro´s maar nu zijn ook de motorscooters aan de beurt blijkbaar.
 
Laatst bewerkt:
gelukkig...hij is weer terecht!
Thanks aan iedereen die er naar wilde uitkijken!
Met dank aan Burgernet is ie weer gevonden, volgens de politie zonder schade. Heb hem zelf nog niet gezien, dus hoop er het beste van.... Hij is net buiten de stad gevonden, waarschijnlijk roken ze onraad. Misschien waren ze ook wel lid van Burgernet... Anyway, hij is er weer:p
 
Laatst bewerkt:
'gestolen in Leeuwarden: bordeaux rode silverwing' > 'gestolen: bordeaux rode silverwing -> weer terug'
 
toch mooi dat die iniatatieven dus schijnen te werken.

nu nog een wet dat je de dief kapot mag slaan en het is helemaal feest
 
Burgernetters vinden gestolen motor

* LC | Gepubliceerd op 13 september 2009, 14:51

LEEUWARDEN - Een 32-jarige Leeuwarder heeft dankzij de inzet van Burgernet gistermiddag heel snel zijn gestolen motor terug gekregen. De Honda Silverwing was weggenomen uit de achtertuin van een woning aan De Fennen. De politie gaf dit door aan 3850 deelnemers van Burgernet. Acht mensen hadden de motor zien rijden en de negende beller gaf de gouden tip: de motor stond onder de Drachtsterbrug. Daar is de tweewieler weggehaald en weer naar De Fennen gebracht.
 
Burgernetters vinden gestolen motor

* LC | Gepubliceerd op 13 september 2009, 14:51

LEEUWARDEN - Een 32-jarige Leeuwarder heeft dankzij de inzet van Burgernet gistermiddag heel snel zijn gestolen motor terug gekregen. De Honda Silverwing was weggenomen uit de achtertuin van een woning aan De Fennen. De politie gaf dit door aan 3850 deelnemers van Burgernet. Acht mensen hadden de motor zien rijden en de negende beller gaf de gouden tip: de motor stond onder de Drachtsterbrug. Daar is de tweewieler weggehaald en weer naar De Fennen gebracht.

:) Toch een mooi systeem dat Burgernet! :) :Y
 
Heb ook even gekeken, maar dat is wel mooi zoiets inderdaad. Helaas nog niet hier in de omgeving.
Dat zoiets wel werkt zie je ook wel als er iets geplaatst wordt op geenstijl.nl, die hebben daar al flink wat 'zaken' opgelost door speurwerk op internet enz.
 
Mooi, hoor Philia! dat ie weer terecht is.

Idd een heel mooi systeem dat burgernet ik had er nog nooit van gehoord. Misschien zouden een hoop gemeente's in Nederland daar eens werk van moeten maken. Op deze manier wordt immers bewezen dat zoiets functioneert.


Bron: Burgernet.nl
In 2004 is Burgernet in de gemeente Nieuwegein op proef gestart. De resultaten van deze proef waren zeer positief. Het kabinet heeft de landelijke invoering van Burgernet als één van haar speerpunten opgenomen in het regeerakkoord. Ook is Burgernet inmiddels een onderdeel van het Landelijke Veiligheidsprogramma.
 
mooi initiatief dat burgernet :} ,want als we op politienet moeten wachten die vinden alleen een scooter terug als die in de hal van het politiebureau staat geparkeerd en ze 3x hun nek erover gebroken hebben[het is in en in triest jammergenoeg ;( ]
 
mooi initiatief dat burgernet :} ,want als we op politienet moeten wachten die vinden alleen een scooter terug als die in de hal van het politiebureau staat geparkeerd en ze 3x hun nek erover gebroken hebben[het is in en in triest jammergenoeg ;( ]

Waar slaat dat nou weer op? Die mensen doen ook gewoon hun best.
 
Terug
Bovenaan Onderaan