GESTOLEN crossmotoren/enduro topic nummero uno!

rm370

Die hard MF'er
1 apr 2008
615
0
tiendeveen
kon niks vinden over een topic dat ik jammer genoeg toch wil openen! en wat hopelijk helpt het dievengilde tegen te gaan! :( ..kameraad van me kreeg zaterdag een kijker voor zn motor yzf250 2009 ! de brutale vlerk kwam met een smoes dat zn vrouw naar de winkels ging,en hij in de tussentijd de motor kwam bekijken! na aankomst en wat gezeik en gezeur even een proefrit maken..en mijnheer stapt op en rijd en zo de straat mee uit waar ergens verder op een handlanger gestaan heeft en ze de motor de bus ingeladen hebben! niks meer te achterhalen,en mn kameraad had geen framenummer genoteerd! dus voor iedereen die motoren verkoopt! noteer framenummer..en vraag altijd om een persoonsbewijs die ze aan jou geven als ze testrit maken!!!! hierbij een link naar marktplaats ! de beloning is 1500 euro voor degene die hem de motor en nog liever de dief brengt! hopelijk word er niet vaak gebruikt gemaakt van dit topic...maar de laatste tijd is het weer flink raak ! dus wie weet kunhttp://motoren.marktplaats.nl/motoren-crossmotoren/498326397-gestolen-op-4-11-11yamaha-yz250f-beloning-1500-euro.html?return=eJw1jd0OgjAMRt%2BFBC75GUHcCDHwJgubYQG2hhVFje9up3J3Tr%2BvrRSFeBmRN16wgovIa7kOYzMigsiyyYG26SLXCWGWEn1q5%2BxXSWGEyz63RaJ8iy4uuyIue9gIcoKZrDvVZ0JlCEMGR4YET0Pa%2B6vyxyr%2B4yX07Lbo1QyhvZMyRre%2Buw%2ByilW85mTTnQyNtkrftLY0cT58YwnA1uYJOI%2BDU7qteX6OmvcHDKlHgw%3D%3D&df=1&fta=eNot0UuSwiAQBuC7sHDNM0BTXmGuYBEanNREQ0nUzFjefYC4%2B0h3oPnxoOFVwAC53%2BbTw8%2BFuAKMCyDbfGQHLMd1AebyHaibGQzaOJzA5dzWK%2FxN2ZWEpbWs9dMlw%2FV%2BibcpuHkDzmt%2F7fsFxZXV1v08YZ3iFeMjxqtbygT8kPP9SA95KWtYMB61pabNIIFkf47ETXXvAnWgCftwfLBAGKJgo5Qbw6DZEHzFKHDU2CANpUPHkIKqkBhRpB1KtR6phMYdXBi9saAG5UXskCnxCi6ND8MOIVWDEGOyHcwI0UHTyHZoIxt4ioF2RJ%2F6Xzyo0EpMa9lOr1DatyMYFZbbHcq2DamWXKYOkZDuwHadBpvMDs0%2FJTn4%2FmQ1oHXJHstpjtfz%2Bt2Co7VQw7r47dSyrPEh8BYhEP8k7uvDB3EeKLze739uEJx2&fta_ind=3&fs=1nen we elkaar helpen!
 
misschien kan iemand anders even betere link neerzetten..krijg het niet voor elkaar B| even zoeken op: gestolen op 4-11-2011 yamaha yz250f beloning 1500 ! :}
 
deze motor is bij mij ooit weggehaald. Nu zon 1,5 jaar geleden. Nooit iets van terug gezien of gehoord van de politie.
full
 
misschien een idee om dit topic net zo als "hoe kies ik mijn eerste crosser"

bovenaan laten staan
 
goede tips en dergelijke hier ook neerzetten! we moeten er alles aan doen om dit te voorkomen! :(
 
3 weken geleden werd er in Onstwedde op dezelfde manier een motor gestolen.

De koper kwam op het afgesproken tijdstip lopend aan de deur met het verhaal dat zijn maatje even naar het dorp verderop was gereden om iets te drinken te kopen, want ze moesten nog naar Dronten.

Even steggelen over de motor en toen even de proefrit. Hij reed de straat uit en klaar.
Volgens stratemakers die daar bezig waren, stopte hij bij een zwarte VW Golf met aanhanger, waar hij hem zelf op heeft gelegd, waarna hij wegreed. Geen hulp, geen tweede persoon aanwezig..

Ging trouwens om een Yamaha van rond de 2300 euro..
 
Laatst bewerkt:
wtf, kan toch ook haast geen toeval zijn? @gemonde verhaal....
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij had Con hem weer van marktplaats toen.
Ding had toen inmiddels toch zwarte kappen met van die tribals?
Of was dat die andere, want Louw had er 2 . .
 
Laatst bewerkt:
naja TADA daar is je frame heen gemonde


Lijkt me zwaar kut, als je zo je eigen spullen weer tegen komt!!
Ik heb het frame trouwens gewoon in het volste vertrouwen gekocht, heb dus niks met de diefstal te maken mocht dat bij iemand in zn brein opkomen..
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan