GESTOLEN:Custom SP-2 MR-JJ-02 en quad Banshee (Amsterdam)

miehoe

MF veteraan
2 okt 2004
1.488
0
Schubbenkuttenveen
In de nacht van koninginnendag zijn mijn Motor en mijn Quad gestolen. Andere motoren in de buurt staan gewoon netjes op hun plek, maar mijn custom Honda vtr sp-2 en Yamaha Banshee zijn pleite. De motor is een unieke fiets wlke bijna geheel uit custom onderdelen bestond! Zie radiale pompen en remmen, custom kroonplaat en unieke handgebouwde Zard uitlaat. Dit is de enige SP-2 met deze uitlaten zo in de kont (ik heb deze zelf gebouwd).

Kenteken motor: MR-JJ-02 met frame nummer: JH2SC45A33M300712

Quad is een orginele yamaha banshee met trail tech km-teller. Hier zat een spaans kenteken op:E-9501-BBT met framenummer JY43GG00010218232

Mocht iemand onderdelen herkenen of de motor en quad hebben gespot bel mij dan op 0624860228. Ik ben er helemaal kapot van! er staat een beloning van 1000 euro uit.

photo1grp.jpg

img00087201104100022.jpg

img00093201104100023.jpg

img00095201104100024.jpg

img00099201104100025.jpg

photo7pr.jpg
 
Laatst bewerkt:
Sjonge jonge tis toch niet meer normaal, zowat iedere dag wel 1 of 2 meldingen van gestolen spul, je kan niks moois meer hebben in nederland of ze jatten het dat is toch erg.

Jammer van je motorfiets aangezien je er zoveel aan hebt gecustomized, daardoor wel opvallender!

Succes met alles!
 
Zonde zeg! Vooral vanwege alle moeite die erin zit!

Maar ik zou als ik jou was toch even weghalen waar die gestolen is: dit is verder totaal niet van belang voor het terugvinden en met het oog op de toekomst misschien ook niet zo heel slim.
 
Damn! Kan me niet eens voorstellen hoe klote dat moet voelen. Al helemaal na alle moeite die je er in hebt gestoken. Sterkte, ik zal me ogen openhouden.
 
Het is bizar hoe makkelijk ze het spul meenemen. Zat een overdaad aan kettingsloten en schijfremsloten op. Spul zat al met 2 kettingsloten aan elkaar vast. dan ook nog door achterwielen en toch foetsie
 
Laatst bewerkt:
'GESTOLEN:Custom SP-2 en Banshee (Amsterdam)' > 'GESTOLEN:Custom SP-2 MR-JJ-02 en quad Banshee (Amsterdam)'
 
Misselijk word ik ervan. Motorseizoen is begonnen, jammer genoeg geldt dit ook voor die ratten die er met hun klauwen niet vanaf kunnen blijven.


Succes met de zoektocht/afhandeling.
 
Pff klote. die van mij is tijdje geleden ook meegenomen!
mooi honda was dat, stelletje klerelijers

ik kijk uit @ zuid holland :)
 
Honden!!!
Sterkte :(

Hoe doen ze dat, al die sloten? :| Wat kan je er tegen doen?


Volgensmij niks.
Het lijkt erop dat wat ze willen ze ook krijgen.
Zou er ooit nog een Nederland zijn waar de mensen blij zijn voor wat een ander heeft...
Ik denk het niet, het type mensen kwa normen en waarden is ook veranderd...
 
Laatst bewerkt:
ah wat een ellende weer man! hoop voor je dat die fuckers gepakt worden en jij je machines weer terug krijgt!
 
Hoewel ik persoonlijk al die race-replica teksten nooit zo mooi vind op een motor, ziet deze sp-2 er echt mooi uit, en des te meer zonde omdat je er zoveel tijd in heb zitten... -O-
 
Triest zeg! klote mensen moeten met hun poten van andermans spullen afblijven!

Zijn ze ook uit de parkeergarage gejat?

succes met dit verlies! en hopen dat ze nog terug gevonden worden!
 
:o :o
Wtf.....

Die SP2 gaat iig erg opvallen met die dempers... hoop dat je beide voertuigen weer gauw terug hebt. Erg veel sterkte iig!
 
Het is bizar hoe makkelijk ze het spul meenemen. Zat een overdaad aan kettingsloten en schijfremsloten op. Spul zat al met 2 kettingsloten aan elkaar vast. dan ook nog door achterwielen en toch foetsie
busje stikstof en een hamert of gewoon een slijptol op accu... (nog geen 20 seconden per slot).

beste is een goede verzekering. had je de extra's meeverzekerd?
 
Terug
Bovenaan Onderaan