Gestolen Delfgauw geel zwarte GSX'R 1000 2005 MP-LR-05

Nightbat®

MF veteraan
29 feb 2004
16.075
11.229
Delft
02/11/2116:45 Delfgauw Ruyven
2 heren hebben de motor vanmiddag gestolen

IMG-20211102-WA0003.jpg
 
Da's k*t, hoop voor je dat deze snel weer terecht is.
 
Professionele jongens, minutenwerk
Snel toen het raam van de productieafdeling afgeschermd met een vrachtwagen (die bij ons kwam lossen, dus niet van de daders)
Rijdend weggegaan
 
Laatst bewerkt:
Professionele jongens, minutenwerk
Snel toen het raam van de productieafdeling afgeschermd met een vrachtwagen (die bij ons kwam lossen, dus niet van de daders)
Rijdend weggegaan
Dan hebben ze je waarschijnlijk al in de gaten gehouden? Wel kut voor je :/.
 
Da's k*t. Delen op FB en dergelijke wil ook nog wel eens helpen, maar dan moet je wel snel zijn.
 
En hoe stond hij op slot? Is ook wel belangrijk voor ons. Is 1,2,of 3 sloten nie meer genoeg?
Als TS antwoordt "5 sloten"... heb jij er dan binnenkort 5 sloten op zitten :?

Wat ze mee willen nemen, nemen ze mee. Optillen, kabel/stangen doorknippen... allemaal geen probleem met moderne gereedschappen en hulpmiddelen.
 
Als TS antwoordt "5 sloten"... heb jij er dan binnenkort 5 sloten op zitten :?

Wat ze mee willen nemen, nemen ze mee. Optillen, kabel/stangen doorknippen... allemaal geen probleem met moderne gereedschappen en hulpmiddelen.
Klopt wel ja, voor paar euro zit er onzichtbaar een sim kaartje in die uitbelt bij beweging zonder dat contact aan staat. Als je dat heb en hij word nog steeds gepikt moeten we weer wat anders verzinnen.
Maar het scheelt wel of er bijvb alleen een schijfslot op zit, enof een handremslot, ketting los door wiel, of aan een oog of paal vast.

Dusja, ik zou wel willen weten of en hoe die op slot zat. Maakt het niks minder zuur, en is ook geen verwijt want je blijft gewoon van andermans spullen af natuurlijk!
 
Zou een tooltje moeten hebben waarmee je de remmen op druk kan zetten en dan niet natuurlijk aan het handvat maar goed verstopt.
Ik heb zelf Staubli snelkoppelingen op mijn remleidingen,als ik die los koppel en ze zien het niet dan rijden ze zich geheid te pletter als ze rijdend weg willen komen.
Moet ik het zelf tuurlijk ook niet vergeten:+
 
Klopt wel ja, voor paar euro zit er onzichtbaar een sim kaartje in die uitbelt bij beweging zonder dat contact aan staat. Als je dat heb en hij word nog steeds gepikt moeten we weer wat anders verzinnen.
Maar het scheelt wel of er bijvb alleen een schijfslot op zit, enof een handremslot, ketting los door wiel, of aan een oog of paal vast.

Dusja, ik zou wel willen weten of en hoe die op slot zat. Maakt het niks minder zuur, en is ook geen verwijt want je blijft gewoon van andermans spullen af natuurlijk!

Schijfremsslot, niet ankervast
Enige optie daarvoor was tussen de fietsen, gezien het personeel wat bij ons werkt (mensen met handicap), denk ik niet dat mijn verzekering om de zoveel tijd een paar kappen wil vergoeden wegens 'parkeerschade'

Was ook geen gelegenheidsdiefstal, daar er dus bij de fietsenstalling elke dag een paar nieuwe snor/bromscooters staan
welke ook niet ankervast staan (ook zodat deze uit de buurt van de fietsenstandaards bevinden en niet beschadigen)
Ze kwamen specifiek voor mijn motor, de heren reden er buitenom naartoe, deze stond 50m verder van de fietsstalling en gingen dus niet eerst even kijken of ze 'even snel' een scootertje konden ontvreemden
 
Kreeg gister bericht van de verzekering
30 dagen zijn om, ze gaan uitkeren

Bedrag is zeker wel toereikend om de 'schade' te dekken ...maar persoonlijk had ik toch liver gewoon m'n motor terug
Meh. Wel goeie zaak dat de verzekeraar z’n werk doet.
Maar snap ook dat je liever je machine terug zou hebben. Beetje dubbel 😌
 
Meh. Wel goeie zaak dat de verzekeraar z’n werk doet.
Maar snap ook dat je liever je machine terug zou hebben. Beetje dubbel 😌

Ik ga ze wel vragen, gezien ik begin volgend jaar pas weer ga "shoppen"
Dat áls ze hem terugvinden voordat ik een andere heb gekocht en het is acceptabel (kosten/schade) dat ze het geld terugkrijgen en ik de motor
 
Ik ga ze wel vragen, gezien ik begin volgend jaar pas weer ga "shoppen"
Dat áls ze hem terugvinden voordat ik een andere heb gekocht en het is acceptabel (kosten/schade) dat ze het geld terugkrijgen en ik de motor

Snap ik wel. Hopelijk werkt de verzekeraar daar aan mee. Áls ie ooit word gevonden. Ik duim in elk geval 👍
 
Beloning 2000 euro
Vannacht / vroege ochtend op 7 mei is mijn geweldige motor gestolen, in Nijmegen aan de Steenstraat.
BMW 1200 Adventure, Mat Zwart, met koffer gestolen.
kenteken 42-MK-LK
voertuignr laatste 4 cijfer …….4221
Als iemand weet waar mijn motor daadwerkelijk staat en terug te halen is, krijgt een beloning van 2000,-

Kees
 
Terug
Bovenaan Onderaan