Gestolen? en redelijk kapotte motor gevonden op bouwterrein

Status
Niet open voor verdere reacties.

kapiteinkoek

MF veteraan
27 okt 2008
6.402
183
Ik heb vandaag een fiets met kenteken MT-47-LX aangetroffen op een bouwterrein waar ik was. Ziet eruit alsof iemand er iets stouts mee heeft gedaan en hem daar heeft gedumpt. Volgens het RDW is hij (nog?) niet gestolen en nog steeds verzekerd. Stuur maar een PB als je hem terug wil :+
20220414_094801650_iOS.jpg

20220414_094756787_iOS.jpg
 
Ook even melding maken via 0900-8844. Dan kan de politie zelf ook naar de eigenaar op zoek.
 
Want? Er komen genoeg meldingen over mogelijk gestolen voertuigen binnen, ze worden allemaal nagelopen.

Aannames, aannames
Je bedoelt zelf 2x gebeld een keer. 15 minuten moeten uitleggen. Niets mee gedaan.. Welke aannames bedoel je? Van je zelf?
 
Je bedoelt zelf 2x gebeld een keer. 15 minuten moeten uitleggen. Niets mee gedaan.. Welke aannames bedoel je? Van je zelf?

Wellicht heb je het die 15 minuten zo duidelijk uitgelegd dat ze het verder administratief hebben kunnen afhandelen zonder fysiek aanwezig te moeten komen of hebben er andere dingen gespeeld waardoor het niet handig was jouw je bos bloemen live te komen overhandigen.

Maar dat is slechts aan aanname. Van mijn kant.
Meer kan ik er nl niet van maken, die paar losse inhoudsloze opmerkingen van je.

Al met al ben ik blij dat @kapiteinkoek de moeite neemt om wellicht iemand zijn motorfiets terug te kunnen bezorgen :}
 
Wellicht heb je het die 15 minuten zo duidelijk uitgelegd dat ze het verder administratief hebben kunnen afhandelen zonder fysiek aanwezig te moeten komen of hebben er andere dingen gespeeld waardoor het niet handig was jouw je bos bloemen live te komen overhandigen.

Maar dat is slechts aan aanname. Van mijn kant.
Meer kan ik er nl niet van maken, die paar losse inhoudsloze opmerkingen van je.

Al met al ben ik blij dat @kapiteinkoek de moeite neemt om wellicht iemand zijn motorfiets terug te kunnen bezorgen :}
Haha grapjas. 😂😂😂
 
Je bedoelt zelf 2x gebeld een keer. 15 minuten moeten uitleggen. Niets mee gedaan.. Welke aannames bedoel je? Van je zelf?
Als je 15 minuten nodig hebt om te vertellen dat er een vermoedelijk gestolen motorfiets op de stoep ligt begrijp ik dat wel.;)
 
Als je 15 minuten nodig hebt om te vertellen dat er een vermoedelijk gestolen motorfiets op de stoep ligt begrijp ik dat wel.;)
Je bedoelt het wachten op überhaupt een agent, en daarna op een capabele 🤣😂. Het is blijkbaar niet aan mij besteed. Heb het geduld er uiteindelijk niet voor.
 
Hoe moeilijk denk je dat het is? Ik tik het kenteken even in en zie alles wat nodig is. Is het ding niet gestolen, houdt voor mij de bemoeienis op. Het opruimen van wrakken is geen politietaak. Hoef ik het bureau niet voor uit. Sterker nog, ik kan dat met mijn linkerhand intikken, terwijl ik met de rechter mijn donut naar binnen schuif.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan