Gestolen: Fireblade MD-JR-94 Rotterdam Noorderhavenkade

VeloChill

Die hard MF'er
29 apr 2010
328
0
Rotterdam
Afgelopen nacht is de motor van mijn buurman gestolen, het gaat om een Fireblade, kenteken MD-JR-94, bouwjaar 2000. om +/- 23.00 stond de motor er nog, vanochtend om 7.30 toen hij naar het werk ging was ie verdwenen

Een foto van onze laatste trip naar Motorhotel GuS in Hoxel

Even wat meer details over de motor, was recent voorzien van een Bos uitlaat, had valdoppen, korte kentekenplaat en geïntegreerde knippers.

De motor stond op slot met vector schijfslot en ketting door het wiel en om lantaarnpaal gestoken. beide motorhoezen en de ketting waren vanochtend ook gewoon weg(ik snapte al niet waarom ie met dat pest weer was gaan rijden :X)

Gelukkig is hij verzekerd voor diefstal.

Mocht iemand wat gezien hebben reageer hier of stuur mij een PM(hij heeft geen MF-account)
 
Laatst bewerkt:
afbeelding via facebook werkte niet, dus even zo
full
 
stond gisteren nog te praten met de eigenaar van de blauwe kawa op de foto over diefstal en zei toen ook dat ze eerder een van die 2 zouden pakken dan de mijn motor uit 1990... had echter nooit gedacht dat de volgende morgen ook echt een motor weg zou zijn...
 
tssssss......

Rotterdam-west, schiedam-oost, A20.... ik houd mijn ogen open....

sterkte....

Aangifte gedaan? Dan bel ik gewoon onze vrienden op het landelijke nummer.
 
Misschien kan 'ie van het verzekeringsgeld de mijne kopen, exact dezelfde ;)

Maar zekers kut natuurlijk, sterkte!
 
Waarom blijven mensen niet gewoon met hun poten van ander mans spullen af..........

:( :(

Ogen worden open gehouden in Rdam oude westen.
 
Afgelopen nacht is de motor van mijn buurman gestolen, het gaat om een Fireblade, kenteken MD-JR-94, bouwjaar 2000. om +/- 23.00 stond de motor er nog, vanochtend om 7.30 toen hij naar het werk ging was ie verdwenen

Een foto van onze laatste trip naar Motorhotel GuS in Hoxel

Even wat meer details over de motor, was recent voorzien van een Bos uitlaat, had valdoppen, korte kentekenplaat en geïntegreerde knippers.

De motor stond op slot met vector schijfslot en ketting door het wiel en om lantaarnpaal gestoken. beide motorhoezen en de ketting waren vanochtend ook gewoon weg(ik snapte al niet waarom ie met dat pest weer was gaan rijden :X)

Gelukkig is hij verzekerd voor diefstal.

Mocht iemand wat gezien hebben reageer hier of stuur mij een PM(hij heeft geen MF-account)


Hij zei het gisterochtend al tegen mij, mr buurman ;)
Echt zuur voor hem -O-
Nu maar hopen dat de verzekering nog wat voor hem kan betekenen of dat ze hem terugvinden.
Heb ook al voorgesteld dat hij mijn Beamer anders ff kan lenen, mocht hij willen gaan rijden.

Tot snel @ bankie, met een biertje *D
 
Hebben ze die Vector ketting gewoon doorgeknipt ofzo?
Heb namelijk ook een Vectorketting...
Hoop voor je buurman op een positieve afloop.

geen idee hoe of wat ze gedaan hebben... motor, hoezen en sloten... alles was gewoon weg, ook niet een deel van een schakel ofzo...

de dieven die vaker doen laten natuurlijk ook geen bewijs achter
 
Superkak dit, maar ik denk niet dat die bike nog terug gevonden wordt. Dat jatten gaat zo snel, ik heb er weleens een filmpje van gezien.
Hoop voor Con dat de verzekering mee gaat werken en hij snel weer kan rijden!!
 
Dat is echt 10 minuten lopen voor mij man! Ik hou mn ogen voor je open gozer! Ik weet ook nog wel een stalling voor je als die eventueel weer gevonden word. Dan staat hij voor 25 euro per maand veilig achter slot en grendel met 10 andere motoren. (+ rotweiler voor de deur)
 
Het is helaas veel makkelijker dan mensen denken !!

Welk slot is dit geweest ? de ketting dan, want ik neem aan dat ze het schijfremslot pas later hebben verwijderd.

Een gemiddelde ketting gaat helaas maar rond de 30 seconde mee.

Ik snap niet hoe ze dat voor mekaar krijgen hoor, een ketting los te krijgen...
 
Laatst bewerkt:
Schakeldikte van de ketting is waarschijnlijk 12MM ?? er zijn er maar weinigen met 16MM schakel. ( heb er vorige week 1 gekocht 16MM ART5 ) Maar ben daar zelfs niet gerust op! Ik weet niet hoelang die meegaat, maar ik verwacht dat het niet veel langer dan een minuut zal duren om hem te openen.

Heb een 19MM gevonden, en een bijpassendslot ( niet origineel van kettingleverancier want die lijkt me te zwak in tegenstelling tot de ketting zelf ). Ik zoek alleen nog ff verder.. deze ketting/slot combi kost 400€

Waarschijnlijk komt de ketting er wel, maar nu nog een geschikt slot erbij vinden, waarschijnlijk zal dat een schijfremslot worden die geschikt is om een ketting te locken.



geen idee hoe of wat ze gedaan hebben... motor, hoezen en sloten... alles was gewoon weg, ook niet een deel van een schakel ofzo...

de dieven die vaker doen laten natuurlijk ook geen bewijs achter
 
Laatst bewerkt:
Schakeldikte van de ketting is waarschijnlijk 12MM ?? er zijn er maar weinigen met 16MM schakel. ( heb er vorige week 1 gekocht 16MM ART5 ) Maar ben daar zelfs niet gerust op! Ik weet niet hoelang die meegaat, maar ik verwacht dat het niet veel langer dan een minuut zal duren om hem te openen.

Heb een 19MM gevonden, en een bijpassendslot ( niet origineel van kettingleverancier want die lijkt me te zwak in tegenstelling tot de ketting zelf ). Ik zoek alleen nog ff verder.. deze ketting/slot combi kost 400€

Waarschijnlijk komt de ketting er wel, maar nu nog een geschikt slot erbij vinden, waarschijnlijk zal dat een schijfremslot worden die geschikt is om een ketting te locken.

geen idee van de dikte, maar dat maakt ook nix uit denk ik... een pneumatische knipper doet het vrijwel geruisloos en in een paar seconden, ook een ketting van 1000 euro.

en de mannen die dit voor het geld doen, hebben (vanzelfsprekend) de apparatuur om de zwaarste shit door te knippen

image_8767.jpg

ook 19 mm houdt dit niet tegen
Jaw Width: 3-3/4 Inches
 
Hoe vaak zou dit gebeuren met zulk gereedschap ?

Weet je de naam van dat apparaat en de prijs ?

Een 19MM ketting kan iig niet geknipt worden door een 42 inch betonschaar.
Het is zo moeilijk om een keus te maken hoe nu je motor te beveiligen.

Heb ook al zitten zoeken naar een gps/gsm tracker

geen idee van de dikte, maar dat maakt ook nix uit denk ik... een pneumatische knipper doet het vrijwel geruisloos en in een paar seconden, ook een ketting van 1000 euro.

en de mannen die dit voor het geld doen, hebben (vanzelfsprekend) de apparatuur om de zwaarste shit door te knippen

[http://dezndt9i6z9ef.cloudfront.net/catalog/product/cache/6/image/348x/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/i/m/image_8767.jpg (afbeelding)]
ook 19 mm houdt dit niet tegen
Jaw Width: 3-3/4 Inches
 
de verzekering heeft inmiddels bericht dat er uitgekeerd gaat worden, en hij krijgt het bedrag waarvoor hij em vorig jaar gekocht heeft terug.

hij is nu zoekende naar een nieuwe blade of iets anders leuks. Altijd fijn om de buurman weer met een grijns rond te zien lopen :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan