Gestolen: Firestorm circuitmotor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe maakt me niet uit. Als ze maar voor lange tijd opgesloten worden. Eerst voor het stelen, daarna nog een keer voor de wanstaltige smaak. Die kleur... dat kan toch niet.
 
hoffer ben eigenlijk benieuwd hoe de politie de motor op het spoor zijn gekomen er moet iemand hun verlinkt hebben

Wij wisten binnen een week of drie nadat hij gejat was al wie er waarschijnlijk mee te maken hadden.
We hadden een tip gekregen van een familielid van een van de daders.
Alleen doet de politie helaas niet meteen een inval met zo`n tip,ze moeten eerst toestemming van hogerop hebben. -O-

We zijn nog gebeld door een overbuurman van de boerderij die had een frame gevonden in sloot,framenummer eruit maar het typeplaatje er nog op. :X |(
Ingeleverd bij de politie en bleek ook gestolen.

Uiteindelijk hebben ze dus toch actie ondernomen en is er het een en ander weer terecht gekomen.
 
Top!! Mooi dat ie weer terug is. Gaat ie weer terug op het dak van de Lange.....?
 
Top!! Mooi dat ie weer terug is. Gaat ie weer terug op het dak van de Lange.....?

Hij had het er wel over dat hij voor de foto even het dak op zou gaan.
Foto op FB met een bedankberichtje aan de dader voor de paintjob :+
 
Hoe maakt me niet uit. Als ze maar voor lange tijd opgesloten worden. Eerst voor het stelen, daarna nog een keer voor de wanstaltige smaak. Die kleur... dat kan toch niet.

Zeer waarschijnlijk niet.
De daders kruipen in de slachtoffer rol, krijgen een waarschuwing en 200 uur taakstraf, waarvan 100 voorwaardelijk.
 
Zeer waarschijnlijk niet.
De daders kruipen in de slachtoffer rol, krijgen een waarschuwing en 200 uur taakstraf, waarvan 100 voorwaardelijk.
Ja, het is bizar. Fietsen op de stoep heeft een hogere prioriteit. Daarvoor hebben ze zelfs de functie BOA bedacht. Ondertussen mag dat tuig zijn gang gaan. -O-
 
Ja, het is bizar. Fietsen op de stoep heeft een hogere prioriteit. Daarvoor hebben ze zelfs de functie BOA bedacht. Ondertussen mag dat tuig zijn gang gaan. -O-

We weten wie het is,dus de MF-knokploeg maar weer eens bij elkaar halen denk ik. ;) :+
 
hufter! jemig man, dat had ik helemaal gemist :o



oh sorry hoffer, sorry sorry :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan