Gestolen Gennep / Limburg: Honda Africa Twin XRV750 MR-RG-84

Anne87

Die hard MF'er
25 jul 2010
340
0
Vannacht tussen 24:00 en 6:00 is de motor van Sounddragon gestolen in de omgeving van Gennep (Noord-Limburg, 20km onder Nijmegen) met kenteken MR-RG-84.

001.jpg


002.jpg


Honda11.jpg


Zouden jullie je ogen (en oren) open willen houden?

:( !
 
Laatst bewerkt:
De mijne dus :(

Indien aangetroffen is het gebruik van fysiek geweld is uiteraard toegestaan, en zal indien bewezen door foto- en of videomateriaal ook beloond worden. O-)
 
'Gestolen: Honda Africa Twin XRV 750 / Kenteken MR-RG-84' > 'Gestolen Gennep / Limburg: Honda Africa Twin XRV750 MR-RG-84'

Toegevoegd aan het overzicht.
 
Laatst bewerkt:
Schorem! B|

Ik zit 1 tot 2 x per week in die regio, ik zal m'n ogen open houden (oren hoeft niet, die Laser hoor je van ver }) )
 
dat is mooi klote. gelukkig vallen die kofferrekpaneeltjes wel lekker op. als ik iemand daarmee zie rijden schop ik hem eraf
 
Niet normaal man... Echt f... Up.! Hoop dat je verzekering uitbetaald, maar dat zal t niet minder kloten
Maken.

De africa Twens zijn in trek lijkt t wel laatst was er ook al een twin gestolen van een maat van Casper uit t at topic... Pff dingen zullen nu wel ergens op de Balkan of Polen rijden...
 
Nog even een update. Mocht je iets op marktplaats tegen komen bijvoorbeeld, dan ontvangen we graag een privé berichtje.

Hier wat recentere foto's met diverse erg specifieke details en mods uitgelicht;

IMG_20130228_152741_zpsfafd50d1.jpg


IMG_20130207_144724_zps7f6192d4.jpg


IMG_20130228_152749_zps6641093e.jpg


IMG_20130228_152759_zpseb6c9a60.jpg


IMG_20130228_152827_zps8d78d112.jpg


IMG_20130228_152936_zps48f17182.jpg
 
Laatst bewerkt:
Met zoveel unieke onderdelen zou je haast denken dat je vroeg of laat iets gaat tegenkomen! Tenzij de motor naar het buitenland verplaats is...

Sterkte iig!
 
Schorem! B|

Ik zit 1 tot 2 x per week in die regio, ik zal m'n ogen open houden (oren hoeft niet, die Laser hoor je van ver }) )
De Leo van nog veel verder, helaas heb ik hem niet meer gehoord ever since -O-

dat is mooi klote. gelukkig vallen die kofferrekpaneeltjes wel lekker op. als ik iemand daarmee zie rijden schop ik hem eraf
Gaarne, niet vergeten zijn knip te rollen voor de ID-kaart, heb nog een paar kilo appeltjes met hem te schillen (zal wel moes worden) })

Met zoveel unieke onderdelen zou je haast denken dat je vroeg of laat iets gaat tegenkomen! Tenzij de motor naar het buitenland verplaats is...

Sterkte iig!
Jep, de losse delen verkopen zal niet meevallen, als de dief dom genoeg is om die on the webz te gooien, gaat het doek snel vallen voor hem; ik ken elk boutje en schroefje van het masjien :)

Dank aan Anne, voor het posten van de detailfoto's :j
 
En al nieuws of terug gevonden sound..?

Greesz
Nope notting jet, ik ben ook bang dat dat niet meer gaat gebeuren :/

Ik heb voor de time beïng een 'ouwe' GTR1000 gekocht omdat ik dagelijks 230 km reis voor mijn werk, da's net effe wat lekkerder vliegen op de snelweg, maar ik rijd er nu een maandje of zo op, en hij zuipt me arm met mijn rijstijl O-)

Binnen afzienbare tijd zal de verzekering mij (uiteraard te weinig, want vergeten om ruim 2500€ aan accessoires extra bij te verzekeren; TIP: check dat in je polis!!!!1111!!!111!1) centjes gaan uitbetalen, en dan ga ik kijken voor iets anders; óf voor erbij, of in plaats van, want over een weekje gaan er 170 kilometers per dag van mijn w-w verkeer af, dus dan is het weer prima te doen op een allroad. Weet nog niet of het weer een AT wordt, kan ook zomaar een Tenere worden, of iets heel anders.. ben al weer even op zoek naar iets leuks maar ik ben er nog niet helemaal uit wat het moet gaan worden :+ ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan