Gestolen: Gixxer 600 k6 zoetermeer. Binnen 2 uur terug gevon

Bezet

Die hard MF'er
11 jan 2012
778
0
Zoetermeer
02:05 uur vanochtend vroeg werd er aan de deur gebeld / geklopt.
Mijn vriendin zegt nog tegen me er wordt aangebeld waarop ik zeg.. welke .... doet dat nou weer om dit tijdstip, die gaan vanzelf wel weer weg!
Niet dus ik maar naar de deur.

Staat daar 2 man politie en de buurman:
Bent u de eigenaar van een zwarte motor?
Ik nog half in slaap: Uhh ja... hoe dat zo?
Dan is die zojuist gestolen.
:X Natuurlijk zak ik half door de grond en kan t nog niet helemaal begrijpen.
De motor staat 3 dubbel op slot en vast geketend en nog stelen ze hem onder je kont vandaan.
Heb hem 1 maart opgehaald en dan is ie op 3 april al gestolen? |(

Nadat ik de 3 heren binnen gelaten heb komt er al snel een verhaal van de buurman naar voren.
Deze blijkt om 01:25 thuis gekomen te zijn (op de motor) en ziet 2 man onder het appartementen complex waar wij wonen wegrennen. Beide donker gekleed.
Hij vertrouwd het niet en rijd een rondje om het complex waarbij hij niets meer ziet.
Zet zijn motor neer (naast die van mij of deze was al weg. dat is niet helemaal duidelijk)
Het zit hem niet helemaal lekker en controleert dus alle ingangen van het complex.
Daarna loopt hij nog een rondje langs de auto`s maar kan niets vinden en gaat dus vervolgens naar huis/binnen.
Poetst zijn tanden en gaat naar bed.
Toch zit het hem nog steeds niet lekker en gaat nog even het balkon op.
Tot zijn verbazing ziet hij nu een grote witte bus staan waar hij 1 persoon druk bezig ziet met lakens / dekens of iets dergelijks.

Hierop belt hij direct met de politie om het één en ander door te geven waardoor alles in gang gezet wordt.

Rond 02:15 / 02:20 hoor ik over de porto van één van de agenten dat er een witte bus is aangetroffen of staande gehouden bij Knorrestein. (tankstation langs de A12 richting den haag) Deze zouden zij gaan controleren.
Nog even later rond 02:30 hoor ik nog iets over een staande houding van een witte transporter op de doenkade (vliegveld rotterdam).

Helaas konden de heren nog niet meer info geven aangezien alles nog in werking was.
Tijdens het maken van de aangifte en afleggen van de getuige verklaring van de buurman horen we al iets dat er 2 motorfietsen in de witte bus bij knorrestein zijn aangetroffen. Uiteraard krijg ik stiekem al een beetje hoop aangezien alles zo snel in werking gezet is.
02:45 gaan de agenten met vervolg en de buurman volgt niet veel later.

03:19 gaat mijn telefoon over.
Het is de agent welke de aangifte heeft opgenomen.
Hij heeft voor mij goed nieuws. De motor is terecht en stond inderdaad in de witte bus bij knorrestein. Zover als er duidelijk was op dat moment hebben zij nog geen aanhouding kunnen verrichten. Echt BALEN natuurlijk want op dat moment dacht ik eigenlijk ook aan de andere gixxers die gestolen zijn de afgelopen tijd in Zoetermeer. Vooral de zwarte die 5 dagen geleden (niet ver van mijn huis) gestolen is.

Nu is het afwachten tot de politie mij vanmiddag belt met meer informatie.
Hopende dat degene die hem gestolen hebben zorgvuldig te werk gegaan zijn en dus alles heel gelaten hebben.

Dat is zo'n beetje het verhaal voor nu.
Hopende dat de daders gepakt worden en dat er misschien wat fietsen terug gevonden worden.

Gr.
Tom
 
Laatst bewerkt:
Zo hee, heb jij even geluk gehad!
Heb je je fiets al gezien? Schade?
Succes met de afhandeling enzo...
 
Een goede buur is beter dan een verre vriend! :) Maar ook eens een keer een goede actie van de politie! Gewoon direct witte busjes staande houden met als resultaat 2 gestolen motoren terug. Zo zie ik ze graag vaker in actie! :} *O*
 
Een goede buur is beter dan een verre vriend! :) Maar ook eens een keer een goede actie van de politie! Gewoon direct witte busjes staande houden met als resultaat 2 gestolen motoren terug. Zo zie ik ze graag vaker in actie! :} *O*
Knap gedaan van ze. De kans is toch niet erg groot dan een wagen ze ziet rijden. Of zouden ze ook op snelwegcamera's meekijken?
 
Hulde aan je buurman

hij heeft een elektrische tandenborstel verdiend :+
 
*O* mooi dat je hem terug hebt..
Geen aanhoudingen verricht nog maar hopelijk komen die wel snel!
 
verdomme zeg....Het algemeen topic staat weer vol met de tekst: gestolen.
Seizoen is zeker weer geopend

Jij hebt zeker dubbelfris gedronken..Die engel op je schouder heeft goed werk geleverd.
Succes met de afhandeling!
 
Wat een mazzel heb jij gehad zeg!

Jammer dat ze niet zijn aangehouden, maar goeie actie van de buurman en politie.
 
GEBAK voor de buurman! *O*

Wat een geluk bij een ongeluk om het zo maar te zeggen.
Jij hebt een geluksengel bij!


Zijn de Gixxers zo in trek bij de asperge stekers en bontkragen?
 
Laatst bewerkt:
goed om te horen! Dieven met bus en al in de brand steken na afloop, scheelt weer criminaliteit en belasting om de ww van die snuiters te betalen
 
Laatst bewerkt:
Wat een verhaal zeg. Gelukkig loopt het nu goed af.

Je wordt wel een beetje treurig van al die gestolen topics hier.
 
Zo dat was nog eens een close call dan zeg! maar wel beter dat je hem terug hebt kerel *O*
 
Mooi dat je m (bijna) weer terug hebt! In welk gedeelte van Zoetermeer woon je? Mijn motor staat weliswaar binnen, maar het kan nooit kwaad een beetje uit te kijken.
 
go toch nog maar eens extra sloten kopen voor dat ouwe beestje van mij... dacht dat zoetermeer nog redelijk veilig was...
 
Hmm bizar... ik reed van het weekend met mn zwagert (medemotormuis) van de Gamma in Zoetermeer richting huis achter een witte bus waarvan de ruiten met vuilniszakken waren afgeplakt. Keken elkaar nog aan en zeiden gekscherend dat het wel motordieven moesten zijn :-S Volgende keer toch maar ff kenteken noteren!
 
Terug
Bovenaan Onderaan