Gestolen: Gixxer 600 k6 zoetermeer. Binnen 2 uur terug gevon

Ik geloof niet dat ik je mening helemaal deel over het wel of niet afschaffen van ontwikkelingshulp -ik denk dat we niet moeten afschaffen maar wel wat selectiever moeten zijn- maar ik weet wel dat zwaarder straffen niet het antwoord is. Kijk naar Amerika. Hoeveel % van de bevolking zit daar in de bak? Google maar even mee. En helpt dat zwaarder straffen? Iemand gevangen zetten voor de rest van zijn leven is in ieder geval duurder dan ontwikkelingshulp.

Doodstraf weer invoeren, dat is goedkoper.
Ik zeg elke motordief --> DOODSTRAF ! :+

dus een grote klaagzang dat het in de maatschappij schijnbaar anders moet, dus eigenlijk een roep om politieke veranderingen.

Ik zeg elke motordief --> DOODSTRAF ! :+
 
Laatst bewerkt:
Je moet gewoon met je klauwen van andermans spullen afblijven. Daar mag best hard voor gestraft worden. Ben een beetje klaar met dat zachte gedoe.
 
Doodstraf weer invoeren, dat is goedkoper.
Ik zeg elke motordief --> DOODSTRAF ! :+Ik zeg elke motordief --> DOODSTRAF ! :+

Hmm... Doodstraf invoeren vanwege lage kosten? Lees: http://www.amnestyusa.org/our-work/issues/death-penalty/us-death-penalty-facts/death-penalty-cost


In iedere samenleveng wordt helaas gestolen, behalve onder communisme, want daar is niets van jou, dus kan het ook niet gestolen worden. Toch, als ik de verhalen mag geloven is dat ook niet echt een oplossing.

De schuld geven aan "oostblokkers" is erg gemakkelijk. Ik herinner me nog "Motor Centrum Eindhoven". Dat was toch geen oostblokker of wel?

Voor de TS: het is inderdaad fantastisch dat je zulke oplettende buren hebt. Ik wou dat ik ze gehad had toen mijn motor zo'n 10 jaar geleden gestolen werd.
 
Hmm... Doodstraf invoeren vanwege lage kosten? Lees: http://www.amnestyusa.org/our-work/issues/death-penalty/us-death-penalty-facts/death-penalty-cost


In iedere samenleveng wordt helaas gestolen, behalve onder communisme, want daar is niets van jou, dus kan het ook niet gestolen worden. Toch, als ik de verhalen mag geloven is dat ook niet echt een oplossing.

De schuld geven aan "oostblokkers" is erg gemakkelijk. Ik herinner me nog "Motor Centrum Eindhoven". Dat was toch geen oostblokker of wel?

Voor de TS: het is inderdaad fantastisch dat je zulke oplettende buren hebt. Ik wou dat ik ze gehad had toen mijn motor zo'n 10 jaar geleden gestolen werd.

Amnesty vecht heel erg tegen de doodstraf, dus hoe betrouwbaar de cijfers zijn die ze noemen is natuurlijk af te vragen. Ja, er staan bronnen naar onderzoeken; maar cijfers worden door verschillende partijen vaak verschillend geïnterpreteerd :)

Wat wellicht opmerkelijk is, is dat er genoemd wordt dat het grote verschil in kosten vooral in de rechtzaak zit. Ik dacht dat het gevangen houden van na het vonnis t/m de doodstraf veel duurder zou zijn, omdat ze eigenlijk altijd geïsoleerd zitten. Maar nee, het grote verschil zit hem in de tijd die de jury neemt om een beslissing te nemen en de extra onderzoeken. Aan de andere kant ook wel logisch, je wil niet iemand ter dood veroordelen die later onschuldig blijkt..

Maar ik ga erg offtopic volgens mij :$


Nu nog hopen dat de daders ook gepakt worden, niet alleen om eventuele schade op te verhalen maar ook omdat ze vast iets te maken hebben met de andere GSX-R modellen die er gestolen zijn afgelopen tijd..
 
Maar ik ga erg offtopic volgens mij :$


Nu nog hopen dat de daders ook gepakt worden, niet alleen om eventuele schade op te verhalen maar ook omdat ze vast iets te maken hebben met de andere GSX-R modellen die er gestolen zijn afgelopen tijd..

Fijn iemand die begrijpt dat ik geen topic gestart heb om politieke discussies te gaan voeren :)
 
Vandaag een brief van de politie ontvangen met de tekst i.v.m. het onderzoek is het voertuig nog niet vrijgegeven.
Voor nadere inlichtingen etc etc contactpersoon Dhr ..... 0900-8844

Gelijk gebeld natuurlijk maar helaas is deze persoon niet aanwezig tot vrijdag.
Helaas pindakaas weet ik dus ook vrijdag pas meer want ik heb 3x gebeld. 3x een ander persoon gesproken en kwam er geen stap verder mee.Geknipt. Vraag me niet met wat.. Ben geen boef :9Offerte aanvraag is de deur uit.
S kijken wat ze aanbieden. Maar daarnaast moet ik dan dus altijd een stuk van huis af voordat ik bij de box ben.. Thnx in ieder geval.
En ze hebben me ook al gebeld.
Kost 49 euro de maand. Plek is voorzien van stroom en er staat per motor (algemeen beveiligde motor parkeerplaats welke per plek verhuurd worden) een camera op de parkeerplaats gericht.Pffff... :r
Dat de verzekering nog durft te vergoeden

haal dat telefoon nummer anders effe weg :)

zal wel gewaardeerd worden.. en mocht je je afvragen waarom.. zeg ik waarom niet het voegd niets toe..
 
Laatst bewerkt:
haal dat telefoon nummer anders effe weg :)

zal wel gewaardeerd worden.. en mocht je je afvragen waarom.. zeg ik waarom niet het voegd niets toe..

Dat is het algemene nummer voor de politie bij niet-spoed gevallen, informatie en advies. Ik zou niet weten waarom het gewaardeerd wordt als die er niet staat tov nu :+
 
Laatst bewerkt:
~
Vandaag een brief van de politie ontvangen met de tekst i.v.m. het onderzoek is het voertuig nog niet vrijgegeven.
Voor nadere inlichtingen etc etc contactpersoon Dhr ..... 0900-8844

Gelijk gebeld natuurlijk maar helaas is deze persoon niet aanwezig tot vrijdag.
Helaas pindakaas weet ik dus ook vrijdag pas meer want ik heb 3x gebeld. 3x een ander persoon gesproken en kwam er geen stap verder mee.Offerte aanvraag is de deur uit.
S kijken wat ze aanbieden. Maar daarnaast moet ik dan dus altijd een stuk van huis af voordat ik bij de box ben.. Thnx in ieder geval.
En ze hebben me ook al gebeld.
Kost 49 euro de maand. Plek is voorzien van stroom en er staat per motor (algemeen beveiligde motor parkeerplaats welke per plek verhuurd worden) een camera op de parkeerplaats gericht.Nou voor 49 euro per maand kan je wel met een gerust hard slapen. En als je wilt rijden ff met je koekblik naar City Box. Ik denk dat je de oplossing heb gevonden :P
 
mja idd.. als er geen oplossing hier te vinden is zou dat een goeie zijn ook al is t veel geld..
is 600 eu in t jaar

@ TheMauster dat 09008844 is inderdaad het algemene politie nummer zoals Tankiej al aangeeft.
Kan dus geen kwaad. Een direct nummer had ik nooit gepost :)

Vandaag overigens een brief ontvangen dat ik hem kan ophalen.
weet nog steeds niks over schade of aanhoudingen of iets dergelijks.
Morgen is ff bellen :)
 
Laatst bewerkt:
Dit topic is me steeds bijgebleven. Afgezien het terugvinden met nogal wat schade blijft me vooral het hondsbrutale van de diefstal bij en het gemak waarmee zelfs een muuranker doorgeknipt kan worden..
Mijn motor staat nl. ook elke nacht buiten en moet er niet aan denken als 'ie gestolen zou worden. Mijn motortrailer is al eens gejat en dat was al een aardige strop. Kan sindsdien eigenlijk ook niet meer normaal naar een Poolse bestelbus kijken. Vraag me iedere keer toch af of er niet een gestolen motor in staat.... B|
 
Die laatste zin... So true.
Mare. T slot welke door de muur anker en velg hing is doorgeknipt.
Muuranker zelf is niet aangeraakt.
Fiets staat nu niet meer thuis helaas :(
Heb ervoor gekozen om m ergens anders te parkeren
 
Terug
Bovenaan Onderaan