gestolen: GSX-R 750 '06 MP-JF-01 wormer (en een rode R6)

  • Onderwerp starter Anoniempje313
  • Startdatum
A

Anoniempje313

Guest
Hoi! Het lukt me niet om een eigen topic te openen, maar ook mijn motor is gestolen.
Het gaat om een zwarte gsx-r 750 uit 2006 met kenteken MP-JF-01.
Deze is op 9 oktober tussen 03:00 uur en 14:00 uur gestolen uit een afgesloten parkeergarage in Wormer. De motor is standaard op twee punten na:
Een doorzichtig sportruitje van MRSA
Korte, zwarte Titax rem- en koppelingshendel met een rode verstelknop.
Ik zal proberen zo snel mogelijk mijn eigen topic met met foto's en meer bijzonderheden te openen. Naast mijn motor is ook de motor van de buurvrouw (rode R6) gestolen.
 
Namens hem dus:

Hoi! Het lukt me niet om een eigen topic te openen, maar ook mijn motor is gestolen.
Het gaat om een zwarte gsx-r 750 uit 2006 met kenteken MP-JF-01.
Deze is op 9 oktober tussen 03:00 uur en 14:00 uur gestolen uit een afgesloten parkeergarage in Wormer. De motor is standaard op twee punten na:
Een doorzichtig sportruitje van MRSA
Korte, zwarte Titax rem- en koppelingshendel met een rode verstelknop.
Ik zal proberen zo snel mogelijk mijn eigen topic met met foto's en meer bijzonderheden te openen. Naast mijn motor is ook de motor van de buurvrouw (rode R6) gestolen.
 
gvd zwaar k.u.t :( :( is wel heel dichtbij.
Zal het in de gaten houden maar de kans is klein dat we hier nog wat zullen zien.
sterkte met de afhandeling.
 
Het is idd zwaar ***! Had m'n appartement mede gekocht omdat er een afgesloten parkeergarage onder zat! Nu hopen dat ik snel weer een nieuwe motor heb en deze dan maar met heel veel sloten vastzetten!
 
Heel klote maar met veel sloten word hij vaak alsnog geript.
Heb je geen box ofzo bij je appartement waar hij inkan?
 
Dacht dat een afgesloten parkeergarage genoeg zou moeten zijn.. :(

Ik heb een soort schuurtje direct aan mijn parkeerplaats en die ben ik nu inderdaad gereed aan het maken voor een motor. Net nieuw gekochte kasten gaan er weer uit om ruimte te maken. :(
 
Hoi! Het lukt me niet om een eigen topic te openen, maar ook mijn motor is gestolen.
Het gaat om een zwarte gsx-r 750 uit 2006 met kenteken MP-JF-01.
Deze is op 9 oktober tussen 03:00 uur en 14:00 uur gestolen uit een afgesloten parkeergarage in Wormer. De motor is standaard op twee punten na:
Een doorzichtig sportruitje van MRSA
Korte, zwarte Titax rem- en koppelingshendel met een rode verstelknop.
Ik zal proberen zo snel mogelijk mijn eigen topic met met foto's en meer bijzonderheden te openen. Naast mijn motor is ook de motor van de buurvrouw (rode R6) gestolen.

Ik hoop dat de dief goed ziek wordt van dat MRSA ruitje :+

Maar serieus: zwaar kut zoiets :(
 
O-) Martell je woont toch ergens in Brabant, en dan samen met je
buurvrouw in de Wormer en ook nog beide motoren gejat.
Dat is echt zuur, ik kom regelmatig in de Wormer bij mijn motorzaakje
en zal het daar ook even bekend maken dat ze moeten opletten.
Foto zou handig zijn, veel sterkte gewenst van mijn kant.
 
Terug
Bovenaan Onderaan