Gestolen GSX-R 750 2007 blauw/zwart Arnhem

GSXrobby

Rookie
26 okt 2008
27
0
Arnhem
HEEEELP!!!

Vandaag uit mijn tuin gestolen mijn zwart blauwe Suzuki GSX-R750 uit 2007!! Kenteken MR-ZP-80 met uiteraard sticker!

Wie heeft hem vandaag nog zien rijden???
 
jeetje, politie ook al op de hoogte gesteld? en de bosjes in de omgeving al bekeken?
succes
 
Gaat lekker daar in de buurt. Laatst ook al een paar topics over gestolen motoren in Nijmegen... :(

Succes ermee in ieder geval. :/
 
Zonde gast, waar in Arnhem, en heb je een foto ofzo? Zal het hier in Arnhem noord iig in de gaten houden!
 
Hier in ieder geval een foto... Ook op de plek waar hij gestolen is, vanochtend tussen 8.30 uur en 11.00 uur.
full
 
Maar waar in Arnhem woon je dan, of waar is ie gestolen?

Zonde, tis echt wel een mooie bike! AR verzekerd hoop ik?
 
vind dit altijd wel triest blijf er gewoon van af
mja hoe boos je hier ook word die k@nkerkopper zitten hier toch niet te lezen (of juist wel )
maar denk van niet niet het volk dat hier komt en zo

mja sterkte er mee ik woon ook in die buurt maar hoop dat zij nooit bij mij langs komen valt ook niet zo veel te halen m,n oude yamaha xj600 uit 1997 dus ja (mja wil het liever (lees no way) kwijt)
ps wel allrisk verzekerd neem ik aan met een 2007 model ! anders ben je zelf ook een s*kk*l
 
'GESTOLEN GSX-R 750 2007 blauw/zwart Arnhem' > 'Gestolen GSX-R 750 2007 blauw/zwart Arnhem'


Sterkte!
 
Echt super kl*te. En inderdaad een erg mooie bike.

Ook al ben ik erg goed verzekerd (all-risk, taxatiewaarde) en staat mijn motor verankerd met meerdere sloten en alarm, toch ben ik nog steeds bang dat hij gestolen wordt.

Lijkt ook wel of het steeds vaker voor komt! Iemand statistieken?
 
hoe die opstol staat maakt ook al niet meer uit (lees ander topic in algemeen)
van het niet uit keren na diefstal

ts nog maals suc6 er mee
 
Terug
Bovenaan Onderaan