Gestolen gsx-r 750

schizofrenkie

Rookie
23 sep 2003
19
0
zeist
Hoi,

Mijn rood/witte gsx-r 750 uit '97 is gejat. Ondanks duur slot en paal waar ie omheen stond was ie bij thuiskomst in Zeist gewoon verdwenen. Je kunt je voorstellen wat ik de dief allemaal toewens.Mocht je in de buurt van zeist/utrecht een hele mooie gsx 750, beetje krasschade op de onderkuip, aan de linkerzijde ontbreekt 1 chrome inbusbout waarmee de kuip vastzit, paars voorwiel, oranje achterwiel, laser uitlaat met veel te veel herrie aantreffen??? checksvp kenteken/ mx 93 nz
framenr: gr7ba 109 694!
Nog vervelender is dat ik binnenkort verhuis naar een woning op slechts 500 meter van de tankbaan in soesterberg en ik me had voorgenomen om me daar de komende tijd de kunst van het knee downen eigen te maken.
Ik vrees dat ik dat voortaan op de step van mijn dochtertje kan doen. Dus, mede motorvrienden, mocht je tegen een tip aanlopen? laat het me even weten.

Frank 030 6945044 of 06 513 95 357
 
Daar word je ook niet vrolijk van, ze moeten gewoon ff netjes voor hun eigen spullen werken!!

Sterkte ermee iig en ik hoop dat je je motor terug vind!
 
Da's goed shit, zeg! :( Laat ze met hun tengels van een andermans spullen afblijven.
We zullen om ons heen kijken! Hoop echt dat je hem gauw onbeschadigd terug krijgt. Succes!
 
Vroeger hingen ze mensen op voor paardendiefstal.
We moeten dat weer invoeren. Maar dan ook voor auto en motor diefstal.
Vuile honden.

Succes ermee. Ik hoop dat je verzekering de boel wat kan verzachten.
 
Those motherf#ckers!!! :( :( .

Meneer Balkenellende kunnen we de lijfstraffen weer invoeren? Gewoon het handje eraf hakken lijkt me wel voldoende straf, beter als 3 maanden zitten (welke weer om te ruilen is voor 180 uur dienstverlening of iets dergelijks).
 
Ik zal goed uit mn doppen kijken(woon op de nachtegaalstraat , daar komt wel wat langs!!)!!! ben je op zoek naar een nieuwe of ben je hier niet voor verzekerd?? succes !! klote dit zeg..gatverrrr
:r
 
Sjee :( :( ik zal voor je uitkijken :] elke dag rondom UT foto is wel handig denk ik,maar ben bang dat deze fiets echt niet in de buurt blijft maar NL al uit is
zeker als ie zo goed vast hing. :( :( :(
 
Piccie zou idd geen verkeerd idee zijn. Origineel is ie volgens mij niet in rood/wit geleverd in '97? Zou wel erg helpen voor de herkenbaarheid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan