Gestolen: GSX-R600 2003, Zwart/Grijs in Dordrecht

Almos

Rookie
21 mei 2010
9
0
Mijn motor is vannacht gestolen voor mijn huis in Dordrecht, Sterrenburg.


Kenteken: MV-HD-90

Zwarte Mivv uitlaat, kleine knipperlichten, zwart ruitje en 2 gloednieuwe Bridgestones.

Aan het einde van de straat heb ik nog m'n rechter spiegel gevonden...

large

large
 
En weer wat lieden die zelf geen zin hebben om er voor te werken.
Triest.
 
De supersports staan dit jaar stipt op nummer 1 voor de nietwerkende mensen heb ik zo de indruk.
Jammer dat anderen je hobby gewoon van je afpakken!
Ik kan er met mn woorden niet bij hoeveel ik de laatste maanden hier op MF zie wat er allemaal gejat is, dan gaat mn bloed koken dat anderen dingen niet gunnen waar hard voor gewerkt is!
 
-O- Tjonge met enige regelmaat lees je weer dat er 1 is verdwenen in Dordt....... hoop voor je dat je 'm goed verzekerd heb, kans is helaas altijd weer heel klein dat je 'm terug zie.
 
Laatst bewerkt:
Buren hebben een auto met aanhanger vannacht rond half 2 uit de straat zien rijden, de Weerdestein.

Heeft iemand toevallig nog wat gezien?
 
Nog geen aangifte gedaan? Check net RDW en je kenteken staat nog steeds als niet gestolen geregistreerd!

RDW_MVHD90.png
 
Laatst bewerkt:
Jawel, gisteren gelijk bij de politie geweest en aangifte gedaan.
Zou het dan gelijk ook op de site moeten staan als gestolen?
 
Jawel, gisteren gelijk bij de politie geweest en aangifte gedaan.
Zou het dan gelijk ook op de site moeten staan als gestolen?

voor zover ik weet wel; dat is een registratie die vanuit politie rechtstreeks in het systeem van de RDW gezet wordt. Zou er even achteraan bellen met de politie.
 
potverdomme almos, dat ik dit nu moet lezen.. :o hopelijk vinden ze hem nog :?

dat wordt dus ov naar school.. was je zelf niet thuis tijdens het jatten?
 
potverdomme almos, dat ik dit nu moet lezen.. :o hopelijk vinden ze hem nog :?

dat wordt dus ov naar school.. was je zelf niet thuis tijdens het jatten?

Ja hopelijk wel... Maar ik lag gewoon te slapen, niks gehoord.
 
Hou me ogen open, woon zelf in het centrum.

Wel zuur zeg, mensen kunnen niet van de spullen van anderen blijven. Ik wil precies dezelfde motor kopen en hij moet wel buiten staan.. geheid dat ik niet kan slapen.
 
voor zover ik weet wel; dat is een registratie die vanuit politie rechtstreeks in het systeem van de RDW gezet wordt. Zou er even achteraan bellen met de politie.

Ik had nog gebeld en hij was nog niet geregistreerd als gestolen....
Normaal zou dit gelijk ook op de site moeten staan
 
Klote zeg, ik woon zelf op de Staart en zal mijn ogen open houden. Wellicht even de ogen open houden in Krispijn en Wielwijk...
 
Terug
Bovenaan Onderaan