Gestolen gsxr 1000

En ik wilde er vanavond mijn bike nog wel neerzetten om vanuit daar naar de stad te gaan (alcoholische versnaperingen nuttigen 8-) ). Ik dacht, daar is het wel veilig, bij een vriend voor de flat. Valt een beetje tegen dus!!! Kloothommels zijn het... B|

Die soesjes zijn wel in trek. Er staat daar altijd een zeer mooie bulldog, waarvan ik het vreemd vind dat de eigenaar er niet een hoesje omheen doet o.i.d.
 
Op marktplaats worden sinds gisteren onderdelen aangeboden van een GXSR 1000 K6,
Ik zeg niet dat het em is, maar de kans is er wel dat je em op dat soort sites tracheren kunt,


Suckzes met de zoektocht,

Ben wel steeds meer voor de handen afhak straf mbt stelen !!!
 
-O- het is de laatste tijd wel raak, zeg.... Ik maak me soms ook wel zorgen om mijn nieuwe apparaat -O-
 
En ik wilde er vanavond mijn bike nog wel neerzetten om vanuit daar naar de stad te gaan (alcoholische versnaperingen nuttigen 8-) ). Ik dacht, daar is het wel veilig, bij een vriend voor de flat. Valt een beetje tegen dus!!! Kloothommels zijn het... B|

Die soesjes zijn wel in trek. Er staat daar altijd een zeer mooie bulldog, waarvan ik het vreemd vind dat de eigenaar er niet een hoesje omheen doet o.i.d.


Alcoholische versnaperingen nuttigen en daarna met de motor terug. :N

Of was je van plan om 'm daar heel de nacht te laten staan. :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan