Gestolen: Gsxr600 k5 Blauw/wit

gsxr600k5

MF'er
24 mrt 2011
60
2
Maandag op dinsdag nacht is mijn gsxr600 k5 gestolen. Hij stond met de ketting aan een lantaarnpaal en op het schijfrem slot en het stuurslot.
Het kenteken van de motor is: MV-BG-88
Verder zat er een Mivv Carbon GP uitlaat opm en mistte het glaasje van het linkerachter knipperlicht. Als jullie ook je ogen een beetje open zouden willen houden zou super zijn!

Alvast bedankt,

Groeten Nick
full
 
Hey Nick

Balen man!!!!

Heb je voor mij meer info m.b.t de diefstal.

Ik weet dat je hoofd er niet naar staat maar lees mijn topic "Gestolen uniek Suzuki GSXR-600 maar eens ff en je bent op de hoogte van wat er op dit moment speelt.

Als je meer info hebt,laat t me ff weten.

Sterkte ermee!!!!!
 
:( ! Pokke, waar is ie weggehaald? Ook gewoon met 3 sloten :o

Heb je miss nog meer kenmerken waarop we deze miss sneller kunnen herkennen? Succes verder met de afhandeling, ( was je wel goed verzekerd?)
 
Hey Nick

Balen man!!!!

Heb je voor mij meer info m.b.t de diefstal.

Ik weet dat je hoofd er niet naar staat maar lees mijn topic "Gestolen uniek Suzuki GSXR-600 maar eens ff en je bent op de hoogte van wat er op dit moment speelt.

Als je meer info hebt,laat t me ff weten.

Sterkte ermee!!!!!

Uh zoals wat voor info?
 
:( ! Pokke, waar is ie weggehaald? Ook gewoon met 3 sloten :o

Heb je miss nog meer kenmerken waarop we deze miss sneller kunnen herkennen? Succes verder met de afhandeling, ( was je wel goed verzekerd?)

Ligt het nu aan mij, of valt het op dat opeens bepaalde type motoren veel gestolen worden?
 
In baarn voor de deur,tussen Hilversum en Amersfoort in. Verdere kenmerken: Korte kenteken plaat houder, kleine carbon knipperlichten, carbon stuurgewichtjes, valdoppen, Aftermarket windscherm en een aftermarktet gear indicator.

Ben verzekerd tegen diefstal en nu aan het wachten op belletje van de verzekering meneer, maak me alleen zorgen over het feit dat in de polis staat dat ze alleen uitkeren wanneer ik alledrie de kenteken papieren kan laten zien.. Deel 1A en 1B zaten in de buddy.. ik heb wel aangifte gedaan van kenteken diefstal ofzo? Zou de verzekering (orion Direct) daar een probleem van maken?

En nog een vraagje over de eventuele dagwaarde, ik heb er begin mei een nieuw blok in moeten laten zetten met maar de helft van de kilometers..Dit kan ik aantonen aan de hand van bonnetjes. Wordt dit meegenomen in de berekening van de dagwaarde?

Groeten Nick
 
In baarn voor de deur,tussen Hilversum en Amersfoort in. Verdere kenmerken: Korte kenteken plaat houder, kleine carbon knipperlichten, carbon stuurgewichtjes, valdoppen, Aftermarket windscherm en een aftermarktet gear indicator.

Ben verzekerd tegen diefstal en nu aan het wachten op belletje van de verzekering meneer, maak me alleen zorgen over het feit dat in de polis staat dat ze alleen uitkeren wanneer ik alledrie de kenteken papieren kan laten zien.. Deel 1A en 1B zaten in de buddy.. ik heb wel aangifte gedaan van kenteken diefstal ofzo? Zou de verzekering (orion Direct) daar een probleem van maken?

En nog een vraagje over de eventuele dagwaarde, ik heb er begin mei een nieuw blok in moeten laten zetten met maar de helft van de kilometers..Dit kan ik aantonen aan de hand van bonnetjes. Wordt dit meegenomen in de berekening van de dagwaarde?

Groeten Nick
Zou ik wel achteraan zitten, dat maakt natuurlijk uit, maar we hebben het hier wel over een verzekeraar B|
 
In baarn voor de deur,tussen Hilversum en Amersfoort in. Verdere kenmerken: Korte kenteken plaat houder, kleine carbon knipperlichten, carbon stuurgewichtjes, valdoppen, Aftermarket windscherm en een aftermarktet gear indicator.

Ben verzekerd tegen diefstal en nu aan het wachten op belletje van de verzekering meneer, maak me alleen zorgen over het feit dat in de polis staat dat ze alleen uitkeren wanneer ik alledrie de kenteken papieren kan laten zien.. Deel 1A en 1B zaten in de buddy.. ik heb wel aangifte gedaan van kenteken diefstal ofzo? Zou de verzekering (orion Direct) daar een probleem van maken?

En nog een vraagje over de eventuele dagwaarde, ik heb er begin mei een nieuw blok in moeten laten zetten met maar de helft van de kilometers..Dit kan ik aantonen aan de hand van bonnetjes. Wordt dit meegenomen in de berekening van de dagwaarde?

Groeten Nick
Kenteken papieren kun je opnieuw aanvragen bij de RDW, kost je 59 euro, geloof ik

Edit: En waarschijnlijk willen ze die hebben, zodat als ze jouw uitbetalen de motor op hun naam kunnen zetten.
 
Laatst bewerkt:
Ligt het nu aan mij, of valt het op dat opeens bepaalde type motoren veel gestolen worden?

Het is inmiddels al enkele weken bekend dat er een kleine 2 maanden een bende actief is.

Vanaf juni t/m half september zijn er al meer dan 30 motoren gestolen.

Het gaat hierbij om Suzuki GSXR's,Yamaha R1 en R6's en Honda CBR's en Ducati's.

Er is een bende actief vanuit Limburg en politie-korpsen doen vrij weinig terwijl er inmiddels al vele beelden van de daders zijn!!!!!!
 
Het is inmiddels al enkele weken bekend dat er een kleine 2 maanden een bende actief is.

Vanaf juni t/m half september zijn er al meer dan 30 motoren gestolen.

Het gaat hierbij om Suzuki GSXR's,Yamaha R1 en R6's en Honda CBR's en Ducati's.

Er is een bende actief vanuit Limburg en politie-korpsen doen vrij weinig terwijl er inmiddels al vele beelden van de daders zijn!!!!!!

Viel me met name op dat het om de R1 en de R6 ging.. Van mij mogen ze dieven zowiezo de handen afhakken hoor, je hebt er met andermans spullen van af te blijven :Y
 
Er is een bende actief vanuit Limburg en politie-korpsen doen vrij weinig terwijl er inmiddels al vele beelden van de daders zijn!!!!!!

Zo'n onderzoek kost mankracht dus geld,burgertje pesten en al zijn geld ontnemen levert meer op,dus als we allemaal net geen 40 km/h rijden in een 30 km zone worden ze stikblij....
 
Terug
Bovenaan Onderaan