Gestolen harley nightrod special 2007

mikebul

Rookie
6 aug 2007
16
0
Amsterdam
Vanmorgen kwam ik tot de ontdekking dat mijn motor uit de garage gestolen was. Tjee wat sta je dan stom te kijken, net een half jaar oud, sloten eromheen, speciale afdekhoes, auto strak er tegenaan geparkeerd. Nog weg!
Klo**!($%$*@n, kunnen ze nu nooit eens van andermans spullen afblijven, ze verdienen op z'n minst de doodstraf.
Nu maar 30 dagen afwachten tot er word uitgekeerd, komt ie nog terug??
 
minimaal handen dr afhakken... stelletje hufters

Misschien een idee om de omgeving en kenteken etc hier neer te zetten, dan kunnen mensen hun ogen open houden.
 
Doe eens een rondje door de wijk, kans is aanwezig dat ie nog in de buurt is.
 
Ze kunnen ook nergens meer afblijven :/

ik zou nu de grap kunnen maken dat je het spoor van de afgevallen onderdelen kan volgen, maar dat zou flauw zijn dus dat doe ik niet
 
Denk niet meer dat ie in de buurt is, is volgens mij al naar belgie of duitsland onderweg. Dit zijn prof. gasten, ze jatten vrij frequent en kunnen blijkbaar de spullen makelijk kwijt.
Nu dus 4 maanden niet meer motorrijden, de t@#$ de gedachte alleen al.
 
ja lekker die kudt kansloze suggesties, was er maar een knokploeg, had een foto maar zin, werd er maar wat aan gedaan, nee ikzelf duik middennacht die garage in en hoop dat ik die kansloze gasten tegenkom, dat word dan weer zo'n verhaal dan mijn vriendinnetje mij van het buro moet komen halen.....haha ik ben niet te stoppen en stuiter van de adrenaline kom maar terug ka##)(*$%honden.
 
ja lekker die kudt kansloze suggesties, was er maar een knokploeg, had een foto maar zin, werd er maar wat aan gedaan, nee ikzelf duik middennacht die garage in en hoop dat ik die kansloze gasten tegenkom, dat word dan weer zo'n verhaal dan mijn vriendinnetje mij van het buro moet komen halen.....haha ik ben niet te stoppen en stuiter van de adrenaline kom maar terug ka##)(*$%honden.

Tja 't is niet dat ik 't je niet gun, maar weinig kans dat die lui vanacht terug komen om even te vertellen dat zij jouw fiets hebben weg gehaald vanacht...
 
klopt volgens mij moet je naar oostellingwerf :P een of andere M to the Z zag ik daar laatst op rijden :P
 
Ik ga ervan uit dat je goed verzekerd bent. Dus dan heb je over een maand of twee gewoon weer een nieuwe. Het weer wordt toch minder en je krijgt er een 2008 voor terug.
Ik bedoel maar te zeggen bekijk het van de goede kant, beter dat de ROD nu wordt gestolen dan midden in de zomer. Overigens natuurlijk wel kudt dat de ROD gestolen is, je moet toch maar weer van alles regelen.
 
Ik zie het al voor me hoe dit zou moeten zijn:

Krantenkop:

Georganiseerde bende's van motorfanaten nemen het recht in eigen handen.
Rond 4 uur vanmiddag trokken motorrijders massaal de straten van zowel Nederland en België op om motordieven te straffen. In zowel Nederland en België zijn de laatste weken enkele motordieven op geweldadige wijze aangepakt. Sommige werden met hun anus aan de uitlaat van een motor gevestigd die vervolgens keihard optrok. "ja we zijn die teringlijers gewoon zat" reageerde een van de leden van de motorbende, die zich overigens de MF knokploeg noemt.

:D
 
Ik zie het al voor me hoe dit zou moeten zijn:

Krantenkop:

Georganiseerde bende's van motorfanaten nemen het recht in eigen handen.
Rond 4 uur vanmiddag trokken motorrijders massaal de straten van zowel Nederland en België op om motordieven te straffen. In zowel Nederland en België zijn de laatste weken enkele motordieven op geweldadige wijze aangepakt. Sommige werden met hun anus aan de uitlaat van een motor gevestigd die vervolgens keihard optrok. "ja we zijn die teringlijers gewoon zat" reageerde een van de leden van de motorbende, die zich overigens de MF knokploeg noemt.

:D

_O-

[q]Een ander lid van de motorbende vertelde dat het alleen maar om de kratjes pils te doen was die de motor eigenaren hadden beloofd... O-) [/q]
 
2 maanden wachten, moet er verd**@)(*@% 4 wachten. fok fok fok

dat klote -O-

Probeer eerst een beetje rustig te worden, je adrenalinepeil is hier merkbaar ;) Weet dat het ontzettend köt is voor je, maar probeer toch zoveel mogelijk info hier te plaatsen en op www.motorgestolen.com enzo -O-

Een zo goed als nieuwe V-Rod zie je niet zo heel vaak rijden, en er zijn verhalen hier op MF terug te vinden van motoren de terecht zijn gekomen naar aanleiding van een topic over de diefstal. Boos B heeft 'm terug gevonden doordat iemand zijn motor in het gesppot-topic postte aan de hand van de MF-sticker :)

Nietgeschoten is altijd mis natuurlijk. Hoewel de vraag dan weer is of je blij moet zijn met het terugvinden. Vaak mankeert er dan namelijk wel wat aan de motor :X

Sterkte en succes met het regelen van het gedoe !
 
Laatst bewerkt:
echt zwaar kl#te mikebul..... kan het ook niet laten om elke morgen even te kijken of ie er nog staat....

-O-

ennuh vwb die knokploeg.... heb nog wel een teamgenootje die een gixxer mist.... dus twee man melden zich bij deze aan!! B|
 
Vanmorgen kwam ik tot de ontdekking dat mijn motor uit de garage gestolen was. Tjee wat sta je dan stom te kijken, net een half jaar oud, sloten eromheen, speciale afdekhoes, auto strak er tegenaan geparkeerd. Nog weg!
Klo**!($%$*@n, kunnen ze nu nooit eens van andermans spullen afblijven, ze verdienen op z'n minst de doodstraf.
Nu maar 30 dagen afwachten tot er word uitgekeerd, komt ie nog terug??

Laat even foto's zien en laat weten in welke regio de motor gestolen is. Misschien dat er mensen extra kunnen opletten... Zo'n Harley kom je volgens mij niet dagelijks tegen.

Buiten dat... succes met de verwerking. Van de week hebben ze in mijn auto ingebroken en dat vond ik al K*T. Laat staan dat je fiets gestolen wordt! :( Sterkte!
 
Terug
Bovenaan Onderaan