Gestolen harley nightrod special 2007

Dank mannen voor support, inmiddels dagje verder, bijgekomen van de shock. Ik vind het vreselijk te bedenken dat van die kansloze gasten, blij zijn met hun buit!
Persoonlijk wil ik em niet meer terugvinden, idd vanwege de staat waarin ie zal verkeren.
Ik was er zo zuinig op.....die verzekeringsexpert heeft tot op heden nog niet eens kontakt gezocht, lekker dan.
 
Dank mannen voor support, inmiddels dagje verder, bijgekomen van de shock. Ik vind het vreselijk te bedenken dat van die kansloze gasten, blij zijn met hun buit!
Persoonlijk wil ik em niet meer terugvinden, idd vanwege de staat waarin ie zal verkeren.
Ik was er zo zuinig op.....die verzekeringsexpert heeft tot op heden nog niet eens kontakt gezocht, lekker dan.

Ik kan je uit ervaring vertellen dat dat wel ff kan duren ik heb 3 weken moeten wachten voordat de expert kwam.Zorg wel dat je het proces verbaal kan overhandigen aan een copie hebben ze voldoende.
 
Laatst bewerkt:
Dank mannen voor support, inmiddels dagje verder, bijgekomen van de shock. Ik vind het vreselijk te bedenken dat van die kansloze gasten, blij zijn met hun buit!
Persoonlijk wil ik em niet meer terugvinden, idd vanwege de staat waarin ie zal verkeren.
Ik was er zo zuinig op.....die verzekeringsexpert heeft tot op heden nog niet eens kontakt gezocht, lekker dan.


Dat duurt nog wel even idd :Y

Bij mij is daar ook 3 weken overheen gegaan. Daarnaast heb ik mijn geld ook op de 31e dag ontvangen.

Succes met de afhandeling.
 
Hmm, waarom krijg ik het gevoel dat dit stinkt? TS onderneemt geen enkele actie zoals een foto, meer bijzonderheden verstrekken of op motorgestolen.com plaatsen. Ik vind zijn reactie ook nogal lauw.
 
Bijzondere motor dat zal het wel zijn, gezien de moeite die ze hebben moeten doen is het waarschijnlijk een bestelling geweest.

Alleen bij gelegenheidsdieven is het rond kijken in de wijk interessanter ivm joy-riding en de motor 3 straten verderop dumpen.

Zo'n bestelling als deze is nu al in onderdelen opgedeeld en waarschijnlijk over de grens of onderweg.

Balen joh.
 
Hmm, waarom krijg ik het gevoel dat dit stinkt? TS onderneemt geen enkele actie zoals een foto, meer bijzonderheden verstrekken of op motorgestolen.com plaatsen. Ik vind zijn reactie ook nogal lauw.

Denk dat 't om zo een gaat...


34282.jpg
 
Daar ben ik weer,

Beste Bolski, naast het feit dat mijn motor is gejat, heb ik ook nog een zeer drukke baan, zojuist pas alle papieren ingevuld, bonnen gezocht van acc. dochtertje van de creche gehaald etc etc.
Ruim 2 uur op buro gezeten met een smeris die nog met twee vingers typed en zijn tekst 100x heeft geredigeerd. Vervolgens ben ik thuis lees eea. door heeft die eikel rode striping genoteerd ipv. hoogglans zwart.
M to the Z, bedankt voor het plaatsen van de foto, idd zo'n exemplaar met andere zwarte dempers, donkere knipperlichten, ander stuur, paar corduratassen etc.
Prive heb ik niet een foto van de motor, ben niet zo van de foto's namelijk!
Het twee argument wat ik wil aandragen is het feit dat ik misschien niet eens wil dat ze em terugvinden, als je weet hoe voorzichtig ik met deze motor ben omgegaan.
Als je bedenkt hoe die loosers em van zijn plek hebben weggesjord, word ik al ziek bij de gedachte hoe ze em in die bus hebben gepleurd, hij weegt immers 300kg.
Stuurslot erop, schijfremslot, kabelslot met helm door achterwiel, speciale protectiehoes met ketting en slot.
Het enige wat ze achter hebben gelaten is, deuk in mijn auto (deze stond strak tegen de motor geparkeerd) en sleep afdrukken van standaard en banden.
 
:X -O-
Heeeel veel sterkte met dit verhaal....
en idd, soms zou ik ook wel willen dat er echt een MF knokploeg was, die persoonlijk alle motordieven die in dit land actief zijn, onderhanden zouden nemen B|
 
Heb je de garage trouwens aan huis? Hoe hebben ze de deur van de garage geforceerd?
En heb je helemaal niks gehoord?

Rotstreken dit. Ga zelf werken voor je geld of motor...
 
Smerige fuckers zijn het! Wat kun je nu nog doen om je bike veilig ergens neer te zetten? Sloten werkt kennelijk niet meer, dichte garage ook al niet..

Wordt er een beetje treurig van.

Succes Mike!

ps kun je van het geld een mooi model Harley gaan kopen ;)
 
Tis een garage voor de bewoners van het app. complex, alleen diegene die een parkeerplek huren of gekocht hebben zijn in bezit van een handzender, maar in het verleden is wel eens zo'n zender gestolen. Ik woon hier nu net 5 maanden dus ik val met mijn neus in de boter, zullen we maar zeggen.
Weet je wat het is, in nieuwbouwwijken met ondergrondse garages is het voor die loosers een eenvoudige kraak. Er wonen hier nu 8000 mensen in deze wijk van amsterdam, en er is nog steeds geen politiepost. Iedere dag 100000x die grappenmakers van een parkeerbeheer die er als de kippen bij zijn als je parkeerkaartje verloopt, (die zouden ze overigens een extra surv. taak moeten geven), dan maken ze zichzelf echt een nuttig.
Ik wist echt niet dat diefstal in deze orde van grote met grote regelmaat voorkomt.
De toegang tot ijburg geschiedt over 1 brug, daar zouden die agenten 's nachts een vuik moeten neerzetten en ieder bus(je) die de wijk wil verlaten preventief moeten doorzoeken.
Maar blijkbaar heeft men andere prio's.
 
wat komt zo'n expert eigenlijk doen, ik heb vandaag compleet pakket aan info opgestuurd?
Sleutels ophalen en kentekenbewijzen etc. Gaan we ook nog naar plaats van delict toe ofzo?
 
Hmm, waarom krijg ik het gevoel dat dit stinkt? TS onderneemt geen enkele actie zoals een foto, meer bijzonderheden verstrekken of op motorgestolen.com plaatsen. Ik vind zijn reactie ook nogal lauw.
Wat een onzin. Ik weet precies wat TS doormaakt. Het terugvinden is alleen interessant bij een oude motor waarvan de dagwaarde - eigen risico zo laag is dat je nooit een zelfde fiets kan terugkopen van het verzekeringsgeld. Wat heb je eraan als ze zo'n motor terugvinden? Ding zal wel schade hebben (moet snel een busje ingesleurd worden enz..) en je krijgt een vergoeding om dit te laten fixen... Mooi toch? NEE want je had hem schade vrij en je weet gewoon niet wat ze er verder mee gedaan hebben. Premies gaan er echt niet door omhoog want het schade bedrag staat in geen vergelijking met een geval van letselschade na een ongeval. Dan is dit kattepis.

Dus TS, 30 dagen geduld.. verzekerings dude hoort je verhaal aan. Bekijkt of het aannemelijk is enzo... neemt waarschijnlijk wat foto's van de plaats waar je motor gejat is, neemt sleutels in (heb je in jouw geval al opgestuurd) en bepaalt de waarde van je bike.. Zorg dus dat je alle facturen hebt van extra's e.d.!
Vervolgens krijg je wat later een aanbod voor een te vergoeden bedrag... ldit bedrag is onderhandelbaar!!. Nadat het bedrag is overeengekomen krijg je het binnen +/- 2 weken na de 30 dagen uitgekeerd en kun je op zoek naar een andere fiets.
 
Laatst bewerkt:
KaWaZX-r Precies, das waar het om gaat. Ben weer wakker geworden, gewoon geen motor meer, kan hem nu niet eens spontaan pakken om ff te rijden.
Afwachten maar das enige wat ik kan doen....................nogmaals dank voor goede reakties.
 
Kan weinig meer aanvullen aan de reacties behalve dan dat ik je veel succes en sterkte toewens en hoop dat het allemaal snel afgerond en geregeld is voor je.
 
wat komt zo'n expert eigenlijk doen, ik heb vandaag compleet pakket aan info opgestuurd?
Sleutels ophalen en kentekenbewijzen etc. Gaan we ook nog naar plaats van delict toe ofzo?


die komt inderdaad alle spullen ophalen zoals sleutels ook van de sloten en hij schrijft een verslag van het geheel.
is om te checken of je wel eerlijk bent :+
 
Tis een garage voor de bewoners van het app. complex, alleen diegene die een parkeerplek huren of gekocht hebben zijn in bezit van een handzender, maar in het verleden is wel eens zo'n zender gestolen. Ik woon hier nu net 5 maanden dus ik val met mijn neus in de boter, zullen we maar zeggen.
Weet je wat het is, in nieuwbouwwijken met ondergrondse garages is het voor die loosers een eenvoudige kraak. Er wonen hier nu 8000 mensen in deze wijk van amsterdam, en er is nog steeds geen politiepost. Iedere dag 100000x die grappenmakers van een parkeerbeheer die er als de kippen bij zijn als je parkeerkaartje verloopt, (die zouden ze overigens een extra surv. taak moeten geven), dan maken ze zichzelf echt een nuttig.
Ik wist echt niet dat diefstal in deze orde van grote met grote regelmaat voorkomt.
De toegang tot ijburg geschiedt over 1 brug, daar zouden die agenten 's nachts een vuik moeten neerzetten en ieder bus(je) die de wijk wil verlaten preventief moeten doorzoeken.
Maar blijkbaar heeft men andere prio's.


Klinkt alsof het tijd wordt om de code van de zender eens te veranderen. Dan wordt het gestolen exemplaar onbruikbaar.
 
Klinkt alsof het tijd wordt om de code van de zender eens te veranderen. Dan wordt het gestolen exemplaar onbruikbaar.
Dat is een heel gedoe, weet ik van horen en zeggen maar wel de verstandigste.

Bij mijn berging is dat ook een keer gebeurd, dus moesten er 80 kastjes ingeregeld worden plus alle kosten enzo. Toen is er maar af gesproken dat iemand die kastjes in de auto achterlaat of kwijt maakt dit allemaal verzorgd. })
 
Klopt helemaal, vve heb ik reeds 3 brieven met suggesties (dus oplossingen) gestuurd alles gaat gepaard met hoge kosten.
Camera systeem is reeds goedgekeurd nu nog de installatie ervan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan