Gestolen Honda CBR 600rr Haarlem

@ votivebram: yep i get the point, ga me de volgende keer zeker niet nog keer aan de zelfde steen stoten ;)

@ stefan1990: overheid mag weer net iets meer als wij de simpele burger....als ik geloof wat er op google te vinden is tenminste
Security.NL
l

Ik ga het eens navragen bij een van mn collega's die op dit gebied thuis is. Ben nu wel nieuwschierig geworden.
 
zon camera is alleen privacy schending als die op openbare plek gericht staat als ik het juist heb.....?

je heb niks opgenomen je stond toevallig voor het raam en zag er .... uit. je mag de beelden niet gebruiken. en officieel is het privacy schending O-)
 
Wet van 8 mei 2003 tot wijziging van de artt. 139f en 441b van het Wetboek
van Strafrecht (uitbreiding strafbaarstelling heimelijk cameratoezicht)

Datum inwerkingtreding 1 januari 2004 27732
 
weet iemand hoe je het beste de dagwaarde kan uitvogelen?

Kijken naar vergelijkbare motoren die te koop staan :)

Zoeken op bouwjaar + en - 1 jaar, kmstand die ongeveer hetzelfde is, eventueel iets erbij of eraf voor aftermarket onderdelen/speciale opties
 
Laatst bewerkt:
Kijken naar vergelijkbare motoren die te koop staan :)

Zoeken op bouwjaar + en - 1 jaar, kmstand die ongeveer hetzelfde is, eventueel iets erbij of eraf voor aftermarket onderdelen/speciale opties

Aftermarket onderdelen en speciale opties zijn voor zijn eigen verlies. Tenzij hij deze apart heeft laten verzekeren of laten opnemen bij de verzekering
 
@ votivebram: yep i get the point, ga me de volgende keer zeker niet nog keer aan de zelfde steen stoten ;)

@ stefan1990: overheid mag weer net iets meer als wij de simpele burger....als ik geloof wat er op google te vinden is tenminste
Security.NL
Noja zo als gewoonlijk.
Maar als ik het dus goed begrijp en je hangd er een bordje bij dan mag het wel _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Aftermarket onderdelen en speciale opties zijn voor zijn eigen verlies. Tenzij hij deze apart heeft laten verzekeren of laten opnemen bij de verzekering

Ligt aan de verzekering, sommige willen nog wel eens coulant zijn. Andere verzekeringen hanteren tabellen met percentages van de nieuwprijs in het bouwjaar van die motor.. Het hangt helemaal af van de verzekering :)
 
Ligt aan de verzekering, sommige willen nog wel eens coulant zijn. Andere verzekeringen hanteren tabellen met percentages van de nieuwprijs in het bouwjaar van die motor.. Het hangt helemaal af van de verzekering :)

Je weet dat de verzekering een onafhankelijke keuring laat doen en niet zelf naar zijn motor gaat kijken?

Wat betreft aftermarket onderdelen: verzekering en coulant? Good luck...
 
Je weet dat de verzekering een onafhankelijke keuring laat doen en niet zelf naar zijn motor gaat kijken?

Wat betreft aftermarket onderdelen: verzekering en coulant? Good luck...

Als-ie gestolen is en niet terug komt gaat er helemaal niemand naar de motor kijken ;)

Ja, het is voorgekomen :)

hopelijk zijn ze een beetje coulant dan laten we maar hopen....

Succes/sterke in ieder geval! Ben benieuwd hoe het allemaal afloopt.
 
Laatst bewerkt:
Als-ie gestolen is en niet terug komt gaat er helemaal niemand naar de motor kijken ;)

Ja, het is voorgekomen :)Succes/sterke in ieder geval! Ben benieuwd hoe het allemaal afloopt.

Oeps, zit hier even twee dingen door elkaar te halen. _O- In dat geval moet ik toegeven: je hebt gelijk ;)
 
weet iemand hoe je het beste de dagwaarde kan uitvogelen?

London verzekeringen is een uitermate coulante verzekering voor motoren. Ze kijken naar de huidige aanschafwaarde op marktplaats. Ook de aftermarket onderdelen worden meegeteld mits je daar rekeningen van hebt. Ook een pas verrichte onderhoudsbeurt wordt mee vergoed. Natuurlijk ook de kapotte sloten. Betaling wel na een termijn van 30 dagen.
Succes ermee. Wij hebben iets meer geluk gehad.
 
Ik ga het eens navragen bij een van mn collega's die op dit gebied thuis is. Ben nu wel nieuwschierig geworden.
Je mag alles en iedereen filmen op de openbare weg. Maar komt iemands portretrecht in het geding, dan dient deze persoon onherkenbaar gemaakt te worden.
 
Helaas maakt het tegenwoordig niet meer uit hoe je je motor vastzet. Als ze hem willen hebben dan lukt het ze toch wel. -O-
 
klote man! Ik woonde daar om de hoek en de mijne stond ook op dezelfde manier (stuur- en schijfremslot, staat tegenwoordig in bewaakte garage of woonkamer). Zal wel snel gegaan zijn met een busje, wat dat betreft is de lokatie (doorgaande weg naar Zandvoort) ideaal :(

Succes
 
Laatst bewerkt:
Stuur ff PB ik heb tips welke zouden kunnen helpen om een reeële dagwaarde te verkrijgen ;).. Ik weet wat je mee maakt mijn cbr is nu bijna 1 jaar geleden gejat....
 
London verzekeringen is een uitermate coulante verzekering voor motoren. Ze kijken naar de huidige aanschafwaarde op marktplaats. Ook de aftermarket onderdelen worden meegeteld mits je daar rekeningen van hebt. Ook een pas verrichte onderhoudsbeurt wordt mee vergoed. Natuurlijk ook de kapotte sloten. Betaling wel na een termijn van 30 dagen.
Succes ermee. Wij hebben iets meer geluk gehad.

Ik kan beamen dan London niet de moeilijkste is. Mijn toekomstige motor moet in principe binnen gestald worden volgens de richtlijnen van London. Even overleg gehad via mijn makelaar en ik mag hem nu voor de deur stallen als ik hem maar altijd a) op alarm zet en b) met een art4 aan een grondanker vastleg.
 
Mijn supertenere is ook in haarlem gejat, ik hoopte voor een overval, dan komt ie meestal nog wel terug maar ik vrees dat die overval in Polen heeft plaatsgevonden....
Ding van jou valt nogal op dus als ie richting hoofddorp komt moet ie me opvallen!
Als ie een tikje beschadigd raakt doordat ik de " nieuwe eigenaar" wat meer moet overtuigen even te stoppen, is dat erg?
 
Mijn supertenere is ook in haarlem gejat, ik hoopte voor een overval, dan komt ie meestal nog wel terug maar ik vrees dat die overval in Polen heeft plaatsgevonden....
Ding van jou valt nogal op dus als ie richting hoofddorp komt moet ie me opvallen!
Als ie een tikje beschadigd raakt doordat ik de " nieuwe eigenaar" wat meer moet overtuigen even te stoppen, is dat erg?
Sla je straks een of andere gozer van zn motor af omdat die motor er wel heel erg op leek :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan