GESTOLEN Honda CBR 900RR Fireblade SC28 Rotterdam

mikeb

Rookie
1 sep 2009
11
0
GESTOLEN MOTOR IS TERECHT!!!! GESTOLEN MOTOR IS TERECHT!!!!


OPROEP!! OPROEP!! OPROEP!!
Alstublieft zoveel mogelijk delen.
Vanmorgen maandag 25 maart tussen 05:30&07:30uur is mijn motor gestolen.
( Omgeving Rotterdam Noord, Overschie )

Gezocht:
... Honda CBR 900RR Fireblade SC28 Super Sport
Bj1992
Kenteken: MV-32-VR
Kilometerstand: +/- 53.000 / 57.000 km
Kenmerken: Mat zwart gespoten kappen, goud gekleurde wielen, carbon einddemper, stalen remleidingen v+a, BMC Raceluchtfilter, LED knipperlichten weggewerkt in LED achterlicht, dubbel gebolde kuipruit, goud gekleurde wielketting, goud gekleurde stickers HONDA onderkant motor,goud gekleurde stickers 900RR net boven knipperlichten voorzijde, Handvatverwarming inclusief standen regelaar aan stuur, camerastandaard aluminium gemonteerd aan stuur en tank, carbonnen sierplaten langs frame ( net onder het stuur ), blauw gekleurde sier schroeven in motorblok, Tank Pad met de tekst Born for Speed...

Schades: lichtgebogen aluminium voetplaat linkerzijde, barstje in rechter kuipdeel ( net boven het knipperlicht )

Heeft u deze motor gezien of wordt u deze aangeboden, neem dan contact met mij op via 06-28096083 of bel de politie op
0900-8844 regio Rotterdam Rijnmond.Meer weergeven
full
 
Laatst bewerkt:
Ten eerste: Klote!

Ten tweede: Ik kan je plaatje niet vergroten.
 
Hoe kan ik hier grote foto's toevoegen ?

Voor de deur op de stoep, onder een motorzeil, stond klaar voor een ritje..
Ketting slot, stuurslot en schijfslot. Geen sleep sporen, geen slijp sporen en vooral geen motor sporen...
 
Gewoon een busje ingetild waarschijnlijk.

gewoon voor de deur ppfff niks is meer veilig.

upload je foto's naar www.photobucket.com en plaats ze dan hier.
 
KL*TE.

Als het niet lukt met de foto's wil ik ze wel ff online zetten, laat maar weten.
 
Hmm, ik dacht dat de boefjes alleen interesse hadden in de nieuwere motoren maar blijkt wel weer dat je altijd risico loopt. Ben je wel verzekerd tegen diefstal?

Hoe dan ook, zwaar klote!. Succes met de afhandeling!
 
klote man. Hou mijn ogen open in rotterdam-West. Maar de kans is groot dat het naar een ander frame wordt overgeplaatst of naar een ander land wordt vervoerd. Succes.
 
:( :( :(

Elke keer, en het is weer vaak zo de laatste tijd, kan je er weer ontzettend kwaad over worden :( onvoorstelbaar dat mensen zoiets doen. :N

Hoe dan ook, succes met de afhandeling, en hopelijk ben je goed verzekerd.
 
Zo balen als dit gebeurd, ik heb precies t zelfde gehad met mn sc33 vorig jaar in delft.
Ik heb m uiteindelijk terug gevonden op marktplaats in onderdelen.
Ik zal iig mn ogen de kost geven in regio delft/den haag.
Ik vermoed dat deze ook voor onderdelen of joyriding is gejat vanwege de leeftijd.

groeten paul
 
Erg klote dit. Waarom kunnen mensen niet van spullen van anderen blijven!

Ik woon in de regio dus ik zal ook mijn ogen de kosten geven. Het zou wel fijn zijn als je foto wat groter is.

Succes!!
 
Dit is beter zo!!

Zag er nog goed uit voor een "oud beestje" al zeg ik het zelf.
Nog niets vernomen, 30 dagen uitzitten en de dagwaarde ontvangen. Ik gok op €30,- :P ( kan het alleen maar meezitten )

Vanmiddag mijn ogen al even de kost gegeven in de winkel, wellicht ruil ik mijn andere motor in en neem ik een wat nieuwere..

Mocht iemand hem toch herkennen en terug vinden, dan hoor ik het graag.
 
Hier nog een met de goud gekleurde velgen en stickers
eb49bff3-d8d2-4e9a-8820-a71bc074c071.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan