GESTOLEN Honda X adv 750

Fredvans

Die hard MF'er
9 nov 2005
921
176
Rotterdam
Hedenochtend is op klaarlichte dag in Rotterdam Blijdorp mijn Honda X adv 750 uit 2018 gestolen incl de motorhoes.
Kenteken 97-MP-FT.
Mocht iemand iets zien>
 

Bijlagen

  • IMG_5319.JPEG
    IMG_5319.JPEG
    617 KB · Weergaven: 101
  • IMG_5351.JPEG
    IMG_5351.JPEG
    346,2 KB · Weergaven: 100
Loop even een rondje door de omgeving. Als ze 'm met hoes hebben meegenomen zou ik denken dat ze m ergens op straat hebben geparkeerd. Dit is al vaker voorgekomen...
 
Tot nu toe niets, ook door de buurt gewandeld, ik heb er weining vertrouwen in dat ik hem nog terug zie. Je kunt je afvragen of je na een bepaalde periode de motor nog wel zou willen?
 
Tot nu toe niets, ook door de buurt gewandeld, ik heb er weining vertrouwen in dat ik hem nog terug zie. Je kunt je afvragen of je na een bepaalde periode de motor nog wel zou willen?
hangt er imo van af hoe die teruggevonden word.
als ie word teruggevonden voordat ze er iets mee kunnen doen, waarom dan niet verder rijden ermee?
er was hier een mede MF'er (weet effe niet welke) wiens kapotte motor gerepareerd teruggevonden werd.
als ie afgeragd of uit elkaar gehaald is, is het antwoord duidelijk....

sterkte, en hopelijk komt ie snel en in goede conditie boven water.

EDIT: weet zo aan de hand van de fotos niet hoe groot ie is, maar kan het niet misschien zijn dat de dief er een bromfietskenteken opgezet heeft en er nu mee over de fietspaden sjeest???
 
Laatst bewerkt:
Bedankt, tot op heden niets vernomen.
Er is bij aangifte al aangegeven als de motor binnen 24 uur niet word gevonden het vrijwel niet meer gebeurd dat hij wordt gevonden.
 
Nee geen enkel nieuws behoudens een brief van de politie.
In wezen komt het erop neer dat ze de zaak laten voor wat het is, mocht ik zelf nog info aan dragen gaan ze mogelijk verder. Voor nu de 30 dagen periode afwachten. ben wel aan het kijken wat ik eventueel dan zou willen. Het liefst een gelijke maar ben nu aan het bekijken hoe deze het beste te beveiligen.
 
...
EDIT: weet zo aan de hand van de fotos niet hoe groot ie is, maar kan het niet misschien zijn dat de dief er een bromfietskenteken opgezet heeft en er nu mee over de fietspaden sjeest???
Het is een 750 en behoorlijk fors.

Daar kom je niet mee weg op een fietspad, valt direct op.

@Fredvans klote man, succes met de afhandeling.
 
Terug
Bovenaan Onderaan