GESTOLEN => Husky 610 supermoto

TerrorMax

MF veteraan
4 jan 2003
3.791
26
Enschede
Dag dit is een bericht van FuriousFZX (is nu bij me en is z'n passwoord kwijt)

<quote FuriousFZX>

Tijdens het kijken van motoGP (rond 14:30) is mijn omgebouwde SM Husqvarna 610 bwj 1997 kenteken: MX-08-PN voor mijn deur gejat ;( . De motor stond vlak voor het raam en ze zijn er waarschijnlijk mee weggelopen. (hij stond alleen op contactslot |( )

Ik heb net met TerrorMax de hele omgeving afgezocht. (stadsveld, pathmos)

de motor is gestolen in de gouderegestraat (stadsveld) Enschede.

ik hoop dat jullie een oogje open kunnen houden
wie degene tegenkomt mag hem gerust hardhandig van de motor afslaan....

mvg,
wouter
</quote FuriousFZX>

full


foto giste nog gemaakt ;(

 
Klotezooi, da's echt verrot! :(

Ik woon niet in de buurt van Enschede, maar ik zal zeer zeker uitkijken of ik 'm ergens tegenkom. Helaas voor de berijder gaat het dan waarschijnlijk zeer doen. :(

Veel succes met het terugvinden van deze mooie Husqvarna, echt heel erg zonde dat iemand anders er met zijn vieze klauwen niet van af kon blijven. |(
 
Worden veel motoren gejat de laatste tijd... gelukkig staat die van mij veilig binnen :) Maar het blijft kut!
 
dit soort snelle impulsieve diefstallen worden voor 99% door iemand die daar in de buurt woont gedaan.
KIJK in elk schuurtje in de buurt , waarschijnlijk staat ie maar een paar 100 meter verder.
met dit weer lopen ze echt geen kilometers met een motor.
bel ook bij je buren en buurtgenoten aan de deur , allicht is er iemand die iets gezien heeft......
 
wat is er in christus naam aan de hand in dit land
kunnen we nou niet es een keertje van een anders zijn spullen afblijven
GVD :( :( :(
 
Balen man. :( , zijn er tegenwoordig geen normale mensen meer op deze planeet, die nog een beetje respect hebben voor iemands eigendom. B| |(
 
Dat is echt verneukt #@^@&%$@$# :(

Maar het is dan ook ontzettend dom om je motor alleen op contactslot te laten staan :? Alhoewel dit vast mosterd na de maaltijd is en je jezelf al 100x tegen de kop geslagen hebt dat dat je enige beveiliging was :N
 
knap waardeloos dat je zoiets overkomt.....de handen eraf hakken van die gasten.....

Zal hier in Enschede mijn ogen openhouden......succes verder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan