Gestolen in België: Harley-Davidson

ultra

Die hard MF'er
16 feb 2006
634
1
B-2160 Wommelgem
Op 15/04/'07 was de eigenaar 5 minuten in een winkel en toen was de H-D weg.
Tips an : migueltaffin@yahoo.com
full
 
Dat is balen!
Misschien is het handig als je het kenteken neerzet oid... dan heeft men iets om op te letten als ze zon soort tegen komen.

ps. Ondanks dat mijn interesse bij ssmotoren ligt, vind ik deze wel heeel mooi!
 
Laatst bewerkt:
Ik kreeg dit bericht viavia, ik ken de eigenaar niet. Als U met kenteken de nummerplaat bedoelt, wel dat is het eerste onderdeel dat verdwijnt; in België blijft de nummerplaat na een transactie niet bij het voertuig.
De dieven hebben waarschijnlijk reeds alles uit elkaar gehaald, stukken geswitched met ander gestolen spul, een airbrush , de eigenaar zou waarschijnlijk zijn eigen H-D niet meer herkennen.
Denk aan de vondst van 1500 motorfietsen in Limburg; zijn die terug naar de rechtmatige eigenaars?
Toch maar opletten als je zo 'n H-D ziet, hopelijk lopen de dieven tegen de lamp voor ze de uwe stelen. En de dieven lezen mee...
 
Toch maar opletten als je zo 'n H-D ziet, hopelijk lopen de dieven tegen de lamp voor ze de uwe stelen. En de dieven lezen mee...

Deden ze dat maar,ben 3 jaar tegen nieuwwaarde verzekerd en de motor moet binnenkort z'n 10k beurt hebben.Laat maar komen die mannen :Y !

Voor degene die niet in die situatie verkeerd is het natuurlijk wel lullig dat je motor gejat is,sterkte ermee en hoop dat je snel weer kunt rijden :Y !
 
Ik kreeg dit bericht viavia, ik ken de eigenaar niet. Als U met kenteken de nummerplaat bedoelt, wel dat is het eerste onderdeel dat verdwijnt; in België blijft de nummerplaat na een transactie niet bij het voertuig.
De dieven hebben waarschijnlijk reeds alles uit elkaar gehaald, stukken geswitched met ander gestolen spul, een airbrush , de eigenaar zou waarschijnlijk zijn eigen H-D niet meer herkennen.
Denk aan de vondst van 1500 motorfietsen in Limburg; zijn die terug naar de rechtmatige eigenaars?
Toch maar opletten als je zo 'n H-D ziet, hopelijk lopen de dieven tegen de lamp voor ze de uwe stelen. En de dieven lezen mee...

ha ultra...... dit is dus niet de uwe,
dan denk ik dat er snel een slotje op komt,
dus nu nog gauw ff :W
altijd wel klote hoor, als ze je bike meenemen voor de heb,
afschieten die gasten....
 
mensen vertrouwen het stuurslot en die kabelslotjes te veel... maar die gasten hebben et in 2 minuten los... dus je moet niet denken ''ff snel snel'' vooral niet met zo een speciale bike.
maarjah succes met het vinden aan de eigenaar.
 
mensen vertrouwen het stuurslot en (..)lslotjes te veel... maar die gasten hebben et in 2 minuten los...
(..)
:N :N

Nog sneller, zie maar: http://www.youtube.com/watch?v=VC3hFr8p2ck. :X
Schijfremslot...geblokkeerde schijf losdraien en alles rolt weer... :X |(
BICpenslot/sleutel... Nooit doen, zoek zelf maar met trefwoorden BIC, krypronite etc. :X

Oja, nu het nog kan voor hier een onknipbaar slotje op zit. :W :W


Evengoed wel weer #$%^&* om te lezen dat ook HD's gejat worden. -O-
 
Deden ze dat maar,ben 3 jaar tegen nieuwwaarde verzekerd en de motor moet binnenkort z'n 10k beurt hebben.Laat maar komen die mannen :Y !

Voor degene die niet in die situatie verkeerd is het natuurlijk wel lullig dat je motor gejat is,sterkte ermee en hoop dat je snel weer kunt rijden :Y !

Ik wil anders wel een S2R1000, dus misschien kunnen we iets regelen... })
 
Terug
Bovenaan Onderaan