gestolen in Den Haag: zwarte '10 XT660

Zbignjew

MF veteraan
21 jun 2007
5.389
143
Vlaardingen
Ik krijg net te horen dat de motor van een maat van me gestolen is.

Het betreft een zwarte Yamaha XT660X, bouwjaar 2010,
Kenteken is MX-NZ-06 foto's worden er later opgezet.
Geen speciale snuisterijen, maar wel herkenbare valschade aan de linkerkant

Is tussen 18:00 en 21:00 gebeurd bij Fontys voor de deur aan het Rijswijkseplein.

Mocht iemand m zien rijden, trap de bestuurder er met alle liefde vanaf!
 
Laatst bewerkt:
Kutlui zijn het!

Ik hou mijn ogen open! En train graag mijn beenspieren op dergelijke lui.......!

Sterkte met afhandeling!
 
ik hou ook mijn ogen open, rijd regelmatig door den haag, ook in de schilderswijk/transvaal ..

ohja, aan te raden is het joubertplantsoen, vorige x dat mijn scooter werd gestolen stond hij daar op het plein, met 2 jongens erop, via hoger beroep nog steeds niet kunnen bewijzen dat die 2 hem hadden gestolen.. wel terug met schade..

mijn moeders auto helaas het zelfde, stond daar op de hoek met kapotte ruit, zonder radio.. etc.

joubertplantsoen dus..
 
Laatst bewerkt:
Zou het een optie zijn om een paar avondjes systematisch al die buurten uit te kammen?
Met een goepje motorvrienden, de kaart van Den Haag erbij bijvoorbeeld?
Dat ding staat vast ergens op de stoep.
 
alstie gegapt is om te joy-riden staatie wss idd ergens in de bosjes of in n sloot geparkeerd, maar dit ding is natuurlijk ideaal als je tasjes wil roven, of andere shit.
 
Zou het een optie zijn om een paar avondjes systematisch al die buurten uit te kammen?
Met een goepje motorvrienden, de kaart van Den Haag erbij bijvoorbeeld?
Dat ding staat vast ergens op de stoep.

En dan zie je dat ding en pak je ze beet en staan er ineens 60 70 van die kl...z....n met stenen te gooien :(
 
Valt mee.
Nog niet zo heel lang terug was er volgens mij ook een enduro in Den Haag gestolen.
Bleek later ook gewoon onbeheerd een paar straten verderop te staan.

En dan zie je dat ding en pak je ze beet en staan er ineens 60 70 van die kl...z....n met stenen te gooien :(
 
het zou leuk zijn een fiets terug te vinden, maar die kans is volgens mij echt nihil, of meer kansloos..
maar een rondje rijden is wel gezellig :)

over deze fiets, de eigenaar heeft geloof ik geen haast met terug vinden, hij heeft me nog steeds geen foto's gemaild.
 
Laatst bewerkt:
oke, ja dan is het jammer, als hij zelf niks doet om hem terug te vinden, terwijl ] Zbignjew het wel voor hem doet..

rondje rijden is altijd gezellig, maar dan wel met een grotere groep:D den haag united..
 
Valt mee.
Nog niet zo heel lang terug was er volgens mij ook een enduro in Den Haag gestolen.
Bleek later ook gewoon onbeheerd een paar straten verderop te staan.

was dat die ktm, uit den haag (stad) gestolen?
stond hij gewoon op straat?

ff topic opzoeke.. kan met deze ook zijn gebeurt,
maar kijk er wel naar uit..
 
Terug
Bovenaan Onderaan