gestolen in groningen 31-08/01-09 CBR 1000F

varadero2002

MF'er
4 sep 2003
75
0
groningen
Gestolen in Groningen, in de nacht van 31-08 op 01-09 een CBR 1000F kleur wit met rode tank, bouwjaar 1992. Het is een vrij opvallende motor door zijn kleurstelling :N :N
kenteken MK-66-GN (amerikaans model)
Mocht iemand hem tegenkomen dan graag een reactie. De motor is van mijn broer en hij is behoorlijk teleurgesteld.....
Ik heb er een foto bijgedaan, dit is niet de gestolen motor maar wel de kleurstelling
full
 
Laatst bewerkt:
ja, hij is gestolen in de ranonkelstraat...

Meld ik hem net aan bij motorgestolen.com, zie ik dat er ook vannacht of gisteravond,en ook in Groningen een CBR600 is gestolen met dezelfde kleur, das wel heel erg toevallig...

:?
 
ja hij is vannacht gestolen, dus je hebt hem vrijdag nog gezien.
De politie heeft hem trouwens vanavond tegen 8 uur in de wijk Paddepoel zien rijden, ze konden hem niet bijhouden, hij was te snel weg.
 
zie je niet zo vaak,deze kleurstelling,dus zal hier ook opletten.
ben alleen bang dat hij al gedumpt is,als hij al eens gespot is door de politie...
 
In Groningen rijden er 2 dezelfden, dus mocht iemand hem zien, kijk dan eerst even naar het kenteken, we weten bijna zeker dat hij vannacht gestolen is, dus misschien is het gewoon joy-riding...als hij gestolen is voor de onderdelen dan komt hij na de diefstal meestal niet uren later nog weer de weg op, tis maar een gedachte, hoor....
 
ik zal me ogen ook open houden en zou haast denken dat ik hem vanmiddag gezien heb in de stad maar kan me niet meer heugen waar dat was . ben net nog wezen rijden door de stad naar delfzijl en terug via siddeburen /hoogezand naar haren maar heb hem niet gezien .
 
Het kan best zijn dat je hem bent tegengekomen, we weten niet precies wanneer hij is gestolen maar waarschijnlijk is dat 's nachts geweest, en 's avonds is hij gespot in Paddepoel. (Die vent heeft dan trouwens erg veel geluk gehad dat we hem zelf niet zijn tegengekomen)
De motor valt op omdat hij zo wit is dus je kijkt er niet zo snel overheen....
 
Een update: de motor is teruggevonden, de politie belde net en ze houden hem nog even voor onderzoek. Volgens de politieman heeft hij weinig schade, stuurslot, slot, en tankdop zijn geforceerd. (en nu maar afwachten hoe het motorisch is...)
Ook de andere motor (een cbr 600) is vandaag teruggevonden.
Duidelijk een geval van joy-riding dus.
 
terruggevonden?
dus de daders lopen nog rond, dat is wel btje jammer.
met joyriding zijn ze denk ik niet zo lief voor de motor, dus vraag me af wat er van over is..
Maar zal em binnekort wel weer zien staan.

iig gefelliciteerd
 
ja..gefeliciteerd.....maar das duidelijk geen model 92......eerder 88.....tis een hurricane...
en die van jouw waarschijnlijk niet.....



maar....mooi dat ie terug is....... *O*
 
Laatst bewerkt:
In Leeuwarden zijn afgelopen week ook 2 CBRen gestolen. Van één van de 2 motoren weet ik dat ie een paar dagen daarna in een wijk van LW gevonden is. Ook gevalletje van joyriding geweest, alle sloten kapot, rubber op en 500 km extra op de teller. Puur toeval of zouden ze met z'n allen een CBR joyride clubrit gereden hebben.

In ieder geval mooi dat je em weer terug hebt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan